Mania-92 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Wat vinde jullie eigenlijk van de launch-titels? Ik vind ze zeer sterk tegenover die van de xbox 360, op de xbox zie/zag je alleen maar uitgemolken geporte franchises. Reageren
SamShine Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ehh Mania, als je zoiets vraagt lijkt het me wel handig om er een lijstje bij te posten met welke games dan de launchgames voor de PS3 zijn Ik weet zelf alleen dat Warhawk en Motorstrom waarschijnlijk launchtitels zijn en de andere 10 zijn onbekend voor me! Warhawk: Lijkt me wel leuk, maar te eentonig op den duur! Wel goed om mee te starten! Motorstorm: Ik ben snel ontevreden met racespellen, en als ik er dan een neem neem ik er wel een die een vervolg is op een andere goeie racegame en waar ik iets van afweet! Lijkt me dus niet zo leuk en is te hoog gegokt voor een launchgame! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ehh Mania, als je zoiets vraagt lijkt het me wel handig om er een lijstje bij te posten met welke games dan de launchgames voor de PS3 zijn Ik weet zelf alleen dat Warhawk en Motorstrom waarschijnlijk launchtitels zijn en de andere 10 zijn onbekend voor me! Warhawk: Lijkt me wel leuk, maar te eentonig op den duur! Wel goed om mee te starten! Motorstorm: Ik ben snel ontevreden met racespellen, en als ik er dan een neem neem ik er wel een die een vervolg is op een andere goeie racegame en waar ik iets van afweet! Lijkt me dus niet zo leuk en is te hoog gegokt voor een launchgame! * 6Gun 2 - BattleBorne Entertainment * Avalon - Climax Studios * Dark Sector - Digital Extreme * The Darkness - Starbreeze Studios * Devil May Cry 4 - Capcom * EA Sports Fight Night Round 3 - EA Chicago * Eyedentify - TBA * Fifth Phantom Saga - Sonic Team * Final Fantasy PS3 - Square Enix * Formula One PS3 - SCE Studios Liverpool * The Getaway PS3 - SCE Studios Soho * Heavenly Sword - Ninja Theory * I-8 - Insomniac Games * Infraworld - Quantic Dream * Killing Day - TBA * Killzone PS3 - Guerilla Games * Metal Gear Solid 4 - Kojima Productions * Mobile Suit Gundam - TBA * MotorStorm - Evolution Studios * Ni-Oh - KOEI * Omikron 2 - Quantic Dream * Possession - Blitz Games * Project Delta - Playlogic International * ShadowClan - Tiger Hill Entertainment * Tekken PS3 - Namco * Vision GT - Polyphony Digital * Warhawk PS3 - Incognito Entertainment Reageren
henk_jan Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 van dat lijstje kun je de volgende titels schrappen! * Avalon - Climax Studios * Devil May Cry 4 - Capcom * Final Fantasy PS3 - Square Enix * Killzone PS3 - Guerilla Games (meer info E3 2007) * Metal Gear Solid 4 - Kojima Productions * Vision GT - Polyphony Digital je kunt wel toevoegen: Call of Duty 3 Ridge Racer 2010 Assassins' Creed - Ubisoft Fatal Inertia - KOEI en misschien ook Eight days/Stranglehold btw I-8 heeft nu de naam Resistence: Fall of Man Reageren
Yohan Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik kan niet snappen dat iedereen over die prijs zit te zeurenten tijden dat de PS2 uitkwam was de PS2 omgerekend 520 euro...veel geld nu komt de PS3 en die is 600 Euro...als je die 2 vergelijkt dan zie je dat je goedkoop uitbent! als je een computer gaat maken die alles krijgt wat in een PS3 zit kom je over de 1200 euro uit...dus is het in verhouding niet duur! We zeuren niet, tis toch logisch dat we erover (eventueel) twijfelen, 500/600 is erg veel geld. Verder moet je niet vergeten dat we inmiddels aan de Euro zitten en de koers van de Euro en Gulden totaal anders is. Reageren
LucasV Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) @mania-92 "Standard & Poor's today said it is reviewing Sony's A+ long- term debt rating, its fifth-highest, for a possible downgrade because the acquisition may damage Sony's balance sheet. MGM's losses over three years, which total about $740 million, make it ``uncertain what contribution MGM can make to Sony's profits,'' S&P said. Sony's total debt stood at 6.71 trillion yen ($61 billion) on June 30." Bron Het nieuws komt van Bloomberg, maar een goede bron kan ik niet meer vinden. Bloomberg heeft het nooit mis. Dit is het laatste nieuws dat ik kon vinden op google... Kan iemand de financiële resultaten van 2005 vinden? @mania-92: Launchtitels voor de PlayStation 3 staan overigens nog niet vast. Bewerkt: 20 mei 2006 door LucasV Reageren
