meetlat Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Dat mensen straks met een blu ray disc player zitten waar ze voor de rest vrij weinig mee kunnen? VRIJ WIJNIG MEE KUNNEN ! je kan cd/dvd/blu-ray en wees maar zeker dat er blu-ray films komen liever 600€ betalen en blu-ray kunnen zien, games spelen, muziek luisteren, foto zien, internet,... dan 1200€ betelen en alleen maar blu-ray kunnen zien. En de prijs dat maak je zelf uit, als je 600€ over hebt zoals ik om dat machtig machien te kunnen kopen, dan doe je dat tog. Bewerkt: 28 mei 2006 door meetlat Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Dat mensen straks met een blu ray disc player zitten waar ze voor de rest vrij weinig mee kunnen? VRIJ WIJNIG MEE KUNNEN ! je kan cd/dvd/blu-ray en wees maar zeker dat er blu-ray films komen liever 600€ betalen en blu-ray kunnen zien, games spelen, muziek luisteren, foto zien, internet,... dan 1200€ betelen en alleen maar blu-ray kunnen zien. 7/8 dingen kun je met DVD ook. Reageren
Samurai Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Maar toch gaan er veel mensen vanwege de dure prijs over naar de Wii, daar ben ik zeker van. En of die blu ray wel zo een goed idee was, dat betwijfel ik ten zeerste. Reageren
SamShine Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 En of die blu ray wel zo een goed idee was, dat betwijfel ik ten zeerste. Daar beb ik het 100% mee met je eens! Ze verliezen (bijna) een klant, ik! Als er een ander soort opslagmedium was geweest dat goedkoper qua lezer is maar dat (bijvoorbeeld) 30 GB max. geheugen heeft... Dan had de PS3 een veel grotere kans om marktleider te worden! Time will tell Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 En of die blu ray wel zo een goed idee was, dat betwijfel ik ten zeerste. Daar beb ik het 100% mee met je eens! Ze verliezen (bijna) een klant, ik! Als er een ander soort opslagmedium was geweest dat goedkoper qua lezer is maar dat (bijvoorbeeld) 30 GB max. geheugen heeft... Dan had de PS3 een veel grotere kans om marktleider te worden! Time will tell Maar zoiets is er nou eenmaal niet... Over een paar jaar is blu-ray dik het geld waard. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Dat alleen de dure versie in Europa word gereleased? Dat mensen straks met een blu ray disc player zitten waar ze voor de rest vrij weinig mee kunnen? De prijs van de Ps3? Zijn dit goede ? 1. Uhm dat is een gerucht 2. Je hebt er zeker wel wat aan, je kunt blu-ray films kijken... 3. Het valt reuze mee, HD-DVD xdoos is net zo duur. 2. Voorlopig komen er toch nog maar heel weinig films op Blu-Ray uit. 3. Dat heb je nou al honderd keer gezegd, dus dan antwoord ik nog een keer: Als je de add-on om de Xbox 360 om HD-DVD films te kijken koopt, ben je volgens Microsoft nog steeds goedkoper dan wanneer je een PS3 koopt. Daarnaast is het juist handig aan de Xbox 360 dat je niet verplicht bent om een voor mij overbodige extra erbij te kopen, bij de PS3 moet je daar 200 euro voor te betalen. Over een paar jaar is blu-ray dik het geld waard. Dat hoeft helemaal niet. Voorlopig is iedereen dik tevreden met de huidige DVD's, aangezien grote games als Oblivion daar nog gemakkelijk op passen. Dus waarom zou iedereen heel veel geld neer moeten tellen voor een nieuw medium waar nog haast niemand behoefte aan heeft? Bewerkt: 28 mei 2006 door Piet-Herr Reageren
Yohan Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Wederom slaat Pier hier de spijker op zijn kop! Er is bijna niemand die zit te wachten op blu ray films denk ik zolang er nog DVD's zijn. Waarschijnlijk zijn de bu ray films ook duurder dan de normale DVD en dat zou dan weer een reden erbij zijn om het de komende 3/4 zeker nog bij DVD te houden. Ik vind Blu Ray een serieuze fout. En of het een gerucht is van de 600euro versie die alleen in Europe gereleased zal gaan worden? Ik hoop het voor Sony, anders lopen ze nog meer klanten mis denk ik. Reageren
Jowx Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Maar zoiets is er nou eenmaal niet... Over een paar jaar is blu-ray dik het geld waard. Dat mag ik voor die prijs wel hopen ja, maar stel dat het flopt. (Zie bijvoorbeeld UMD, heel veel vertrouwen van Sony en andere filmmaatschappijen, de consument heeft er geen behoefte aan dus is het geflopt.) Dan flopt heel die PS3 net zo hard, ze nemen een heel groot risico. Sony is te vroeg met Blu-Ray, of dit een slimme beslissing is geweest moet de tijd bewijzen, risicovol is het iig zeker. Ze moeten zeker niet opnieuw dezelfde fout maken als met de PSP, dar richte Sony zich te veel op gimmicks. Het resultaat was dat Nintendo met de NDS marktleider is op handheld gebied. Nu richt Sony zich wel op games met de PSP, en nu verkoopt de PSP wél. Met de PS3 loopt dat precies hetzelfde, mensen kopen hem voor games, niet voor alle fratsen die er omheen zitten. Het wordt tijd dat Sony dat gaat inzien, anders gebeurt er met de PS3 hetzelfde als met de PSP in het begin.. Sony moet btw wat doen aan mensen die met de media praten, ze zetten zichzelf constant weer voor schut. Neem de laatste uitspraak bijvoorbeeld. De Playstation 3 is geen speeltje, het is een Playstation 3 en de enigste playstation 3. Bewerkt: 28 mei 2006 door Jowx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 De consument kan zoveel vertrouwen in DVD hebben als ze willen maar als er geen plaats meer is dan is er geen plaats meer... Reageren
