meetlat Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 volgens mij snap je 't niet goed.... dat was om m'n ventilator vast te vijzen :s ik boor wel op plekken waar ik niets kan raken he :s ik heb 'm trouwens eerst er uit gehaald en dan door de plastik geboord vijz er door, bout er aan en dan de elecktronica er trg in gedaan, meer niet, alles werkt prefeckt nu hoor :s alleen beetje irri om steeds de koeling appart mee aan te doen. Reageren
LucasV Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik heb een vraag; hoe kom ik in hemelsnaam aan 670 euro bij elkaar om in oktober 2007 de PlayStation 3 met Grand Theft Auto IV te halen. Het is bij mij een beettje een traditie geworden dat ik elke Grand Theft Auto bij de launch in huis haal, en die 'traditie' zou ik wel graag in stand willen houden. Hoe krijg dat voor elkaar? Mijn ouders zullen me nooit een PlayStation 3 op sinterklaas of verjaardag geven, laat staan op een niet-zo-bijzondere-dag. Ik zou elke maand 25 euro appart kunnen leggen, maar dat zou betekenen dat ik in anderhalf jaar geen games kan kopen, ook geen Grand Theft Auto: Vice City Stories voor de PlayStation Portable, wat ook een verplichte kost is. Werken lijkt me de verstandigste optie, maar wat voor baantjes kan een minderjarige krijgen? Krantenwijk? De Xbox 360 misschien, maar daar ben ik ook niet zo heel zeker van. Ik wil wel verzekerd zijn dat ik Grand Theft Auto IV next-gen kan spelen. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik weet niet hoe oud je bent... Maar vanaf 15 kan je in een supermarkt gaan werken, en tsjah anders kom je toch bij een Krantenwijk uit... Mij is altijd geleerd je moet werken voor je spullen dus niet zeuren, als je het echt graag wilt dan zal je er simpel voor moeten bikkelen.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) OF je gaat tomaten plukken ofzo. Moet je wel op het platteland wonen. [EDIT]De bioscoopkaskraker 'The Da Vinci Code' verschijnt tegelijkertijd met de PlayStation 3 op Blu-Ray! Verwacht wordt dat de film de launch van de PS3 sterk zal boosten. Ondanks matige kritieken gaat de film als een trein. Als de film uitkomt op Blu-Ray gaan mensen blijkbaar een nieuwe console kopen. De flick zal toch ook wel op normale DVD verschijnen? Als Sony de film alleen op Blu-Ray uitbrengt, dan gaan ze heeeeel veel geld mislopen omdat de film op normale DVD veel meer verkocht zal worden. Bewerkt: 23 mei 2006 door Mania-92 Reageren
meetlat Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik spaar mijn 40€ per maand op 7maanden lang = 280€ ik verkoop mijn ipod = 160€ 280+160= 440€ + 60€voorschot = 500€ 100€ spaarpot + 500€ = 600€ Reageren
SamShine Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Goed nieuws, ik hoop alleen zonder lag (haperingen) http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=146405 Reageren
meetlat Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Dat hangt volledig van jezelf af :-) als je nou met 4 op 1 netwerk zit, en jij speelt on-line en je pa download, en je zus doet nog eens dit en dat... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Goed nieuws, ik hoop alleen zonder lag (haperingen)http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=146405 Een topic op een forum lijkt me geen geweldige bron, maargoed niet iedereen is daar geregd. Reageren
Jowx Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ------------------------- Meer bekend over Tekken 6 Nieuws | 23 mei 2006 - Katsuhiro Harada (die Japanse namen worden steeds moeilijker), heeft zich onlangs uitgelaten over Tekken 6 voor de PlayStation 3. Harada is de director van Tekken 6. Het spel gaat op 60 frames per seconde (60 beeldjes per seconde) lopen, tenminste, dat is de doelstelling van Namco Bandai. Men heeft bij het ontwikkelteam van Tekken 6 nog niet besloten of het spel gebruik gaat maken van de beperkte motion-sensor in de PlayStation 3-controller. Harada overweeg er over te denken, en kon al enkele ideeën met ons delen. Zo zou je snel met de controller heen en weer moeten bewegen om je los maken uit een bepaalde greep van de tegenstander. Harada kan niet bevestigen of de personages uit de trailer van Tekken 6 ook in het uiteindelijke spel zitten. De trailer komt uit een experimentele fase, dus er kan nog van alles veranderen volgens Harada. Bron: InsideGamer ------------------------- Eindelijk weer wat positief nieuws omtrent de PS3. