SamShine Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 @ Jowx, zal de 60 GB versie ook te upgraden zijn (HD dan)? Reageren
Jowx Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 @ Jowx, zal de 60 GB versie ook te upgraden zijn (HD dan)? Ja, je moet het volgens Sony gaan zien als een computer. Dus je HDD kan je zo groot maken als je zelf wil (of kan betalen). Reageren
SamShine Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 @ Jowx, zal de 60 GB versie ook te upgraden zijn (HD dan)? Ja, je moet het volgens Sony gaan zien als een computer. Dus je HDD kan je zo groot maken als je zelf wil (of kan betalen). Volgensmij ben je iets te enthausiast... Een computer, even nieuwe cell prosessor erin Als ik er ooit zin in heb koop ik wel een 200 GB HD Reageren
Jowx Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) @ Jowx, zal de 60 GB versie ook te upgraden zijn (HD dan)? Ja, je moet het volgens Sony gaan zien als een computer. Dus je HDD kan je zo groot maken als je zelf wil (of kan betalen). Volgensmij ben je iets te enthausiast... Een computer, even nieuwe cell prosessor erin Als ik er ooit zin in heb koop ik wel een 200 GB HD Dat waren de woorden van Sony zelf ^^, ''it's a computer after all''. En ik had het alleen over de HDD.. ------------------------- Japanners over de prijs van de PS3 Als we sony mogen geloven, dan maakt het prijskaartje van de PS3 weinig uit. Wij gamers kopen het apparaatje toch wel. Zeker als we praten over Japanners, die vaak in ellenlange rijen staan voor een nieuwe console van Sony. Maar zijn deze Japanners dit keer ook zo gretig? Kan Sony het succes van de PS2 evenaren? Om daar achter te komen, heeft Yahoo! Japan aan zijn lezers gevraagd hoe ze dachten over de (hoge) prijs van de PS3. De uitslag was zeker interessant te noemen. Van de 20.000 deelnemers gaf 19% aan dat ze nog aan het twijfelen waren, vanwege de hoge prijs. Een kwart van de deelnemers gaf aan dat ze de PS3 zouden kopen als 'ie afgeprijsd zou worden en 26% wist te melden dat ze in dit gevall er nog steeds over na moesten denken. Nog eens 24% gaf aan dat ze sowieso geen interesse hadden in de PS3. Opmerkelijk genoeg gaf 'maar' 8% aan dat ze de PS3 de eerste dag zouden aanschaffen, ondanks de hoge prijs. De vraag is dan ook of Japan net zo happig zal zijn bij de release van de PS3 als indertijd bij de lancering van de PS2. We weten dit pas zeker als het apparaatje (eindelijk) in de winkels ligt. Bron: GameZ ------------------------- Hoe je het ook bekijkt, 8% is wel heel erg teleurstellend voor Sony.. Bewerkt: 22 mei 2006 door Jowx Reageren
SamShine Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik denk dat de meeste Japanners nu nog twijfelen, maar hem uiteindelijk gewoon halen! En anders wel na de eerste prijsdaling! Ze hebben niet voor niets de 360 massaal links laten liggen! Reageren
vadje Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ja hij heeft zwaar lelijke en veeel te lange benen de kast zelf ziet er goed uit maar de controller moet gewoon adners anders kies ik toch voor de XBOX360 Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 de ps3 word toch 600€ ? (de beste versie) wel erg duur! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ja hij heeft zwaar lelijke en veeel te lange benen de kast zelf ziet er goed uit maar de controller moet gewoon adners anders kies ik toch voor de XBOX360 Leef jij in de prehistorie? Het is al maanden aangekondigd dat er een nieuwe controller kwam en die is tijdens de e3 al in gebruik genomen. Reageren
SamShine Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ja hij heeft zwaar lelijke en veeel te lange benen de kast zelf ziet er goed uit maar de controller moet gewoon adners anders kies ik toch voor de XBOX360 Leef jij in de prehistorie? Het is al maanden aangekondigd dat er een nieuwe controller kwam en die is tijdens de e3 al in gebruik genomen. Genaamd: PS2 controller Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ja hij heeft zwaar lelijke en veeel te lange benen de kast zelf ziet er goed uit maar de controller moet gewoon adners anders kies ik toch voor de XBOX360 Leef jij in de prehistorie? Het is al maanden aangekondigd dat er een nieuwe controller kwam en die is tijdens de e3 al in gebruik genomen. Genaamd: PS2 controller Nja zolang het ontwerp goed is mogen ze die controller tot 2222 gebruiken. Reageren
SamShine Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ja hij heeft zwaar lelijke en veeel te lange benen de kast zelf ziet er goed uit maar de controller moet gewoon adners anders kies ik toch voor de XBOX360 Leef jij in de prehistorie? Het is al maanden aangekondigd dat er een nieuwe controller kwam en die is tijdens de e3 al in gebruik genomen. Genaamd: PS2 controller Nja zolang het ontwerp goed is mogen ze die controller tot 2222 gebruiken. (het is offtopic maar toch) Als jij in 2222 nog leeft vind ik je aardig knap! En ik denk dat de PS4 wel een andere controlller gaat gebruiken! En ik ben aardig aan het zweten, dit moet een goeie game worden (hoewel ik er eerst anders over dacht...) Motorstorm!! Reageren
meetlat Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 pf, ik ben voor playstation, en als ik een xbox koop, wat moet ik dan met a lm'n games dus ik moet wel ps3 kopn, en die witte rand staat wel coowl, maar eerst is het tog zo iets van, wat is dat ! Reageren
SamShine Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 pf, ik ben voor playstation, en als ik een xbox koop, wat moet ik dan met a lm'n games dus ik moet wel ps3 kopn Je kan je PS2 toch gewoon houden? Een beetje nadenken lijkt me wel handig Reageren
meetlat Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ok mijn geschiedenis, de ventilator was na de boem, dus na een half uur spelen blauw beel en een rood lampje, ik de ps2 open ventilato na de klote, naar Gamemania --> nieuwe ventilator 80€ ! dus ik neem een transfotmatoor, sluit een schakelaar op aan en dan een ventilator van een pc, ik boor 4gaten in men ps2 en vijs die ventilator der tegen, dus als ik wel spelen moet ik ook eerst m'n ventilator aanzetten en al... maar wel 80€ gespaard daarom wil ik een ps3, en ook voor de nieuwe funckties etc. Reageren
SamShine Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Welke halvegare gaat dan ook in zijn PS2 boren? Meetlat... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.