Jowx Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 De consument kan zoveel vertrouwen in DVD hebben als ze willen maar als er geen plaats meer is dan is er geen plaats meer... En helaas (voor o.a. jou en Sony) is er voorlopig nog steeds plaats, daarom is het té vroeg. Blu Ray zal in de toekomst wel een keer doorbreken net als de DVD, alleen neemt Sony de tijd niet om eerst het vertrouwen van de consument te winnen. Hoe dit allemaal gaat uitpakken zal de tijd ons leren. ------------------------- Naughty Dog spreekt over nieuw project Ontwikkelaar Naughty Dog (bekend van o.a. Jak and Daxter) heeft tijdens de E3 een nieuw project laten zien. Een naam heeft het nog niet, en veel is er ook niet over bekend. Tot vandaag dan, want Naughty Dog heeft een beetje info vrijgegeven. Hieronder de samenvatting. De getoonde E3-trailer werd in realtime met de PS3-engine gemaakt en getoond. Naughty Dog heeft ervoor gekozen om zelf een engine te maken, en niet terug te vallen op de Unreal Engine 3 of Offset Engine. Over de naam van de game wordt nog steeds niet gesproken. De game is al anderhalf jaar in ontwikkeling, en moet een 3rd person action game worden. De gameplay zal zeer divers zijn, veracht dus het nodige gepuzzle, geknok en geschiet. De cutscenes zullen op een zeer cinematische wijze vertoond worden, door de camerastandpunten net als in films te plaatsen. Om de camera goed te verzorgen heeft Naughty Dog iemand aangenomen die ook verantwoordelijk was voor de camera bij Prince Of Persia: Sands Of Time. De game zal zich voornamelijk in een jungle op een eiland afspelen. Over de releasedatum wordt, net als de naam, niet gesproken. Bron: Ownage.nl ------------------------- Reageren
SamShine Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Maar zoiets is er nou eenmaal niet... Over een paar jaar is blu-ray dik het geld waard. Dat mag ik voor die prijs wel hopen ja, maar stel dat het flopt. (Zie bijvoorbeeld UMD, heel veel vertrouwen van Sony en andere filmmaatschappijen, de consument heeft er geen behoefte aan dus is het geflopt.) Dan flopt heel die PS3 net zo hard, ze nemen een heel groot risico. Sony is te vroeg met Blu-Ray, of dit een slimme beslissing is geweest moet de tijd bewijzen, risicovol is het iig zeker. Je hebt gelijk dat het risicovol is! Maar je pakt het verkeerde voorbeeld! Het idee van UMD is goed, maar mensen hebben geen behoefte aan films onderweg! Voor games is het goed! Maar had Sony later met een uitbreiding voor de PS3 moeten komen om Blue-ray te kunnen gebruiken? Net zoals Microsoft met een HD-DVD ondersteuning? Time will tell... Reageren
LucasV Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Misschien dat ze niet zo enthousiast over de PS3, na alle feiten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen? Dat kan namelijk ook. Niet iedereen is een Sony-fanboy, die alle kritiek op de PS3 negeert en helemaal gek worden van het woord 'blu-ray'. Noem jij dan eens wat feiten die negatief zijn voor de PS3. - De prijs voor een complete versie bedraagt $600. - Er misten een paar grote titels. - De PlayStation 3 kan bij de launch maar 1/5 van de totale kracht gebruiken. - Grand Theft Auto IV niet meer tijdelijk exclusief. - De trailers waren duidelijk mooier dan het realtime van de game zelf. - 17 november is een grote vertraging. Bewerkt: 28 mei 2006 door LucasV Reageren
meetlat Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 En tog blijf ik vertrouwen in het bakje trouwens 1/5 van de kracht is in het begin goed als je dan al zegd van WOW wat moet 't dan niet zijn met 5/5 .... Reageren
ComiXs Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) - De trailers waren duidelijk mooier dan het realtime van de game zelf. Alles op de E3 van Sony (neem b.v Assasian Creed) liep op een Xbox360 Laat weer eens zien dat Sony volste vertrouwen in de 360 hebben door te zeggen "dit is kwaliteit" Bewerkt: 28 mei 2006 door ComiXs Reageren
SamShine Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Misschien dat ze niet zo enthousiast over de PS3, na alle feiten die de afgelopen tijd naar buiten zijn gekomen? Dat kan namelijk ook. Niet iedereen is een Sony-fanboy, die alle kritiek op de PS3 negeert en helemaal gek worden van het woord 'blu-ray'. Noem jij dan eens wat feiten die negatief zijn voor de PS3. - De prijs voor een complete versie bedraagt $600. - Er misten een paar grote titels. - De PlayStation 3 kan bij de launch maar 1/5 van de totale kracht gebruiken. - Grand Theft Auto IV niet meer tijdelijk exclusief. - De trailers waren duidelijk mooier dan het realtime van de game zelf. - 17 november is een grote vertraging. Ik neem aan dat hij wel meer dan 20% kan gebruiken bij de launch. Maar dat de ontwikkelaars even willen 'proeven' hoe je het beste games voor de PS3 kan maken! @ComiXs Ik neem aan dat Sony de 360 niet gaat promoten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.