Samurai Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Nu ga ik de ps3 echt niet meer kopen hoor. Reageren
SamShine Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 PS3 games slechts in bruikleen, niet jouw bezit[heel bericht] Bron: Ownage.nl ------------------------- Gestoort! Als ik 60,- betaal wil ik er dan ook mee kunnen doen wat ik wil! Soms leen ik spellen uit aan mijn vrienden, en leen ik weer spellen van hun! Echt belagelijk dat dat dan ook niet mag! En 2e hands verkopen is juist goed! Stel ik koop een spel maar verkoop hem omdat ik hem niet leuk vindt! Iemand koopt hem van mij en vindt hem geweldig! Hij zal dus (bijna) zeker het vervolg op dat spel kopen! Dom dom dom Sony! Misschien koop ik dan toch een 360... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Foto's, als je iemand iets wil laten zien ofzo Je kunt ook gewoon een foto meenemen, waarom moet dat dan per se digitaal? Video's, kun je ook gratis van een dvd rippen en op je memory stick zetten. Dan heb je een grote (dure) memorystick nodig, video's nemen nogal veel ruimte in. Betere kwali, omdat je ook foto's en video kan doen Als je dat handig vindt, dan is het leuk als er een beter display op zit. Voor mij zou de PSP een gameapparaat zijn en dan vind ik graphics niet het belangrijkst. Internetten, is heel handig, net als een internet browser, alleen in het klein maar met allemaal dezelfde funckties. Tja, internet is wel een leuke extra, maar niet meer dan dat. Reageren
meetlat Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Je blijft echt tegenwerken he, het is gwwn een handig apperaatje die psp geef maar toe, en video ! ik heb een mem stick 512mb van 40€ en ik kan perfeckt film zien met goede kwali. Reageren
SamShine Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Je blijft echt tegenwerken he, het is gwwn een handig apperaatje die psp geef maar toe, en video ! ik heb een mem stick 512mb van 40€ en ik kan perfeckt film zien met goede kwali. Zo werkt een discussie, en als jij niet met goeie argumenten komt zul je die duscussie gaan verliezen! Dat de PSP een handig apparaatje is blijft jou mening, en zolang je die niet goed onderbouwt zal niemand je sneller gaan geloven! Als jij vindt dat je een film op perfecte kwaliteit kan zien op je memorey stick respecteer ik die menig. Maar als jij die slecht onderbouwt zal Piet-Herr je niet snel gaan geloven! BTW: Dit topic is er voor de PS3, niet voor de PSP Reageren
MNC3 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Dat van die games dat je ze niet kan huren en zo.Is totaal niet 100% zeker. Sony zou er testen naar don in amerika maar daarom gata dat niet overal door en zo.Is afwachten. Reageren
meetlat Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 jah das waar, maar als dat echt zo zal zijn, is dat 't enige minpunt naar mijn mening. Heb ik dan argumenten nodig, ik heb een psp en een ds en ik vind de psp overduidelijk de beste van de 2 Reageren
SamShine Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Heb ik dan argumenten nodig, ik heb een psp en een ds en ik vind de psp overduidelijk de beste van de 2 Dat is jouw mening, hoe vaak moet ik dat nog zeggen! En deze is (weer) niet beargumenteert! En nu stoppen met de discussie DS/PSP, en terug discussie PS3! Reageren
Jowx Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Dat van die games dat je ze niet kan huren en zo.Is totaal niet 100% zeker. Sony zou er testen naar don in amerika maar daarom gata dat niet overal door en zo.Is afwachten. Daarom heet het ook een gerucht.. ------------------------- Update: PS3 games slechts in bruikleen, niet jouw bezit UPDATE (13:00 uur): Een aantal gamesites bestempelt dit gerucht nu als onwaar. Sony zou in november 2005 al ontkend hebben dat de PS3 games uitsluitend speelbaar zullen zijn op één PS3 console. Dit was echter een reactie op een gerucht dat Sony de PS3 games via beveiliging zou willen koppelen aan één enkele PS3 console. Dit kan echter niet gezien worden als een reactie op de nieuwe geruchten, waarbij gedacht wordt aan een licensie systeem. Daarnaast is nog niet ontkend dat Sony de gameshops heeft benaderd met de mededeling dat het consumenten gaat verbieden hun games tweedehands aan te bieden. Bron: Ownage.nl ------------------------- Reageren
SamShine Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik ben me er toch al bij aan het neerleggen dat de PS3 gewoon een grote misstap van Sony is geweest! Dan maar 60 euro per jaar betalen voor live! De PS3 wordt met al deze geruchten bestempelt als 'flutproduct'! Blijft er bij de media dan niks over van de goeie kanten van de PS3? (gratis online) Reageren
meetlat Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) OOOH !! flutproduckt ! das je eigen mening, geef 's wat argumenten ... Ik zal de ps3 goed blijven vinden ondanks de commentaar, gratis on-line, HD gamen, goeikope blu-ray speler, ik vind 'm wel mooier dan de xbox360. Bewerkt: 25 mei 2006 door meetlat Reageren
Jowx Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) OOOH !! flutproduckt ! das je eigen mening, geef 's wat argumenten ... Ik ben me er toch al bij aan het neerleggen dat de PS3 gewoon een grote misstap van Sony is geweest! Dan maar 60 euro per jaar betalen voor live! De PS3 wordt met al deze geruchten bestempelt als 'flutproduct'!Blijft er bij de media dan niks over van de goeie kanten van de PS3? (gratis online) *Zucht* Lezen is moeilijk.. Als er een keer wat beter gelezen wordt en niet gelijk gereageert, hij zegt dat het door de media als flutproduct wordt bestempeld. Dit komt omdat de laatste tijd de PS3 erg negatief in de media komt. Een beetje kinderachtige reactie vindt je niet? Bewerkt: 25 mei 2006 door Jowx Reageren
MNC3 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik ben me er toch al bij aan het neerleggen dat de PS3 gewoon een grote misstap van Sony is geweest! Dan maar 60 euro per jaar betalen voor live! De PS3 wordt met al deze geruchten bestempelt als 'flutproduct'!Blijft er bij de media dan niks over van de goeie kanten van de PS3? (gratis online) geruchten die helemaal niet waar zijn. Hezt duurt nog 6 maanden voor ps3 hier is dan kun je pas zeggen of het goed of slecht is. Reageren
meetlat Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Volgens mij heb ik hier goed nieuws !! Rumour debunked: Reselling PS3 games illegal?by Bhavin Shah We would like to clear up a misconception that has been spreading the web today. It is being reported by various news sites that Sony has told retailers it will be illegal to sell second hand games, because consumers only buy a license to play the game, not to own it. We would like to confirm that this is untrue. Yes, Sony does have a patent to do this (sort of, see below), but they have already come out and confirmed that PS3 games will be playable on any PS3 console. In fact, these rumours were actually spread back in November last year. The issue was that Sony would create a dynamic DRM system so that each PS3 game would only play on one physical console (the first one you put it in). This would obviously mean rentals and reselling would no longer me possible. It was then that Sony made a statement: "This is false speculation and that PlayStation 3 software will not be copy protected to a single machine but will be playable on any PlayStation 3 console." [Source] BRON Reageren
dudedude Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 hehe toch eindelijk weer wat goed nieuws Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.