meetlat Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 zucht Waar 1Up van schrok was dat Reeves bij het noemen van 17 november het woord 'hoop' gebruikt wanneer er gesproken werd over de aantallen die naar Europa onderweg zijn. Er staat duidelijk dat er al onder weg zijn Reageren
Jowx Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 zucht Waar 1Up van schrok was dat Reeves bij het noemen van 17 november het woord 'hoop' gebruikt wanneer er gesproken werd over de aantallen die naar Europa onderweg zijn. Er staat duidelijk dat er al onder weg zijn Damn, wat ben jij naïef zeg.. Dat is niet letterlijk bedoelt, ze zijn in productie voor Europa. Ze zijn niet al letterlijk onderweg in de zin van opgestuurd ofzo. Reageren
meetlat Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) dan is 't goed, maar ja als dat er zo staat, moet ik 't wel geloven he .... ik heb geen andere bronnen *wrrm ziet het knopje van de laatste pagina rood ? Bewerkt: 26 mei 2006 door meetlat Reageren
LucasV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik heb geen idee, misschien omdat het 'de laatste pagina is' of omdat het een groot topic is. InsideGamer heeft ook weer een nieuwe PlayStation 3 Special geschreven, met al het belangerijke nieuws van de E3 op een rijtje. Bewerkt: 27 mei 2006 door LucasV Reageren
meetlat Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Volgens mij niet, want elk topic heeft zo'n rood dingetje Maar die site die je gaf is wel goed Reageren
LucasV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Volgens mij niet, want elk topic heeft zo'n rood dingetje Maar die site die je gaf is wel goed Ja, ik ben er achter gekomen dat het de pagina is waar je de laatste reacties en topics kunt checken. In een onderwerp is dat de laatste pagina, in een forum-gedeelte is dat de eerste pagina. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Volgens mij niet, want elk topic heeft zo'n rood dingetje Maar die site die je gaf is wel goed Ja, ik ben er achter gekomen dat het de pagina is waar je de laatste reacties en topics kunt checken. In een onderwerp is dat de laatste pagina, in een forum-gedeelte is dat de eerste pagina. Nee hoor het is gewoon de pagina waar jij je op dat moment bevind ga maar eens een pagina terug. Reageren
LucasV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Volgens mij niet, want elk topic heeft zo'n rood dingetje Maar die site die je gaf is wel goed Ja, ik ben er achter gekomen dat het de pagina is waar je de laatste reacties en topics kunt checken. In een onderwerp is dat de laatste pagina, in een forum-gedeelte is dat de eerste pagina. Nee hoor het is gewoon de pagina waar jij je op dat moment bevind ga maar eens een pagina terug. Aha, nu weet ik het. Ik ben hier al een week ofzo niet geweest omdat mijn internet kapot is, maar ben nu bij mijn vader. Overigens: Dat de PlayStation 3 een bijzonder stukje hardware wordt, is ons volkomen duidelijk. Dat het een bijzonder prijzig stukje hardware wordt, is ons ook duidelijk, maar dat het geen speeltje is, is een compleet nieuwe invalshoek. Sony’s head honcho Ken Kutaragi heeft een nieuwe quote gedaan in het verdedigen van zijn next-gen. Dat deed hij in het Japanse gamesblaadje Famitsu. ‘Als je de PlayStation 3 als een speeltje ziet, dan ja, het is een duur speeltje. Maar, het is meer dan een speeltje. Het is de PlayStation 3. En het is de enige PlayStation 3.’ Je kunt dit opvatten als een arrogante opmerking. Je kunt het ook opvatten als iemand die vastberaden zijn product verdedigd. Daarnaast wees hij er ook op dat de PlayStation ook duurder was dan de concurrentie destijds. Nu kun je je afvragen of je de Dreamcast van toen kunt vergelijken met de Xbox 360 van nu, maar dat is weer een heel ander verhaal. Enfin, Sony hoopt dat de consument in gaat zien dat de extra features, waarvan Blu Ray ongetwijfeld de grootste is, het besluit moeten gaan vormen om de PS3 aan te schaffen. Eén ding is zeker, de PR afdeling van Sony heeft een hoop werk te verzetten deze herfst. Wist je trouwens dat ditzelfde Famitsu een poll onder haar lezers heeft gehouden met de vraag welke console de oorlog gaat winnen; de Wii of de PS3 (dat rijmt!!) We hebben het dan over Japans publiek. Anyway, dit is de uitslag: 70% koos de Wii en slechts 21 % koos voor de PS3. De overige lezers snapten de vraag denk ik niet. 88,4 Procent van de lezers vonden dat de PS3 te duur is en maar 10% denkt dat de prijs wel snor zit. Bron: Powerweb Nog wat nieuws van vandaag. Sony hoopt de consument te overtuigen met de extra features... Ik denk toch dat ik in november eerder een Xbox 360 dan een Playstation 3 in mijn kamer zie staan, die zogenaamde extra's kosten mij tweehonderd euro. Verder blijkt uit Famitsu - zeer slecht blad trouwens - dat de Nintendo Wii in Japan populairder is dan de PlayStation 3. Dat is ook erg merkwaardig. Reageren
