meetlat Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Echt he wat is dat nu weer voor zever in pakskes Reageren
SamShine Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Echt he wat is dat nu weer voor zever in pakskes Wat bedoel je daarmee? Praat aub ABN, dit is echt niet te lezen! Reageren
Yohan Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Pure onzin bedoeld ie denk ik... Zeker een belg? Reageren
SamShine Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Zeker een belg? Kijk in zijn profiel en zie dat hij uit Antwerpen komt... Een Belg dus Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 - De trailers waren duidelijk mooier dan het realtime van de game zelf. Alles op de E3 van Sony (neem b.v Assasian Creed) liep op een Xbox360 Laat weer eens zien dat Sony volste vertrouwen in de 360 hebben door te zeggen "dit is kwaliteit" OMG, niks van de PS3 liep op een XBOX. - De prijs voor een complete versie bedraagt $600. Mania: Klein minpuntje maar hoeft niet iedereen duur te vinden. - Er misten een paar grote titels. Mania-92: Ik vind er genoeg grootte titels - De PlayStation 3 kan bij de launch maar 1/5 van de totale kracht gebruiken. Mania-92: Dat is een pluspunt aangezien er nu wordt gezegd dat de PS3 gelijk staat aan de xdoos 360 en de PS3 dus 5x beter kan zijn. - Grand Theft Auto IV niet meer tijdelijk exclusief. Mania-92: Waarom is dat een minpunt? - De trailers waren duidelijk mooier dan het realtime van de game zelf. Mania-92: Trailers zijn altijd mooier... - 17 november is een grote vertraging. Mania-92: Beter een vertraging dan te weinig console's in de schappen. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 -Mania: Klein minpuntje maar hoeft niet iedereen duur te vinden.-Mania-92: Ik vind er genoeg grootte titels -Mania-92: Dat is een pluspunt aangezien er nu wordt gezegd dat de PS3 gelijk staat aan de xdoos 360 en de PS3 dus 5x beter kan zijn. Mania-92: Waarom is dat een minpunt? -Mania-92: Trailers zijn altijd mooier... -Beter een vertraging dan te weinig console's in de schappen. -Uit ongeveer alles blijkt dat haast iedereen de PS3 te duur vindt voor een spelcomputer, alleen de mensen die hem toch van hun pappie en mammie krijgen vinden hem niet duur. -Noem 5 grote titels -Dat slaat helemaal nergens op. Nu is de PS3 even goed als de Xbox 360, dus hij is 5 keer beter? -Omdat GTA een belangrijke reden was voor veel mensen om een PS2 te kopen -Dat geldt bijna alleen voor Sony -Heel leuk, maar Sony hield ongeveer tot april vol dat de PS3 deze lente zou worden gelauncht. Op die manier kom je niet echt geloofwaardig meer over. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 -Mania: Klein minpuntje maar hoeft niet iedereen duur te vinden. -Mania-92: Ik vind er genoeg grootte titels -Mania-92: Dat is een pluspunt aangezien er nu wordt gezegd dat de PS3 gelijk staat aan de xdoos 360 en de PS3 dus 5x beter kan zijn. Mania-92: Waarom is dat een minpunt? -Mania-92: Trailers zijn altijd mooier... -Beter een vertraging dan te weinig console's in de schappen. -Uit ongeveer alles blijkt dat haast iedereen de PS3 te duur vindt voor een spelcomputer, alleen de mensen die hem toch van hun pappie en mammie krijgen vinden hem niet duur. -Noem 5 grote titels -Dat slaat helemaal nergens op. Nu is de PS3 even goed als de Xbox 360, dus hij is 5 keer beter? -Omdat GTA een belangrijke reden was voor veel mensen om een PS2 te kopen -Dat geldt bijna alleen voor Sony -Heel leuk, maar Sony hield ongeveer tot april vol dat de PS3 deze lente zou worden gelauncht. Op die manier kom je niet echt geloofwaardig meer over. - Ik zeg toch dat dat ook een minpunt is... - MGS, Motorstorm, Tekken etc. - Waarom is het een minpunt als de PS3 maar 1/5 van zijn kracht gebruikt? Dat betekent alleen dat het nog 5x beter KAN, ik zeg niet dat het zo is... - Nee dude trailers zijn bijna altijd mooier... Geef me één game waar de game zelf mooier was dan een trailer? - Ik denk toch dat meer mensen liever wachten tot november en dan rustig een PS3 halen ipv in de lente voor de winkel gaan staan en dan nog tot november moeten wachten... Reageren