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Goed nieuws, ik hoop alleen zonder lag (haperingen)http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=146405 Dat was al heel lang bekend en het is afgekeken van Microsoft. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Goed nieuws, ik hoop alleen zonder lag (haperingen) http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=146405 Dat was al heel lang bekend en het is afgekeken van Microsoft. HUB is wel GRATIS. En dat is toch weer een zeer positief punt voor de ps3. Reageren
Jowx Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Goed nieuws, ik hoop alleen zonder lag (haperingen) http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=146405 Dat was al heel lang bekend en het is afgekeken van Microsoft. HUB is wel GRATIS. En dat is toch weer een zeer positief punt voor de ps3. Tenzij het ook in Silver en Gold versions komt.. Niet met precies die namen natuurlijk, maar het principe. Dat het gratis is is idd goed, maar of het dan ook kwalitatief goed gaat uitpakken is maar afwachten.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Goed nieuws, ik hoop alleen zonder lag (haperingen) http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=146405 Dat was al heel lang bekend en het is afgekeken van Microsoft. HUB is wel GRATIS. En dat is toch weer een zeer positief punt voor de ps3. Tenzij het ook in Silver en Gold versions komt.. Niet met precies die namen natuurlijk, maar het principe. Dat het gratis is is idd goed, maar of het dan ook kwalitatief goed gaat uitpakken is maar afwachten.. Guildwars was ook gratis maar was qua kwaliteit bijna netzogoed als WoW. En 2 verschillende versies lijkt mij niet, SONY heeft nog wat goed te maken voor sommige... Reageren
Jowx Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Tenzij het ook in Silver en Gold versions komt.. Niet met precies die namen natuurlijk, maar het principe. Dat het gratis is is idd goed, maar of het dan ook kwalitatief goed gaat uitpakken is maar afwachten.. Guildwars was ook gratis maar was qua kwaliteit bijna netzogoed als WoW. En 2 verschillende versies lijkt mij niet, SONY heeft nog wat goed te maken voor sommige... Het verschil tussen een MMORPG en een hele online game service is vrij groot. En het zou me niets verbazen als SONY met 2 verschillende versies zou komen, ik verbaas me nergens meer over bij de PS3.. Wel lollig dat je uit al de reacties op GameVillage die hebt uitgekozen om te kopieeren, een van de enigste reacties die de ''goedkoop is duurkoop'' discussie die daar nu loopt tegen spreekt. In deze post zie ik veel meer realiteit: Als dit gratis lagvrij gaat werken en zoals ze zeggen dat het werkt, vreet ik me l*l op!Hoe kan een bedrijf dat niet het gigantische grote aantal datacenters aan servers heeft als Microsoft, een dezelfde service aanbieden en dan helemaal gratis? Waar moeten dan al die servers van betaald worden? En als het in de prijs van de console zit, wat ik niet zou kunnen geloven. Is het net zo gierig. Dat betekent dus dat de prijs tientallen euro's goedkopers zou kunnen voor degene die niet online gaan met de PS3. Een service zoals dit kan niet gratis zijn. Dataverkeer moet ingekocht worden, dat kost geld, de onderhoudskosten van de servers kosten geld, elektriciteit etc. kosten allemaal geld wat zeker niet gratis kan worden aangeboden. Je hebt toch ook nog nooit gehoord van een gratis tijdschrift wat naar je toe wordt gestuurd? (drukkosten, verzendkosten) of van gratis (goede) webhosting of van een gratis ADSL aanbieder? Bewerkt: 23 mei 2006 door Jowx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 JE kan datacenters kopen/bouwen. En het gaat niet om kwantiteit maar kwaliteit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.