SamShine Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Idd ''iedereen'' vind de Ps3 te duur... Mania, noem 5 grote titels.. MGS, en Motorstorm zijn wel groots. Maar Tekken is echt geen grote titel de game Tekken doet al jaren hetzelfde trucje... Er zijn heel veel Tekken fans! En ik kan nog meer PS3 Exclusieve games voor je noemen, die ook aardig goed zijn! - Warhawk - Heavenly Sword - Singstar (miljoenen exemplaren van verkocht) - Forumla One - Final Fantasy - Resistance: Fall of man Genoeg titels? Komen deze bij de Launch uit want het ging om 5 grote launch titels he.. Het zal je toch niet zo veel uitmaken of ze bij de launch komen? Als er bij de launch 1 goeie titel zit (tot zover drie; Warhawk, Heavenly Sword en Formula One '06) heb je er wel genoeg aan! Anders lijkt het mij dat je echt nog wel kan wachten! Maar dit zijn zoiezo toch wel goeie games! Reageren
meetlat Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Maar kan iemand mij wat meer vertellen over final fantasy ? want ik denk dat ik hem echt wel ga kopen, en via google kom ik op een japanse site ofzo :s Reageren
meetlat Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Eerste pc met blu-ray lezer en 37inch bijgeleverde scherm verkocht voor 4000€ geef mij dan maar ps3 van 600€ hoor *oops sorry voor de dubbel post :s had te laat door. Bewerkt: 29 mei 2006 door meetlat Reageren
SamShine Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Maar kan iemand mij wat meer vertellen over final fantasy ? want ik denk dat ik hem echt wel ga kopen, en via google kom ik op een japanse site ofzo :s Met Google kan je ook opties aanvinken waarmee je alleen maar Nederlandse resulaten hebt Voor de volgende keer dus. Ik denk dat je hier wel wat mee kan! Het is een Gamecube review maar toch moet je zo wel een idee krijgen van FF! Reageren
Yohan Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik denk t niet aangezien de GameCube game van Final Fantasy heel anders in elkaar zit/zat als de andere FF games. Big Loser, ik denk dat ie doelde op ''wat'' is Final Fantasy in het grotere geheel.. Final Fantasy Wel Engels... Reageren
Jowx Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 ------------------------- Officiele Europese PLAYSTATION®3 website gelanceert! Sony heeft de officiele website voor de PS3 gelanceerd. Europese betekent dus ook Nederlands, op de site is van alles te zien over de games, de PS3 zelf natuurlijk, de specificaties, plaatjes en persberichten. Dus als je niet langer kan wachten op een PlayStation®3 kan je nu alvast je ei kwijt op de officiele website. De site is te vinden op http://eu.playstation.com/ps3/ Bron: FutureGaming ------------------------- De site ziet er erg leuk uit vind ik. Reageren
meetlat Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Heey bij games op die site het eerste, Eye Of Judgement, is dat zoals dat schaakspel in starwars ofzo *final fantasy een rollenspel dus dus zoiets als Oblivion IV The Elders Scrolls :p:p dan koop ik het wel, ik ben gek op zo'n games... Bewerkt: 30 mei 2006 door meetlat Reageren
SamShine Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Release lijst voor de PS3 Het ziet er in elk geval goed uit! Ik mis alleen nog UT 2007 Dan maar Warhawk... Nog even een vraag: Wat is jullie favorite tussen deze games? http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=60079 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Mijn favo is dan toch Assassin's Creed. Reageren
Jowx Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Mijn favo is dan toch Assassin's Creed. Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben, de rest is niet interessant voor mij. Bewerkt: 31 mei 2006 door Jowx Reageren
meetlat Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik weet niet, MotorStorm ziet er wel coowl uit... Reageren
SamShine Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik weet niet, MotorStorm ziet er wel coowl uit... 'It is nog about the looks, it's about the feeling' Maar ik denk dat het wel een goeie game word! Reageren
Yohan Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Idem... Wat ik van de game heb gezien, is echt super... Het zag er niet alleen fantastisch uit, maar het verhaal is ook goed Reageren
SamShine Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Idem...Wat ik van de game heb gezien, is echt super... Het zag er niet alleen fantastisch uit, maar het verhaal is ook goed Een verhaal in Motorstorm? Volgensmij is het alleen maar rijden en crashen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.