brend5 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 hallo allemaal, kan iemand me uitleggen hoe je kleren kan maken in GTA SA, want ik heb bij GTA IV een feyenoord shirt gezien en nu wil ik dat in SA maken. kan iemand me uitlegeen hoe dat moet en welke proggramma ik nodig heb. en het liefst dat je geen andere kleren hoeft te vervangen zodat je het gewoon in pro laps kan kopen. alvast bedankt . Reageren
SuspiciousOne Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 download eerst Spark, open het, vind de naam van het (T-)shirt en daarna moet je met IMGTool de txd file exporteren. open die file met TXDworkshop en bewerk het juiste plaatje dan met photofilter, photoshop, of wat je ook gebruikt. sla het op, ga terug naar TXDWS, importeer het bewerkte plaatje over het normale plaatje, sla de txd op, en verwissel de txd in IMGTool. en daarna kan je lekker GTA openen en shoppen Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 hallo allemaal,kan iemand me uitleggen hoe je kleren kan maken in GTA SA, want ik heb bij GTA IV een feyenoord shirt gezien en nu wil ik dat in SA maken. kan iemand me uitlegeen hoe dat moet en welke proggramma ik nodig heb. en het liefst dat je geen andere kleren hoeft te vervangen zodat je het gewoon in pro laps kan kopen. alvast bedankt . Wat jij wil kan niet want je moet kleding vervangen want tot zo ver ik weet kun je geen kleding toevoegen. Nou heb ik een vraag heb jij wel een beeje ervaring met modden? Reageren
brend5 Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 nee niet echt daarom vraag ik het is het dan zo moeilijk om een shirt te maken Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 nee niet echt daarom vraag ik het is het dan zo moeilijk om een shirt te maken Een t-shit maken is niet heel moeilijk gewoon oefenen want ze zeggen altijd ''oefenen baart kunst'' Reageren
SuspiciousOne Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Dat is nog eigenlijk wel toevallig, want vandaag heeft een vriend van mij een nieuwe T-shirt gemaakt, en hij past perfect bij mijn broek! Ik upload wel even een plaatje ervan (hij maakt ook nog een nieuwe NRG500 erbij :O). EDIT: Bewerkt: 5 mei 2009 door SuspiciousOne Reageren
brend5 Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 waar moet ik spark downloaden?? Reageren
SuspiciousOne Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Google is een leuke naam, vind je ook niet? Reageren
brend5 Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 daar hat ik al gekeken alleen daar staat hartstike veel met spark Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Net als hierboven gepost, google is your friend(google is je vriend) http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1503 Reageren
brend5 Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 weet iemand hie je met photofitlre de kreukels in het shirt laat zitten zodat er er niet te nep uit komt te zien?? alsvast bedankt Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Verschillende layers gebruiken? Tom Reageren
brend5 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 hoe doe je dat met photofiltre ik gebruik het maar net omdat me photoshop niet meer wil opstarten is er een tutorial voor?? alvast bedankt Reageren
iefen Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 ik nam dus aan uit je reactie dat je dus ook een feynoord shirt voor sa wil hebben: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=350 Reageren
brend5 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 ja het is wel leuk die van een ander maar ik heb liever eenje die ik zelf heb gemaakt daarom vraag ik hoe het moet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.