Jowx Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Het is gwwn mijn persoonlijke mening, kijk naar DS :s sony maakt is effe psp en die is dan 10 tot 20x beter :s wrrm zouw het dan ook niet zijn in het groot (met consoles dus) Nu beargumenteer je een mening met een mening.. En kan je in het vervolg iets meer ABN typen, dan is het een stuk overzichterlijker om te lezen. ------------------------- 20GB-versie van de PS3 niet te koop in Engeland Gerucht | 24 mei 2006 - Voor Britse consumenten bestaat de mogelijkheid dat ze alleen de 60GB-versie van de Playstation 3 kunnen aanschaffen. Althans, als we Ray Macguire, hoofd van Sony Computer Entertainment UK, mogen geloven. Als dit waar is, bevestigd dat de geruchten dat de 20GB-versie niet officieel uitgegeven zal worden in Engeland, en daarmee waarschijnlijk ook niet in de rest van Europa. In een interview met het Engelse gamesblad MCV zei Macguire: "The lower-end, 20GB version of the PlayStation 3 has no Wi-Fi, no HDMI and none of the other slots in it, so it's really a question of where we would position it. It's more likely that we will only launch the 60GB version." Macguire kwam volop in het nieuws toen hij afgelopen week meldde dat de 60GB-versie bij de launch op 17 november een prijs zou krijgen van zo’n £425 (gelijk aan ongeveer €620). Zijn uitspraken in dit interview geven echter aan dat die prijs verre van rond is. Macguire: "We have time to watch the yen and be flexible, but that 60GB version looks like £425 in the UK at the moment. High trade margins in the UK are likely to see it come in with that kind of street price, though it's ultimately up to retailers." Tot slot wist hij nog te melden dat het prijskaartje van de 60GB-versie niet voor de massa bedoelt is, maar meer gericht is op de vroege kopers. Bron: InsideGamer ------------------------- Let wel op dat dit een gerucht is.. Bewerkt: 24 mei 2006 door Jowx Reageren
SamShine Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Het is gwwn mijn persoonlijke mening, kijk naar DS :s sony maakt is effe psp en die is dan 10 tot 20x beter :s wrrm zouw het dan ook niet zijn in het groot (met consoles dus) Je verglijkt Appels met Peren. Ze zijn beiden fruit, maar hebben allebei weer andere vitamines en smaken allebij anders! Hetzelfde is met de DS en de PSP, het zijn allebei handhelden. Maar mensen die voor gameplay en innovatie gaan kiezen de DS. De mensen met wat meer geld die verliefd zijn op de specs en veel mogelijkheden kiezen de PSP. En praat (wat Jowx ook al vroeg) ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands), het is niet erg als er een paar spelfouten tussen zitten maar dit is ook erg onduidelijk! Begin maar is met leestekens en een goeie zinsindeling! Reageren
Yohan Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 nintendo suc** over 5jaar ligt da van de markt af Ik wed dat een daarvan is ''Sony Rocks!'' Dit soort uitlatingen slaan nergens op als ik het had moeten geloven was er ook geen GameCube geweest uitspraken als dit slaan dus nergens op. De populariteit neemt af door de prijs, beetje voorspelbaar... Er was op Yahoo ook een poll gehouden over HD, Blue Ray en dat soort dingen... En daaruit bleek dat de grote meerderheid nog voorlopig geen HD TV aanschaft, en de komende 5/7 jaar nog fijn DVD'tjes blijft kijken. De wereld is nog niet klaar voor dit soort ''onnodige'' vernieuwing... Reageren
