Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nu 60 foto's in sa, maar ik kan er precies geen meer bij doen, want dan komt er iets dat je te veel kb hebt voor sa ofzo :angry: . hebben jullie dit ook?

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb nu 60 foto's in sa, maar ik kan er precies geen meer bij doen, want dan komt er iets dat je te veel kb hebt voor sa ofzo :angry: . hebben jullie dit ook?

Dat heeft iedereen, dan is je memory card gewoon vol. Misschien een nieuwe memory card kopen en daar dingen opzetten, of save games van oude games op die nieuwe memory card overzetten, of oude save games verwijderen.

Het ligt er niet aan dat je 60 foto's hebt, ik had er zelfs 80 :rolleyes:

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:

maar san andreas is het enigste spel (+fifa en een demo) dat op mijn memory staat, dus het kan toch niet dat men memory stick al vol is???

Je hebt gewoon te veel foto's verwijder je stomste foto's zou ik zeggen.

Ik had er iets in de 80 mijn memorycard was vol, toen verwijderde ik al mijn foto's.

Ik had opeens weer heel veel space over.

En je hebt misschien wat veel saves bij je fifa spelletje.

Bewerkt: door Levi_16
Geplaatst:
maar san andreas is het enigste spel (+fifa en een demo)

Dan is het dus niet het enige spel..

Maar vol = vol, dus wil je meer foto's zal je oude moeten verwijderen of een tweede memory card moeten aanschaffen ( ikzelf heb ook 2 memory cards )

Geplaatst:

ok, ik zal ze verwijderen maar dit vind ik wel zeer stom va Rockstar dat je niet van de laatste naar de eerste foto kan en dat je ze niet allemaal in 1 keer kan verwijderen. of kan dit wel?

ok, ik zal ze verwijderen maar dit vind ik wel zeer stom va Rockstar dat je niet van de laatste naar de eerste foto kan en dat je ze niet allemaal in 1 keer kan verwijderen. of kan dit wel?

Je kan je foto's wel allemaal in 1 keer verwijderen. ;)

Er staat volgens mij ergens - remove all -.

Bewerkt: door Levi_16
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Kan je met die fotocamera in CJ's huis foto's maken en die later bekijken :blink: ?

Cool!! Hoe kan je ze dan bekijken? In Windows Verkennen? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...