Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een link voor een of andere versie van de Real GTA III Mod waar er geen nieuwe auto's, standbeelden, radars, en van alles bij zit?

Ik wil graag gewoon de mod zonder er geld voor hoeven te verspillen (ik wil niet gierig lijken) want misschien zitten er wel heel veel nadelen aan GTA III die ik ben vergeten/niet weet (ik heb het spel ongeveer 6 jaar niet meer gespeeld, alleen op de PS2 als ik het goed heb).

Want als er dan nadelen aan zitten waardoor ik niet meer wil/kan spelen, of niet meer bij een missie kan verderkomen, zou dat jammer zijn van mijn geld.

Geplaatst:
Ik wil graag gewoon de mod zonder er geld voor hoeven te verspillen (ik wil niet gierig lijken) want misschien zitten er wel heel veel nadelen aan GTA III die ik ben vergeten/niet weet (ik heb het spel ongeveer 6 jaar niet meer gespeeld, alleen op de PS2 als ik het goed heb).

Geld verspillen voor een mod sorry maar real gta3 is gratis in ieder geval als je het over echt geld hebt.

en zover ik weet bestaat er ook geen real gta3 mod zonder gemodde auto's en al die andere dingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...