Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
En BTW: Wat is jullie favoriete titel die op de PS3 gaat komen (Naast GTA IV ;) ).

GTA IV komt ook uit voor de Xbox 360, dus die valt af. Dan blijft er voor mij geen enkele game over waarvoor ik een PS3 zou kopen.

Geplaatst:

En BTW: Wat is jullie favoriete titel die op de PS3 gaat komen (Naast GTA IV ;) ).

GTA IV komt ook uit voor de Xbox 360, dus die valt af. Dan blijft er voor mij geen enkele game over waarvoor ik een PS3 zou kopen.

Motorstorm, MGS IV, tekken 6, FF XII

Allemaal machtige games.

Geplaatst:

Wat snap je niet aan de woordjes "voor mij"?

Ik heb Tekken 4, waarschijnlijk zal er in Tekken 6, behalve wat nieuwe personages, weinig veranderd zijn. Daarnaast heb je op de Xbox 360 ook een fightinggame, Dead or Alive.

Op de 360 komen ook genoeg racers uit, dus is Motorstorm voor mij niets speciaals.

Met Metal Gear Solid heb ik nooit iets gehad, dus dat zou het voor mij ook niet worden, idem dito voor Final Fantasy.

Geplaatst:

Bij mij neemt de populariteit van de PS3 ook af, ik ga een PC kopen voor mij om te gamen dus zal ik geen Play Station 3 kopen als trouwe PS fan. Ik denk dat het inderdaad komt door de prijs maar als ze op de productie kosten wat sparen en hem met een procentje of twee minder winst verkopen (ze verkopen bijna alles met in de 30% winst) dan zullen ze al veel van de prijs af kunnen doen denk ik.

Geplaatst:

Bij mij neemt ie toen, elke dag is een dag dichter bij de ps3 :D maar ik zouw precies tog wel wat geld ook bij willen verdienen, maar ik ben maar 14 jaar, weet iemand zo mssn iets dat een 14 jarige kan doen ?

Geplaatst:
De populariteit van de PS3 in Japan neemt af! Dat komt voornamelijk door de hoge prijs! Had Sony dan toch geen Blue-Ray in moeten bouwen?

Bron: http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=59960

En maar arrogante uitspraken blijven doen, de hoge prijs blijven hanteren. Doen ze goed daar bij Sony!

Ik begin ook vertrouwen te verliezen, eerst was de PS3 een must-have voor me, ik kon niet meer wachten. Hoe dichter naar de release, des te minder vertrouwen ik er nog in heb. :N De rumble functie die weg valt, de motion functie die eigenlijk niet past bij zo'n type controller. De prijs die abnormaal hoog is geworden en het is simpelweg te vroeg voor Blu-Ray.

Dit keer wordt het blijkbaar Nintendo die in Japan gaat overheersen, de innovativiteit in gameplay en de lage prijs zorgt nu voor veel belangstelling. Sony kan nog zo groot zijn, het gaat dit keer moeilijk worden. :-(

Geplaatst:

De populariteit van de PS3 in Japan neemt af! Dat komt voornamelijk door de hoge prijs! Had Sony dan toch geen Blue-Ray in moeten bouwen?

Bron: http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=59960

En maar arrogante uitspraken blijven doen, de hoge prijs blijven hanteren. Doen ze goed daar bij Sony!

Ik begin ook vertrouwen te verliezen, eerst was de PS3 een must-have voor me, ik kon niet meer wachten. Hoe dichter naar de release, des te minder vertrouwen ik er nog in heb. :N De rumble functie die weg valt, de motion functie die eigenlijk niet past bij zo'n type controller. De prijs die abnormaal hoog is geworden en het is simpelweg te vroeg voor Blu-Ray.

Dit keer wordt het blijkbaar Nintendo die in Japan gaat overheersen, de innovativiteit in gameplay en de lage prijs zorgt nu voor veel belangstelling. Sony kan nog zo groot zijn, het gaat dit keer moeilijk worden. :-(

Het verschil tussen nintendo en sony zal niet zo groot zijn als die uitslagen uit dat tijdschrift want je hebt ook mensen die ze alletwee kopen en geef japanners er een gratis goodie bij en ze kopen alles. :sst:

Geplaatst:
nintendo suc** over 5jaar ligt da van de markt af :*D

En jij bent dus duidelijk een fanboy voor zover dat nog niet bekend was. :*D

Het verschil tussen nintendo en sony zal niet zo groot zijn als die uitslagen uit dat tijdschrift want je hebt ook mensen die ze alletwee kopen en geef japanners er een gratis goodie bij en ze kopen alles. :sst:

Het lijkt erop dat ze* toch wat slimmer aan het worden zijn door op de prijs te gaan letten, en de arrogantie van Sony zal daar ook niet goed op in werken. Maar zoals zo vaak gezegd: Time will tell. :Y

Hoe je het ook bekijkt, Nintendo doet het voorlopig beter als voorheen. Sony zit een beetje in een dipje, ik ben benieuwd of ze een reactie gaan geven op al het negatieve nieuws.

*ze = Jappaners :puh:

Geplaatst:

Het is gwwn mijn persoonlijke mening, kijk naar DS :s sony maakt is effe psp en die is dan 10 tot 20x beter :s wrrm zouw het dan ook niet zijn in het groot (met consoles dus)

Geplaatst:
Het is gwwn mijn persoonlijke mening, kijk naar DS :s sony maakt is effe psp en die is dan 10 tot 20x beter :s wrrm zouw het dan ook niet zijn in het groot (met consoles dus)

Zoveel meer heeft de psp echt niet verkocht hoor. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is helemaal nergens op gebaseerd. De PSP is helemaal niet 10 tot 20 keer beter dan de DS. De DS verkoopt juist een heel stuk beter dan de PSP en is een stuk populairder.

Je zou trouwens ook met normale argumenten aan kunnen komen waarom Nintendo volgens jou zo slecht is. Tot die tijd ben je een fanboy in hart en nieren.

Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...