Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Ow nu snap ik hem... ;)

In dat geval ga ik mee in jou mening, ik kijk namelijk ook niet naar de console als ik game... :*D

Hebben de nieuwere versies nou minder USB slots ?

yep ik denk het wel maar wat maakt dat uit ? ik ga geen 152354654654862 spullen aan die ps3 hangen :puh:

Geplaatst:
@M.Gordon: De banner in je signature klopt niet meer.

ps3liebackend6vp.jpg

Weet ik maar die eene zwarte PS3 is de 20 GB versie die van 60 GB heeft meer aansluitingen.

Geplaatst:
Hebben de nieuwere versies nou minder USB slots ?

Als je had getelt was je op het antwoord 'Ja' gekomen!

Geplaatst: (bewerkt)
Als je had getelt was je op het antwoord 'Ja' gekomen!

Goh, *Miauw! :schater:

Vind het een beetje raar tegenover de consument, iemand verwachte bijv. 4 slots. Waarvan er nu maar 2 in zitten

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

maakt mij 't uit :s alsof ik ooit een eye-toy, een headset, een mp3 en al die stuf tegelijk aan me ps3 zal gaan hangen :s

Geplaatst:
ooh dat wist ik niet, maar klopt 't dat de goedkope versie mssn niet uitkomt in europa ?

Wooow!

Waar haal je dat idee vandaan?

Als dit waar is word je dus echt verplicht de 60Gb versie te kopen, dat kunnen ze toch niet maken... :t

Geplaatst:

Powerweb

De distributie van de PS3, een van de belangrijkste redenen van de aangekondigde vertraging tot november, loopt op zijn zachtst gezegd niet op rolletjes. Zoals jullie waarschijnlijk weten komt Sony, in tegenstelling tot wat ze eerder beweerden, met twee versies van de PS3. De 20 Gb versie die ongeveer 500 euro gaat kosten en de 60 Gb versie waarvan de prijs rond de 600 euro zal liggen. Maar de ‘goedkope’ is niet te bestellen.

Dat komt volgens Bloomberg omdat Sony nog niet officieel heeft toegezegd hem in Europa te releasen. Het zou dus zo kunnen zijn dat je alleen maar de dure kan kopen bij de launch van de PS3. In dat geval gaat het een beetje op het Xbox drama lijken wat zich vorig jaar voltrok toen was alleen de goedkope variant voorradig terwijl bij Sony het omgekeerde aan de hand is. De meeste potentiële kopers geven aan de ‘goedkope’ variant te willen in plaats van de dure.

Geplaatst: (bewerkt)
Ehh lucas, is dat niet iets voor in een PB?

Ik vind het wel een intressant onderwerp. Jullie niet?

En Lucas, de controller klopt ook niet meer..

Dit is enkel op het design van het apparaat zelf gericht.

Mij maakt het niet uit hoe hij eruit ziet, als hij maar lekker gamed! Ik kijk toch naar mijn TV en niet naar mijn console?

Het gaat mij niet zo zeer om de look, maar wel om de functies. En aan de screens de ik al in de vorige pagina aan de orde had gesteld is te zien dat er een flink aantal poorten missen.

Weet ik maar die eene zwarte PS3 is de 20 GB versie die van 60 GB heeft meer aansluitingen.

Niet meer dan één extra.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Ze zeggen bestellen en bij de release! Na een paar weken zou hij wel gewoon te koop zijn! En ik denk overigens niet dat iemand die van plan was de 500 euro versie te kopen omdat hij een potientle gamer is er bij de launce aan kan komen! Omdat de meeste Die-hard gamers bij de winkel gaan liggen om er gelijk een te krijgen!

Geplaatst:

oops :cab: niet gaan doen dus... njah kga er tog 1 bestellen, kan ik 'm rustig gaan halen als, als ze al uitverkocht zijn in de plaatselijke games zaak wil ik niet nog een week wachten hoor :puh:

Geplaatst:
oops :cab: niet gaan doen dus... njah kga er tog 1 bestellen, kan ik 'm rustig gaan halen als, als ze al uitverkocht zijn in de plaatselijke games zaak wil ik niet nog een week wachten hoor :puh:

Dan zul je toch echt voor de winkel moeten gaan slapen :puh:

Geplaatst:

Ik kan me nog goed herinneren dat de Xbox 360 bij veel gameshops niet leverbaar was op de launch, ook niet voor de gasten de console hadden besteld. Dat ben je genaaid; je betaalt om de console op de launch te krijgen, alleen die krijg je pas een paar week later, wanneer andere mensen er al uitgebreid op spelen. Dat wil ik niet meemaken, dus ik koop 'm in de winkel zelf. Maar niet bij de lancering.

Nieuws: PlayStation 3 makkelijk te upgraden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...