Yohan Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Idd ''iedereen'' vind de Ps3 te duur... Mania, noem 5 grote titels.. MGS, en Motorstorm zijn wel groots. Maar Tekken is echt geen grote titel de game Tekken doet al jaren hetzelfde trucje... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Idd ''iedereen'' vind de Ps3 te duur...Mania, noem 5 grote titels.. MGS, en Motorstorm zijn wel groots. Maar Tekken is echt geen grote titel de game Tekken doet al jaren hetzelfde trucje... 5 Grootte titels krijgt een console nooit in het eerste half jaar... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Dan zijn er dus ook niet genoeg grote titels, zoals jij eerder beweerde. Nee dude trailers zijn bijna altijd mooier... Geef me één game waar de game zelf mooier was dan een trailer? Wat zijn 'dude trailers'? Is dat ook een Belgische uitdrukking? Het gaat er niet om dat games mooier zijn dan de trailers, het gaat erom dat de trailers van Sony vorig jaar niet op de PS3 draaiden en dat ze niet eens door de ontwikkelaars zelf zijn gemaakt. Nu is duidelijk dat ze met die trailers van vorig jaar veel te hoog van de toren bliezen, aangezien de games dat niveau niet gaan halen. Reageren
meetlat Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 dude = engels voor kerel dus nee kerel, ... en zever in pakskes is onzin(zever) in pakjes... Maar ik betaal de ps3 zelf, mammie en pappie doen net niets. Reageren
SamShine Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Idd ''iedereen'' vind de Ps3 te duur...Mania, noem 5 grote titels.. MGS, en Motorstorm zijn wel groots. Maar Tekken is echt geen grote titel de game Tekken doet al jaren hetzelfde trucje... Er zijn heel veel Tekken fans! En ik kan nog meer PS3 Exclusieve games voor je noemen, die ook aardig goed zijn! - Warhawk - Heavenly Sword - Singstar (miljoenen exemplaren van verkocht) - Forumla One - Final Fantasy - Resistance: Fall of man Genoeg titels? Bewerkt: 28 mei 2006 door Big-Loser Reageren
meetlat Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ik ga final fantasy kopen denk ik. is dat beetje goed want dan zal 't m'n eerste final fantasy game zijn.. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Idd ''iedereen'' vind de Ps3 te duur... Mania, noem 5 grote titels.. MGS, en Motorstorm zijn wel groots. Maar Tekken is echt geen grote titel de game Tekken doet al jaren hetzelfde trucje... Er zijn heel veel Tekken fans! En ik kan nog meer PS3 Exclusieve games voor je noemen, die ook aardig goed zijn! - Warhawk - Heavenly Sword - Singstar (miljoenen exemplaren van verkocht) - Forumla One - Final Fantasy - Resistance: Fall of man Genoeg titels? Tekken blijft hetzelfde. Natuurlijk zijn er een paar nieuwe personages en wat nieuwe moves, maar echt anders dan z'n voorganger is het niet. Daarom valt Tekken ook niet echt onder de naam 'grote titels'. Singstar lijkt me ook geen grote titel, zelfde geldt voor Formula One. Reageren
Yohan Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Idd ''iedereen'' vind de Ps3 te duur... Mania, noem 5 grote titels.. MGS, en Motorstorm zijn wel groots. Maar Tekken is echt geen grote titel de game Tekken doet al jaren hetzelfde trucje... Er zijn heel veel Tekken fans! En ik kan nog meer PS3 Exclusieve games voor je noemen, die ook aardig goed zijn! - Warhawk - Heavenly Sword - Singstar (miljoenen exemplaren van verkocht) - Forumla One - Final Fantasy - Resistance: Fall of man Genoeg titels? Komen deze bij de Launch uit want het ging om 5 grote launch titels he.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.