Jump to content

Een totale 'geconverteerde' american.gxt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik had een tijdje geleden het idee om een totale Nederlandse GTA San Andreas te maken.

Ik kan het werk natuurlijk niet in mijn eentje af, dus ik heb wel wat hulp nodig.

Als je een kandidaat wilt worden, vertel het me even en zeg dan ook eventjes wat je precies wilt doen in de .gxt.

Ikzelf wil wel graag de missie teksten (widescreen clips) wel veranderen.

Het moet natuurlijk wel serieus blijven, zodat er niet ineens ergens iets staat van 'Big Smoke is een dikke vette dipshit en een rotmongool' ofzoiets.

Hier is een lijst van dingen:

Kandidaten:

Missie teksten (widescreen): Ik (SuspiciousOne)

Teksten tijdens missies/freeroam (geen widescreen): ---

Teksten links bovenaan de monitor: ---

Als ik enige tekst-gevallen ben vergeten, vertel het mij even en ik zal het hier aan toevoegen.

Bewerkt: door SuspiciousOne
Geplaatst:

Er is er al een goede hier ergens in download dus het geeft geen zin om er een te maken?

Geplaatst:
Hier is een compleet gemaakte NL ondertiteling door HerrieM, Dutchy3010 en $NeoSyp$. Natuurlijk mag je het proberen, er is namelijk nog een modificatie aan de gang om het spel NL te maken, alleen staat deze nog in de kinderschoenen. Deze vind je hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...