meetlat Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik heb een ps3 besteld duzz ps3 gegarandeerd, heb der wel wat voor moeten doen... 5KM door stortregen gefietst daarnet om een ps3 te bestellen, als dat niet moeite doen is Reageren
LucasV Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ik heb een ps3 besteld duzz ps3 gegarandeerd, heb der wel wat voor moeten doen...5KM door stortregen gefietst daarnet om een ps3 te bestellen, als dat niet moeite doen is Bij welke winkel? Reageren
SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ookal staan ze niet vast, ik geef even mijn mening over de (waarschijnlijk) launchtitels voor de PS3 *6Gun 2 - BattleBorne Entertainment Ken ik niet * Avalon - Climax Studios Hetzelfde * Dark Sector - Digital Extreme Lijkt me its duisters... * The Darkness - Starbreeze Studios Hetzelfde * Devil May Cry 4 - Capcom Is vertraagt, goeie dingen over gehoort! * EA Sports Fight Night Round 3 - EA Chicago Superrealistisch, maar hij is al uit voor de rest van de platforms... * Eyedentify - TBA Ken ik niet, iets met eyetoy ofzo? * Fifth Phantom Saga - Sonic Team Nieuwe Sonic? Lijkt me best wel leuk! * Final Fantasy PS3 - Square Enix Veel goeie dingen over gehoord/gelezen! Lijkt me wel een must-have! * Formula One PS3 - SCE Studios Liverpool Ben niet zo van de F1, en 2005 voor de PS2 is niet zo geweldig! Ik wacht af... * The Getaway PS3 - SCE Studios Soho Goeie vervanger totdat GTA IV komt! * Heavenly Sword - Ninja Theory Zwaardvechten, is alleen leuk op de Wii * I-8 - Insomniac Games Ken ik niet! * Infraworld - Quantic Dream Infrarood? Lijkt me saai! * Killing Day - TBA Iedereen vermoorden, moet best wel grappig zijn! * Killzone PS3 - Guerilla Games Goed spel (Killzone PS2), maar jammer genoeg geen launchtitel! * Metal Gear Solid 4 - Kojima Productions Lijkt me een goed spel, maar geen must-have! * Mobile Suit Gundam - TBA Wat is dat? * MotorStorm - Evolution Studios Burnout inclusief schietten, best grappig maar iets te saai! (187 ride or die) * Ni-Oh - KOEI Niet Oh wattes? * Omikron 2 - Quantic Dream Wat is dit voor spel? * Possession - Blitz Games De plek ergens van bepalen... * Project Delta - Playlogic International Delta's bouwen, moet wel grappig zijn (maar lang niet zo uitgebreid als Spore) * ShadowClan - Tiger Hill Entertainment Een clan in de schaduw... * Tekken PS3 - Namco Tekken nooit zo geweldig gevonden, maar online zou het wel vet moeten zijn! * Vision GT - Polyphony Digital GT 4 is een goed spel, ik verwacht dus wel wat van dit spel! * Warhawk PS3 - Incognito Entertainment Zie eerdere post! En jou lijstje Henk! *Call of Duty 3 CoD2 is een goed spel, maar de tweede wereldoorlog gaat vervelen! *Ridge Racer 2010 Goed spel, maar kan niet op tegen GT! *Assassins' Creed - Ubisoft How's that? *Fatal Inertia - KOEI Ken ik ook niet, sorry! En de PS3 zou toch 12 launchgames hebben? Dit zijn er iets meer dan 12 Maar het beloofd wel wat! Reageren
LucasV Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Def Jam 3, Grand Theft Auto IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Naughty Dog PS3-project, Resident Evil 5 en Virtua Fighter 5 zijn de PlayStation 3-games waar ik erg naar uitkijk. Dus op Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots na, vind ik niets indrukwekkends. Maar die staat gepland voor 2007, dus dat wordt ongetwijfeld geen launch-titel. Reageren
SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Ehh Lucas, volgensmij zijn alle titels die je noemt geen launchgames Maar er zitten wel hele goeie titels tussen! Reageren