SamShine Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 nintendo suc** over 5jaar ligt da van de markt af Ik wed dat een daarvan is ''Sony Rocks!'' Dit soort uitlatingen slaan nergens op als ik het had moeten geloven was er ook geen GameCube geweest uitspraken als dit slaan dus nergens op. De populariteit neemt af door de prijs, beetje voorspelbaar... Er was op Yahoo ook een poll gehouden over HD, Blue Ray en dat soort dingen... En daaruit bleek dat de grote meerderheid nog voorlopig geen HD TV aanschaft, en de komende 5/7 jaar nog fijn DVD'tjes blijft kijken. De wereld is nog niet klaar voor dit soort ''onnodige'' vernieuwing... Dat het onnodig is klopt niet! Als films worden uitgebreid (bonusmateriaal) en de productie van 2 DVDtjes is te duur dan zullen ze toch echt over moeten gaan op Blue-Ray! Maar je hebt el gelijk dat het nog ongeveer vijf jaar duurt voordat ze zullen aanslaan! En tegen die tijd zijn we aan het praten over de 'They', Xbox 720' en de PS4! (They heb ik verzonnen als opvolger van de Wii, want Wii staat voor 'wij' en They staat voor zei! (is eigenlijk ook maar een lompe gok)). Reageren
Jowx Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik wed dat een daarvan is ''Sony Rocks!''Dit soort uitlatingen slaan nergens op als ik het had moeten geloven was er ook geen GameCube geweest uitspraken als dit slaan dus nergens op. De populariteit neemt af door de prijs, beetje voorspelbaar... Er was op Yahoo ook een poll gehouden over HD, Blue Ray en dat soort dingen... En daaruit bleek dat de grote meerderheid nog voorlopig geen HD TV aanschaft, en de komende 5/7 jaar nog fijn DVD'tjes blijft kijken. De wereld is nog niet klaar voor dit soort ''onnodige'' vernieuwing... Dat het onnodig is klopt niet! Als films worden uitgebreid (bonusmateriaal) en de productie van 2 DVDtjes is te duur dan zullen ze toch echt over moeten gaan op Blue-Ray! Maar je hebt el gelijk dat het nog ongeveer vijf jaar duurt voordat ze zullen aanslaan! En tegen die tijd zijn we aan het praten over de 'They', Xbox 720' en de PS4! (They heb ik verzonnen als opvolger van de Wii, want Wii staat voor 'wij' en They staat voor zei! (is eigenlijk ook maar een lompe gok)). Als je die hele zin had gelezen in plaats van dat ene woordje dan begrijp je dat hij erop doelt dat het nog te vroeg is voor Blu-Ray. Dus dan is het idd voorlopig een onnodige vernieuwing. De rest van je post slaat in mijn ogen nergens op, namen van de andere consoles zijn niet te voorspellen.. Reageren
meetlat Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mssn niet beter he, maar de psp doet wel foto, video, muziek, beter beeldkwalitijd en je kan er mee internetten terwijl de ds zo een spel spelen is en dan misschien nog on-line ook. Reageren
SamShine Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik wed dat een daarvan is ''Sony Rocks!''Dit soort uitlatingen slaan nergens op als ik het had moeten geloven was er ook geen GameCube geweest uitspraken als dit slaan dus nergens op. De populariteit neemt af door de prijs, beetje voorspelbaar... Er was op Yahoo ook een poll gehouden over HD, Blue Ray en dat soort dingen... En daaruit bleek dat de grote meerderheid nog voorlopig geen HD TV aanschaft, en de komende 5/7 jaar nog fijn DVD'tjes blijft kijken. De wereld is nog niet klaar voor dit soort ''onnodige'' vernieuwing... Dat het onnodig is klopt niet! Als films worden uitgebreid (bonusmateriaal) en de productie van 2 DVDtjes is te duur dan zullen ze toch echt over moeten gaan op Blue-Ray! Maar je hebt el gelijk dat het nog ongeveer vijf jaar duurt voordat ze zullen aanslaan! En tegen die tijd zijn we aan het praten over de 'They', Xbox 720' en de PS4! (They heb ik verzonnen als opvolger van de Wii, want Wii staat voor 'wij' en They staat voor zei! (is eigenlijk ook maar een lompe gok)). Als je die hele zin had gelezen in plaats van dat ene woordje dan begrijp