henk_jan Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 1. Jou bron is zeer dubieeus te noemen, Powerweb staat de laatste tijd bekend om zijn ANTI sony berichten, of ze plaatsen het zo dat het negatief lijkt 2.Famitsu is helemaal geen slecht blad...onderbouw jou stelling anders even waarom jij het een slecht blad vind 3. Wii in Japan populairder is dan de PlayStation 3. Dat is ook erg merkwaardig. zo merkwaardig is dat ook weer niet, de prijs is in Japan zeer laag voor een game Console en die gekke jappen zoeken altijd naar andere dingen zoals een aparte controller. Reageren
LucasV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 1. Jou bron is zeer dubieeus te noemen, Powerweb staat de laatste tijd bekend om zijn ANTI sony berichten, of ze plaatsen het zo dat het negatief lijkt2.Famitsu is helemaal geen slecht blad...onderbouw jou stelling anders even waarom jij het een slecht blad vind 3. Wii in Japan populairder is dan de PlayStation 3. Dat is ook erg merkwaardig. zo merkwaardig is dat ook weer niet, de prijs is in Japan zeer laag voor een game Console en die gekke jappen zoeken altijd naar andere dingen zoals een aparte controller. 1. Powerweb staat er juist bekent om pro-Sony te zijn. Jouw redenatie slaat dus zowieso nergens op. Het bericht is waarheidsgetrouw, wat blijkt uit de cijfers. Hoe het ook wordt verwoord, het blijven feiten. 2. Heb je ooit een blik in de Famitsu geworpen? Het blad bestaat zowat één en al uit reclame en de recensies omvatten ongeveer een grote van één a twee zinnetjes. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom websites het zo l33t vinden om zinnetjes en charts te quoten. Qua nieuws is Famitsu dan nog wel goed, maar qua reviews absoluut niet. En als je kijkt naar de laatste lijst van top-100 games van de lezers, dan zie je precies hoe fucked up die Japanners nu zijn. 3. De PlayStation 2 is in Japan onwijs populair. Het is dus wél merkwaardig dat de PlayStation 3 dat op dit moment niet is. 'Jappen' is overigens een racistisch woord. Praat svp over iets waar je kennis van hebt. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 1. Jou bron is zeer dubieeus te noemen, Powerweb staat de laatste tijd bekend om zijn ANTI sony berichten, of ze plaatsen het zo dat het negatief lijkt 2.Famitsu is helemaal geen slecht blad...onderbouw jou stelling anders even waarom jij het een slecht blad vind 3. Wii in Japan populairder is dan de PlayStation 3. Dat is ook erg merkwaardig. zo merkwaardig is dat ook weer niet, de prijs is in Japan zeer laag voor een game Console en die gekke jappen zoeken altijd naar andere dingen zoals een aparte controller. 1. Powerweb staat er juist bekent om pro-Sony te zijn. Jouw redenatie slaat dus zowieso nergens op. Het bericht is waarheidsgetrouw, wat blijkt uit de cijfers. Hoe het ook wordt verwoord, het blijven feiten. Ik weet niet waar jij vandaan komt maar Maarten is zeer ANTI sony en wat van die ander gasten ook. De enige die volgens mij positief over de PS3 zijn zijn Ed en Jan, en die plaatsen nooit wat op het powerweb. Ik weet niet of jij de nieuwe PU hebt? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Misschien dat ze niet zo enthousiast over de PS3, na alle feiten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen? Dat kan namelijk ook. Niet iedereen is een Sony-fanboy, die alle kritiek op de PS3 negeert en helemaal gek worden van het woord 'blu-ray'. Bewerkt: 27 mei 2006 door Piet-Herr Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Misschien dat ze niet zo enthousiast over de PS3, na alle feiten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen? Dat kan namelijk ook. Niet iedereen is een Sony-fanboy, die alle kritiek op de PS3 negeert en helemaal gek worden van het woord 'blu-ray'. Noem jij dan eens wat feiten die negatief zijn voor de PS3. Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Misschien dat ze niet zo enthousiast over de PS3, na alle feiten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen? Dat kan namelijk ook. Niet iedereen is een Sony-fanboy, die alle kritiek op de PS3 negeert en helemaal gek worden van het woord 'blu-ray'. Noem jij dan eens wat feiten die negatief zijn voor de PS3. Dat alleen de dure versie in Europa word gereleased? Dat mensen straks met een blu ray disc player zitten waar ze voor de rest vrij weinig mee kunnen? De prijs van de Ps3? Zijn dit goede ? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Misschien dat ze niet zo enthousiast over de PS3, na alle feiten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen? Dat kan namelijk ook. Niet iedereen is een Sony-fanboy, die alle kritiek op de PS3 negeert en helemaal gek worden van het woord 'blu-ray'. Noem jij dan eens wat feiten die negatief zijn voor de PS3. Dat alleen de dure versie in Europa word gereleased? Dat mensen straks met een blu ray disc player zitten waar ze voor de rest vrij weinig mee kunnen? De prijs van de Ps3? Zijn dit goede ? 1. Uhm dat is een gerucht 2. Je hebt er zeker wel wat aan, je kunt blu-ray films kijken... 3. Het valt reuze mee, HD-DVD xdoos is net zo duur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.