Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Dan zul je toch echt voor de winkel moeten gaan slapen :puh:

Ik koop bij game mania, als je daar een ps3 besteld BV. Als die dan verkrijgbaar is 17november dus, leggen ze eerst de aantal bestelde opzij, en de overschot is voor mensen zonder bestelling :D dus ps3 gegarandeerd :puh:

+ dat ik de dure versie neem, dan heb ik ineens alles, mem. card readers etc... en een 60GB HDD :puh:

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:
pf ik loop er nu tog maar mee rond...

Het is jouw keus. Jij hebt er een goede reden voor, dus ik zal niet voor de winkeldeur gaan liggen.

Geplaatst:

Ehm.. Dit gaat over de PS3, niet hoeveel Euro's iemand heeft en wat hij daar mee doet.. :cab:

PlayStation 3 heeft zeker vijftien launchtitels

Nieuws | 18 mei 2006 - Baas van Sony Computer Entertainment Amerika, Kaz Hirai, reageert op de kritiek en maakt bekend dat de PlayStation 3 zeker vijftien launchtitels zal hebben. Zowel THQ als Sega hadden hun kritiek geuit op Sony's manier van omgaan met uitgevers.

Volgens Simon Jeffrey van Sega hebben veel uitgevers de allerlaatste software development kit (SDK) nog niet ontvangen. Door deze reden zal uitgever THQ de bekende televisieserie The Sopranos niet op de PlayStation 3 laten verschijnen. Volgens Brian Farrell van THQ is dit veelte riskant omdat ze de uiteindelijke specificaties van de PlayStation 3 nog niet weten.

Activision, Electronic Arts en Ubisoft hebben hier ook op gereageerd en ondervonden totaal geen problemen met Sony's manier van doen. Activision directeur Robert Kotick vertelde dat de eerste titels voor de PlayStation 3 maar éénvijfde deel van de console zijn kracht zullen gebruiken, simpelweg omdat dit de meest verfijnde console ooit is, aldus Kotick.

Ubisoft directeur Yves Guillemot was het met Robert Kotick eens. Hij vergeleek de situatie ook met vorig jaar. De Xbox 360 had precies hetzelfde probleem en de eerste titels voor die console waren ook niet optimaal.

Bron: InsideGamer

Geplaatst:

Daar zullen ongetwijfeld ook ports bij zitten, net als de Xbox 360. Maarja, een matige line-up neem ik ze niet kwalijk. Ik ken eigenlijk geen enkele console die met een grote line-up startte.

Geplaatst:

Tja... Ik heb dit al gezegd.

Eén vijfde deel van de totale kracht betekent slechtere prestaties dan die van de Xbox 360. Bij de launch zal de Xbox 360 dus ver voorlopen op de PlayStation 3:

PlayStation 3 in november

- PlayStation 3 heeft maximaal 15 games

- PlayStation 3 kan de Xbox 360 op het grafische aspect niet evenaren

- PlayStation 3 kost 499,95 tot 599,95

Xbox 360 in november

- Xbox 360 heeft minimaal 160 games

- Xbox 360 zal de PlayStation 3 op het grafische aspect wel evernaren

- Xbox 360 kost 299,95 tot 399,95 (een prijsverlaging tegen die tijd is ook mogelijk)

Over de tweede generatie (2007) kan ik niet over oordelen.

Geplaatst:
Gaat de lancering van de PS3 teleurstellen?

Hoe vet en krachtig een next-gen console ook is, je komt niet ver als je geen goede games uitbrengt. De launch line-up is dan ook van uiterst belang.

Volgens de website Bloomberg zou deze launch line-up wel eens behoorlijk kunnen tegenvallen. Ontwikkelaars zouden te laat technische informatie hebben gekregen en daarbij zelfs geen kits hebben ontvangen, waardoor ze de games niet op tijd af krijgen.

Snake zorgt wel weer dat alles goed komt met de PS3

Zo heeft uitgever THQ aangegeven dat ze ‘The Sopranos’ niet zullen uitbrengen voor de PS3, omdat ze te weinig informatie hebben ontvangen om een degelijke versie neer te zetten. Tevens gaf de uitgever aan dat andere ontwikkelaars met games op de proppen komen die niet de maximale capaciteit van de PS3 benutten.

Dit klinkt natuurlijk verontrustend, maar in principe kennen we dit verhaal nog van de PS2. Wat denken jullie: zal de PS3 teleurstellen of gaat ‘ie gewoon weer de concurrentie van de tafel blazen?

Bron

Geplaatst:

De maximale kracht van de PS3 is moeilijk te benutten! Daarbij komt ook launch games meestal slechter zijn!

Het wachten is op de 'echte' next-gen PS3 games (na de launch van de PS3).

Maar het hopen is wel dat er zoiezo één launchgame bijzit die verrast!

Geplaatst:

Ik denk dat de Ps3 het vooral t eerste jaar erg zwaar gaat krijgen...

Door de mindere launchtitels en ook door de te hoge prijs..

Geplaatst:

De echte PlayStation 3-fanaat koopt de console direct bij de launch. De casualgamer vindt 'm te duur en wacht daarom even op een prijsverlaging of koopt de console helemaal niet meer.

Waar zijn er meer van? De casualgamer.

Geplaatst:

En dan als ik iets koop, wil ik dat 't goed is en dan ook echt goed, aat me kiezen tussen psp en gameboy en ik neem psp. ik kies altijd de beste en uit de spec's is de ps3 beter dus wat dan ook, ik koop hem en daar mee uit :D

Geplaatst: (bewerkt)
De echte PlayStation 3-fanaat koopt de console direct bij de launch. De casualgamer vindt 'm te duur en wacht daarom even op een prijsverlaging of koopt de console helemaal niet meer.

Waar zijn er meer van? De casualgamer.

De casualgamer koopt de console waar de meeste reclame voor wordt gemaakt en Sony kennende gaan ze heel veel reclame maken voor de PS3. Verder gaan ze allemaal blind af op het bericht dat de PS3 de beste specificaties heeft en denken dat ie daardoor superieur is aan de Xbox 360 en al helemaal aan de volgens hun 'kiddy' Wii.

Nee, wat betreft de casualgamer heeft de PS3 absoluut een voordeel.

Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...