je dat hij erop doelt dat het nog te vroeg is voor Blu-Ray. Dus dan is het idd voorlopig een onnodige vernieuwing. De rest van je post slaat in mijn ogen nergens op, namen van de andere consoles zijn niet te voorspellen.. Die namen geef ik als voorbeeld! Ik ben het namelijk volledig met Yohan eens! @ Meetlat Je hebt een Ipod Video waarop je foto's, video's en muziek op kan bekijken/beluisteren! Betere beeldkwaliteit komt omdat Nintendo (net als bij de Wii) zich inzet voor betere gameplay, en niet probeert de consument te inponeren met mooie graphics! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mssn niet beter he, maar de psp doet wel foto, video, muziek, beter beeldkwalitijd en je kan er mee internetten terwijl de ds zo een spel spelen is en dan misschien nog on-line ook. Leuk dat je er foto's op kunt bekijken, maar waarom zou je dat in de trein willen? Leuk dat je er video's op af kunt spelen, nadat je voor 20 euro een film op umd hebt gekocht die je nergens anders voor kunt gebruiken. Leuk, die betere beeldkwaliteit, maar gameplay gaat boven graphics. Leuk dat je er op kunt internetten, maar internetten op een handheld lijkt me niks. De DS daarentegen heeft zich volledig op de gameplay en games geconcentreerd. Daarom heeft Nintendo nu een apparaatje met innovatieve gameplay en goede games dat beter verkoopt dan de PSP. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mssn niet beter he, maar de psp doet wel foto, video, muziek, beter beeldkwalitijd en je kan er mee internetten terwijl de ds zo een spel spelen is en dan misschien nog on-line ook. Leuk dat je er foto's op kunt bekijken, maar waarom zou je dat in de trein willen? Leuk dat je er video's op af kunt spelen, nadat je voor 20 euro een film op umd hebt gekocht die je nergens anders voor kunt gebruiken. Leuk, die betere beeldkwaliteit, maar gameplay gaat boven graphics. Leuk dat je er op kunt internetten, maar internetten op een handheld lijkt me niks. De DS daarentegen heeft zich volledig op de gameplay en games geconcentreerd. Daarom heeft Nintendo nu een apparaatje met innovatieve gameplay en goede games dat beter verkoopt dan de PSP. Dat zijn allemaal meningen geen argumenten. Maar over bluray, the davinci code komt ook op bluray uit dus je hebt er zeker wel wat aan. Reageren
Jowx Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Maar over bluray, the davinci code komt ook op bluray uit dus je hebt er zeker wel wat aan. En ook op DVD (toch?), de meeste mensen kopen hem dan op DVD omdat ze dan niet een Blu-Ray player hoeven aan te schaffen voor een film.. Ze zijn iets te vroeg met Blu-Ray, de consument heeft er nog geen zin in (is in meerdere enquêtes aangegeven) en houdt het nog bij de DVD. In de toekomst is het natuurlijk wel een voordeel dat er een Blu-Ray player in de PS3 zit, maar voorlopig nog niet. Om voor een film op Blu-Ray over te gaan lijkt me een beetje onrealistisch.. (En daarbij komt dat dan het downloaden van films wat eingenlijk niet mag gestimuleerd worden, want dat is veel goedkoper dan een Blu-Ray schijfje + player.) Bewerkt: 24 mei 2006 door Jowx Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mssn niet beter he, maar de psp doet wel foto, video, muziek, beter beeldkwalitijd en je kan er mee internetten terwijl de ds zo een spel spelen is en dan misschien nog on-line ook. Leuk dat je er foto's op kunt bekijken, maar waarom zou je dat in de trein willen? Leuk dat je er video's op af kunt spelen, nadat je voor 20 euro een film op umd hebt gekocht die je nergens anders voor kunt gebruiken. Leuk, die betere beeldkwaliteit, maar gameplay gaat boven graphics. Leuk dat je er op kunt