Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

@ Meetlat: Soms is het alleen naar specs kijken gevaarlijk! Maar ik denk dat je met voorbeeld, een gameboy. Ik neem aan dat je daarmee de DS bedoelt, de GBA is al veel te oud om met de PSP te vergelijken!

En Piet-herr, ik vind dat je volkomen gelijk hebt! Een artikel in een oude NRC Next gelezen over de E3... Er stonden alleen maar dingen in over de PS3, en een klein stukje over Windows Vista, Live Anyware, Xbox360.

En op het laatst nog een alinea over de Wii, maar informatie over de Wii? Nee ho maar!

De doorsnee gamer koopt dus de PS3 (denk ik).

Geplaatst:

Ja hoor dat ding met die flap en 2 schermen :s marreuh MS maakt ook geen reclame voor de xbox360 hoor :s ik heb nog niets echt gezien, buiten in de gameshop dan natuurlijk :{

Geplaatst:

Geen reclame voor de 360? Dan zul je toch echt wat meer TV gaan kijken! Oke, nu is het niet meer op TV maar rond November/December waren er toch een aantal reclame's op TV hoor!

Misschien toch het opzoeken waard?

Geplaatst:

Tijdens de launch was er veel reclame en tijdens de onthulling van de Xbox 360 was er een show op MTV.

@Piet-Herr: De mainstream is niet dom, dat je dat weet Piet. De casualgamers zullen niet blindelings op de reclame afgaan.

Geplaatst: (bewerkt)

50 Cent: Bulletproof verkocht erg goed, terwijl die game nergens hoger kreeg dan een vijf, dus wat dat betreft is de mainstream duidelijk wel dom.

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:
50 Cent: Bulletproof verkocht erg goed, terwijl die game nergens hoger kreeg dan een vijf, dus wat dat betreft is de mainstream duidelijk wel dom.

Ja, de mensen gaan blindelings op naamsbekenheid af!

En... (zie eerdere post)

Geplaatst:

Big Lozer !!! mensen kopen gwwn wat ze willen kopen ! niet naamkennis ofzo, als ik nu een 360 wou kopen dan koop ik die ipv ps3, maar ik wil een ps3 dus koop ik hem ipv een 360

In het geval van 50 Cent: Bulletproof ging het er duidelijk wél om dat mensen de game kochten omdat het met 50 Cent is.

EDIT: Dit plaatje kwam ik trouwens tegen :D :

ps33js.gif

Bewerkt: door Piet-Herr

Hahahahaha gieren !

*weet iemand trouwens hoe je een .gif op de psp kan doen bewegen ??

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:
*weet iemand trouwens hoe je een .gif op de psp kan doen bewegen ??

Dat gaat niet, als je kijkt naar de .gif filmpjes van LCS...

Je moet ze omzetten, ik zoek wel even naar een programma!

Geplaatst:

Geinig plaatje... :schater:

Ik heb ook is rond vraag gedaan in de omgeving en ook de Ps2 en PsOne bezitters vinden de prijs van de Ps3 er hoog, en zullen eerder voor de Wii of de 360 gaan.

Heeft niks te maken met mainstream, casual of whatever.

Hangt ervan af, inkomen van persoon, wat iemand er aan wil uitgeven...

Geplaatst:

Sja...

De prijs is echt niet hoog, voor een hd-dvd xbox premium ben je netzoveel geld kwijt. Daarbij komt dat een bluray speler ook al veel duurder is dan de ps3.

Geplaatst:

Je hebt volledig gelijk Mania, maar of de meeste mensen (mainstream die relaliseer dat de 360 en Wii goedkoper zijn) dat zich ook realiseren...

Het is en blijft gissen naar de toekomst, en het antwoord weten we pas in november!

Geplaatst:

Ok jij vind hem dus niet duur

Paar vraagjes ?

Heb je een Psone ?

Heb je Ps2 ?

Heb je het geld er voor over (Ps3 dus) ?

Hoe oud ben je ?

Als die Blu Ray zo duur is, had Sony mischien niet die keus moeten maken, uit een onderzoek bleek dat de consument nog niet op Blu Ray of HD zit te wachten, en het voorlopig nog ff bij de DVD houd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...