Jowx Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Grote titels missen launchdatum PlayStation 3 Nieuws | 20 mei 2006 - Volgens de algemeen directeur van de Europese divisie van Sony, David Reeves, zullen een aantal grote titels de lancering van de PlayStation 3 (op 17 november) gaan missen. Heavenly Sword, Formula One en Motorstorm zullen namelijk geen onderdeel gaan uitmaken van de eerder aangekondigde vijftien launchtitels. Een update over de status van een aantal belangrijke spellen kun je hieronder vinden. Singstar zal met alle zekerheid nog voor Kerstmis uitgebracht gaan worden. Een EyeToy-spel zal pas na de feestdagen uitkomen. EyeToy is namelijk nog niet speelbaar op dit moment, maar zal voor maart 2007 wel werkzaam worden. Heavenly Sword, Formula One 06 en MotorStorm zullen pas na Kerstmis uit gaan komen. Deze drie titels behoren vooralsnog tot de meest aansprekende spellen voor de PlayStation 3. Resistance: Fall of Man zal met alle zekerheid een launchtitel gaan worden van de PlayStation 3. ------------------------- Volledig interview met David Reeves: Sony: Key PS3 launch titles hit in 2007 Friday 19-May-2006 3:37 PM Exclusive: Sony's David Reeves admits key PS3 launch titles like Heavenly Sword will now appear in 2007 Sony Computer Entertainment Europe CEO David Reeves has revealed several key PS3 launch titles including Heavenly Sword, Formula One and Motostorm, will miss the November 17 launch day on PS3 and now appear in 2007. However, Reeves also revealed that the company plans to cast a wide net during the initial PS3 launch window, saying that "for the first time we are not going to go just for hardcore gamers". Speaking exclusively to CVG at E3, Reeves explained that Sony is "going to have a portfolio of social gaming" for the launch window, Singstar and EyeToy an integral part of this battleplan. It's not clear whether Singstar on PS3 will be out on launch day, but it'll hit "certainly before Christmas", said Reeves, with "an EyeToy one [game] after Christmas". He added: "EyeToy is not playable at the moment, but it will come before March 2007." Advertisement:Precisely which PS3 titles will actually be available on launch day remains a mystery however, although Reeves told us that Insomniac's Resistance: Fall of Man "will certainly be a launch title". Worryingly, he said that Heavenly Sword, one of the PS3 titles at E3 that actually impressed people, won't hit until "after Christmas", as will the new Formula One game plus off-road racer Motorstorm. Sony Computer Entertainment CEO Kazuo Hirai has assured gamers that Sony expects as many as 15 games to launch with the PS3. So, er, going by the social gaming aspect, that's Resistance: Fall of Man and 14 versions of head-to-head Carol Vorderman's Sudoku then. Anyway. Despite Sony's pledge to reach a broad audience with PS3 during its launch window, Reeves admitted that appealing direct to the hardcore games playing fraternity will quickly become vital for the company in the next-gen console war. "Without being too arrogant about it, I don't think we worry too much about building up the hype in the first six months, but where the rubber hits the road is going to be when all those hardcore gamers have bought PS3", said Reeves. "They have also bought Xbox 360 and they have probably bought Nintendo Wii as well." However, Reeves maintained that shifting PS3s in the early days won't be a problem, such is the strength of the PlayStation brand: "We have built up a certain brand equity over time since the launch of PlayStation in 1995 and PS2 in 2000 that the first five million are going to buy it, whatever it is, even it didn't have games." We'll be running our full interview with David Reeves next week. Keep 'em peeled for the full PS3 monty. ------------------------- Bron: InsideGamer Bewerkt: 20 mei 2006 door Jowx Reageren
SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Zolang er maar een goed spel bij de launch zit! Daarna koop ik de goeie spellen wel! Met een spel vermaak ik me heus wel langer dan twee dagen dus opzich maakt het niks uit! En ik heb altijd mijn PC met GTAForum nog Reageren
meetlat Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 als jein het begin zo een ps3 koopt, krijg je er dan zo een spel bj zoals bij de 2 ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.