SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Die krijg je alleen als je een speciaal pakket koopt! Meestal een van 670 (denk ik). Maar ik denk wel dat er een paar demo's op de HD staan! Reageren
meetlat Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 ow ja maar 70e kan er dan nog wel af Reageren
SamShine Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat je beter een PS3 en spel appart kan kopen, zodat je niet verplicht bent dat je dat spel hebt terwijl je liever een ander spel zou hebben gekocht. Als je een pakket koopt heb je dat spel soiezo, maar als je door (p)review's en demo's van mening verandert... EDIT: Bart Smit ik ook lekker up-to-date... Klik! Bewerkt: 20 mei 2006 door Big-Loser Reageren
meetlat Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Dus er zal zowiso wel 1 of andere game bijzitten... Reageren
SamShine Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Dus er zal zowiso wel 1 of andere game bijzitten... Ik denk eerder dat het logisch is dat er minder games bijzitten Reageren
meetlat Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Maar tog zeker 1 op de hdd ofzo ? Reageren
SamShine Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Dat weet ik niet zeker. Maar er zullen vast wel een paar demo's op de HD zitten! En anders kan je die zelf downloaden! Reageren
MNC3 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik denk dat je beter een PS3 en spel appart kan kopen, zodat je niet verplicht bent dat je dat spel hebt terwijl je liever een ander spel zou hebben gekocht. Als je een pakket koopt heb je dat spel soiezo, maar als je door (p)review's en demo's van mening verandert...EDIT: Bart Smit ik ook lekker up-to-date... Klik! lekker PS3 moet ik zo hard hebben Reageren
meetlat Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Ik heb 'm gegarandeerd op 17november Dat weet ik niet zeker. Maar er zullen vast wel een paar demo's op de HD zitten! En anders kan je die zelf downloaden! Effie vraagje, zit er een antenne bij voor als je een draadloze router hebt ? want zo ja, wil ik wel dat ie draadloos kan ontvangen hoor *WTF de ps3 60GB heeft vanvoor wit ipv helemaal zwart :s wat isd at nou weer voor iets dom. Bewerkt: 21 mei 2006 door meetlat Reageren
SamShine Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Er zit een draadloze WIFI antenne op EDIT: Wat bedoel je met je edit? Ik vat je niet! Bewerkt: 21 mei 2006 door Big-Loser Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Er zit een draadloze WIFI antenne op EDIT: Wat bedoel je met je edit? Ik vat je niet! Alleen op de 60Gige versie anders moet je die los kopen. Reageren
meetlat Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Nouw ga naar HIER en klik dan rechts vanboven op photo gallery en neem dan foto 15, hij heeft daar een witte "boord" :s echt raar en dom Bespaar de moeite maar effe Bewerkt: 21 mei 2006 door meetlat Reageren
Jowx Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Nouw ga naar HIER en klik dan rechts vanboven op photo gallery en neem dan foto 15, hij heeft daar een witte "boord" :s echt raar en dom En bij plaatje 1 zie je dat er eentje helemaal zwart is (20GB HDD), en eentje met een wit (alluminium?) frontje (60GB HDD). Dat witte staat idd best raar, eerst maar even kijken hoe dat er in het echt uit ziet. Bewerkt: 21 mei 2006 door Jowx Reageren
SamShine Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Nouw ga naar HIER en klik dan rechts vanboven op photo gallery en neem dan foto 15, hij heeft daar een witte "boord" :s echt raar en dom [plaatje] En bij plaatje 1 zie je dat er eentje helemaal zwart is (20GB HDD), en eentje met een wit (alluminium?) frontje (60GB HDD). Dat witte staat idd best raar, eerst maar even kijken hoe dat er in het echt uit ziet. Ik vind het wel een exclusief tintje hebben! Reageren
Jowx Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Ik vind het wel een exclusief tintje hebben! Idd, als je er een beetje aan gewend bent ziet het er wel leuk uit. Zeker in vergelijking met de PS3 in geheel zwarte uitvoering, dan ziet deze er een stuk leuker uit. Ik vindt het wel jammer dat er geen zilvere uitvoering uitkomt, die vondt ik het mooiste. Ach, nu heb ik nog een klein beetje 'zilver' als ik die 60GB HDD editie ga kopen wat ik van plan ben. Edit: Ik lees net een artikeltje over de PS3, er stond in dat de 'goedkope' versie van 20GB te upgraden is. Niks nieuws aan dus, maar wat er wel bij stond was dit stukje: Ten eerste zal er een adapter komen waarmee onder meer Memory Sticks, Flash en SD kaartjes door de PlayStation 3 gelezen kunnen worden. Een tweede adapter stelt gamers in staat draadloze controllers te gebruiken. Ten slotte zal de 20 Gig schijf indien gewenst na aankoop te vervangen zijn door een grotere schijf. Een extra adapter om draadloos te kunnen gamen? Bewerkt: 21 mei 2006 door Jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.