internetten, maar internetten op een handheld lijkt me niks. De DS daarentegen heeft zich volledig op de gameplay en games geconcentreerd. Daarom heeft Nintendo nu een apparaatje met innovatieve gameplay en goede games dat beter verkoopt dan de PSP. Dat zijn allemaal meningen geen argumenten. Maar over bluray, the davinci code komt ook op bluray uit dus je hebt er zeker wel wat aan. Ik leg uit hoe dat voor mij werkt en waarschijnlijk voor vele anderen. Dat van die umd's is trouwens wel een feit. En dat van die graphics geldt ook voor iedere zichzelf respecterende niet-mainstream gamer. Reageren
Jowx Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) ------------------------- In Europa alleen 600 euro versie PlayStation 3 Ons continent zal naar alle waarschijnlijkheid alleen de duurdere 600 euro versie van de PlayStation 3 kennen. Woordvoerder Ray Maguire van Sony Computer Entertainment UK liet weten dat er eigenlijk geen plek op de Europese markt is voor de 20GB versie van de PS3, zonder WiFi, zonder HDMI en geen memory card slots. "Het is echt de vraag hoe we die [goedkopere versie] zouden moeten positioneren. Zeer waarchijnlijk zullen we alleen de 60GB versie uitbrengen." Bron: Ownage.nl ------------------------- Wat er dus op neer komt dat de 20GB versie gewoon een grote stunt is geweest om de twijfelende gamers weer op de PS3 te laten focussen. Die gamers waren weer geintreseerd in een goedkopere versie van de PS3 en waren zo tevreden gesteld, nu komt SONY met zo'n bericht.. Ik hoop voor Sony dat ze hierover na gaan denken, heel veel gamers zullen zich nu genaait voelen door die marketings-stunt. ------------------------ Sony legt verbod op verkoop tweedehands PS3-spellen Gerucht | 25 mei 2006 - Een aantal grote Amerikaanse gamewinkelketens hebben laten weten bericht van Sony te hebben ontvangen dat het niet is toegestaan om straks tweede hands PlayStation 3 games in de winkel aan te bieden. Wanneer de PS3 spellen straks in de winkels liggen is het niet zo dat je voor 60 euro een spel koopt maar je koopt een licentie om het spel te spelen, het hoesje en de disc blijven altijd in het bezit van Sony. Sony heeft dus aan de winkelketens al laten weten dat het illegaal zal zijn om tweede hands spellen in de winkel te zetten. Als Sony hier echt serieus in is kunnen bedrijven als Ebay waar veel tweede hands spellen worden verkocht binnenkort ook hierover bericht verwachten. Als het straks dus zo is dat je alleen een licentie voor een spel kan kopen zou dit ook beteken dat het verboden is om iemand anders je spellen te laten spelen of een spel uit te lenen. Sony denkt met deze radicale nieuwe regeling de spelverkopen te kunnen verbeteren omdat de hele tweede hands markt zal zijn uitgeschakeld en niks kan aanbieden. Toen Sony om duidelijkheid werd gevraagd zeiden ze niks te melden te hebben. Tot zover wij weten blijven spellen van Microsoft en Nintendo spellen nog wel eigendom van de persoon die ze aanschaft. Update De website Playfuls berichte eind vorig jaar van Sony Europa te hebben vernomen dat ze niet van plan zijn een dergelijke regeling te gaan treffen. Amerikaanse winkelketens melden deze week echter wel bericht te hebben gehad van Sony Amerika over een verbod op het verkopen van tweedehands PS3 spellen. Bron: InsideGamer ------------------------- ... ------------------------- PS3 games slechts in bruikleen, niet jouw bezit Dat de tweedehands markt Sony een doorn in het oog is, wisten we al langer. Ook is het al langer bekend dat Sony een technologie ontwikkeld heeft waarbij een Blu-Ray disc slechts op één PlayStation 3 afspeelbaar is. Sony verklaarde in het verleden