Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Je blijft echt tegenwerken he, het is gwwn een handig apperaatje die psp geef maar toe, en video ! ik heb een mem stick 512mb van 40€ en ik kan perfeckt film zien met goede kwali.

Tegenwerken? Een andere mening hebben is tegenwerken!? Veel succes in de maatschappij.

Geplaatst:

Dat bovenstaande argument slaat werkelijk nergens op meetlat...

De PSP vind ook maar niks focust zich alleen maar op de extra mogelijk heden, ik koop UMD'tj als ik hem thuis breedbeeld kan bekijken nee op een ''Game Boy'' wil ik kunnen gamen, en films kijken doe ik dus wel thuis. Mp3 heb ik ook niet nodig aangezien ik al een heel leuk mp3 spelertje heb, verder heb ik nog maar 2 games gezien waar ik een PSP voor zou kopen...

Alles is mogelijk meetlat, de kunst van discussieren is goede argumenten geven zodat de ''tegenpartij'' mischien ook komt te zien dat jij mischien wel gelijk heeft.

Helaas gaat dit alleen om een mening, deelse feiten (UMD bijv.) en over meningen valt niet te twisten.. :cya:

Geplaatst:

Iedereen zijn mening,Meetlat.Als jij de Psp leuker vind dan is dat zo ; Persoonlijk heb ik zelf een tv thuis ,een MP3-Speler,en Internet.Waarom zou ik die Functies dan nodig hebben ? Ik ken maar één Game waarvoor ik graag een Psp zou willen en dat is,zoals je al kunt raden waarschijnlijk GTA Liberty City Stories.Ook een GameBoy is leuk als je op reis gaat in de Auto of whatever...Leer ook argumenten gebruiken,Meetlat ;)

Geplaatst: (bewerkt)

-------------------------

SCEE:"Géén verbod op verkoop tweedehands PS3-spellen"

Nieuws | 25 mei 2006 - Sony Computer Entertainment UK heeft gereageerd op dit nieuwsbericht en verteld dat het bedrijf géén verbod legt op de verkoop van tweedehands PS3-spellen. Jennie Kong van SCEE UK zei het volgende:

"We have definitely not been communicating that. It's false speculation. We don't have any further knowledge about this topic - either officially or unofficially, to be frank."

In november kwam dit bericht ook al naar boven, Jennie Kong is erg verast dat dit gerucht weer actueel is geworden. Kong benadrukte dat PlayStation 3-spellen niet aan één console gebonden zullen zijn, er zal helemaal geen beveiliging op zitten wat de verkoop van tweedehands spellen moet tegengaan.

Bron: InsideGamer

Dat gerucht is dus officieel de wereld uit, nu de rest nog.. :puh:

Edit:

@ Hieronder:

1. Nu is het in het Nederlands.

2. Dit is officieel van SCEE. ;)

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst: (bewerkt)

Square heeft zes delen van Final Fantasy XIII in petto

Nieuws | 25 mei 2006 - Square Enix is van plan zes, ja, je hoort het goed, zes spellen te gaan ontwikkelen die zich in het Final Fantasy XIII-universum afspelen. Daaronder vallen Final Fantasy versus XIII, Final Fantasy Agito XIII (voor de mobiele telefoon), Fabula Nova Crystallis - Final Fantasy XIII en natuurlijk Final Fantasy XIII zelf. De rest van de games zijn nog niet bekend gemaakt, maar er gaan hardnekkige geruchten dat één van deze nog niet aangekondigde games Final Fantasy Haeresis XIII is. Deze naam heeft ontwikkelaar en uitgever Square Enix namelijk onlangs laten vastleggen bij het patentbureau. Dit kan natuurlijk heel aardig gaan uitpakken, maar het lijkt wel iet wat overdreven.

Overigens is er een kans dat één van deze games voor andere spelcomputers dan de PlayStation 3 verschijnt. Eerder wisten de hoge heren bij Square Enix namelijk al te zeggen dat men niet uitsluit dat er een Final Fantasy-game nog op de Xbox 360 verschijnt.

Bron: InsideGamer

6 delen is idd ''iet wat overdreven''.

Eerste PS3 uit fabriek zijn voor Europa

In een interview met 1UP heeft David Reeves van Sony Europe bevestigd dat de eerste PS3's die van de lopende banden komen, bestemd zijn voor Europa.

Dat is natuurlijk goed nieuws, aangezien we meestal pas de laatste zijn. Nu was sinds de E3 al bekend dat de launch van de PS3 in Noord Amerika als Europa op 17 november zou vallen maar nu zijn we dus zeker van een portie PS3's.. Waar 1Up van schrok was dat Reeves bij het noemen van 17 november het woord 'hoop' gebruikt wanneer er gesproken werd over de aantallen die naar Europa onderweg zijn. Leuk dat we de eerste krijgen, nu nog genoeg en dan zijn we allemaal gelukkig.

Bron: GameZ

Eindelijk een goede beslissing van SONY! _O_

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

idd, maar als ze nu al produceren, wrrm dan 17 november pas ? Ja ok die blu ray moet er eerst zijn, en dan nog games, maar nog 7 maanden is echt te veel ! :-(

Geplaatst:
idd, maar als ze nu al produceren, wrrm dan 17 november pas ? Ja ok die blu ray moet er eerst zijn, en dan nog games, maar nog 7 maanden is echt te veel ! :-(

Misschien doen ze dat zodat ze zeeker zijn dat ze alle PS3's gemaakt hebben en kunnen ze al naar de winkels en dat zal ook even duren. En het produceren zal ook nog wel even duren hoor ;)

Geplaatst:

Ja maar er stond dat er al worden verzonden :s

Waar 1Up van schrok was dat Reeves bij het noemen van 17 november het woord 'hoop' gebruikt wanneer er gesproken werd over de aantallen die naar Europa onderweg zijn.
Geplaatst:

omg meetlat

er staat dus Wanneer de eerste PS3's de fabriek uitkomen gaan ze naar EU niemand weet wanneer dat is...waarom ze nu al beginnen met produceren is heel simpel ze willen niet zoveel te korten met de release!

Geplaatst:
die naar Europa onderweg zijn.

Beetje blind ofzo, dan staat het tog fout in die post hoor...

''Waar 1Up van schrok was dat Reeves bij het noemen van 17 november het woord 'hoop' gebruikt wanneer er gesproken werd over de aantallen die naar Europa onderweg zijn.''

Je moet de hele zin lezen, niet een gedeelte ervan..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...