dat deze technologie waarschijnlijk niet gebruikt zal gaan worden. Maar het systeem waar Sony nu aan lijkt te werken, slaat echt alles. Volgens gamesite Games Radar onderzoekt Sony de mogelijkheid om een licensie systeem op te zetten. Dit houdt in dat wanneer je een PS3 game koopt, je alleen de licensie koopt om de game te mogen spelen. De fysieke Blu-Ray disc blijft in deze opzet eigendom van Sony. Dit ontneemt je het recht de game te verhuren (videotheken) of door te verkopen (tweedehands). Games Radar denkt dat Sony een licensie systeem op wil zetten, omdat verschillende gameshops de site lieten weten benaderd te zijn door Sony. Die vertelde de gameshops dat ze geen tweedehands hoekjes voor PS3 games hoeven in te ruimen in hun winkel, aangezien Sony het consumenten gaat verbieden hun PS3 games te verkopen. Onnodig te zeggen dat hiermee de tweedehands handel van PS3 games via gameshops en eBay een halt wordt toegeroepen. Sony weigert momenteel ieder commentaar en verwijst naar de E3 voor de meest actuele informatie rondom de PS3. Bron: Ownage.nl ------------------------- Bewerkt: 25 mei 2006 door Jowx Reageren
Yohan Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) In Europa alleen 600 euro versie PlayStation 3Ons continent zal naar alle waarschijnlijkheid alleen de duurdere 600 euro versie van de PlayStation 3 kennen. Woordvoerder Ray Maguire van Sony Computer Entertainment UK liet weten dat er eigenlijk geen plek op de Europese markt is voor de 20GB versie van de PS3, zonder WiFi, zonder HDMI en geen memory card slots. "Het is echt de vraag hoe we die [goedkopere versie] zouden moeten positioneren. Zeer waarchijnlijk zullen we alleen de 60GB versie uitbrengen." Bron: Ownage.nl ------------------------- Wat er dus op neer komt dat de 20GB versie gewoon een grote stunt is geweest om de twijfelende gamers weer op de PS3 te laten focussen. Die gamers waren weer geintreseerd in een goedkopere versie van de PS3 en waren zo tevreden gesteld, nu komt SONY met zo'n bericht.. Ik hoop voor Sony dat ze hierover na gaan denken, heel veel gamers zullen zich nu genaait voelen door die marketings-stunt. Waar is Sony in hemelsnaam mee bezig? Ben t roerend met je eens Piet.. Bewerkt: 25 mei 2006 door Yohan Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Het zijn nog geruchten dus laten we het beste hopen. En dat de 20GIGE versie hier niet te koop zal zijn lijkt me niet, als je zo dom bent om zo'n actie uit te voeren... Reageren
meetlat Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Leuk dat je er foto's op kunt bekijken, maar waarom zou je dat in de trein willen?Leuk dat je er video's op af kunt spelen, nadat je voor 20 euro een film op umd hebt gekocht die je nergens anders voor kunt gebruiken. Leuk, die betere beeldkwaliteit, maar gameplay gaat boven graphics. Leuk dat je er op kunt internetten, maar internetten op een handheld lijkt me niks. De DS daarentegen heeft zich volledig op de gameplay en games geconcentreerd. Daarom heeft Nintendo nu een apparaatje met innovatieve gameplay en goede games dat beter verkoopt dan de PSP. Foto's, als je iemand iets wil laten zien ofzo Video's, kun je ook gratis van een dvd rippen en op je memory stick zetten. Betere kwali, omdat je ook foto's en video kan doen Internetten, is heel handig, net als een internet browser, alleen in het klein maar met allemaal dezelfde funckties. En dat nieuws van die blu-ray, volgens mij gaan ze dat echt niet doen, als je nouw bij een vriend gaat spelen ofzo dan kan je dus geen games meenemen ik denk dat ze het mssn gaan doen, maar ik hoop van niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.