Jump to content

toegankelijkheid probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem als ik sommige exe bestanden wil openen dan staat er dit.ik weet niet hoe ik het moet oplossen :N .kan iemand mij helpen

post-98098-1241548546_thumb.png

Geplaatst:

Ben je administrator? Zo niet, Log dan in op de administrrator en probeer het opnieuw.

Geplaatst:

@djmaddox; tis geen vista, dus tenzij hij ene ander account minder rechten heeft gegevne is dit onmogelijk.

Mogelijk is het DEP dat dit veroorzaakt, ga naar configuratiescherm>Systeem>geavanceerd, bij het kader prestaties op geavanceerd klikken en dan Preventie van gegevensuitvoering. Kies daarzo het eerste rondje en druk op toepassen, nu zou hij die error neit emr moeten geven

Geplaatst:

Ik zie dat hij in de Limewire map staat, schakel deze eens uit? Misschien is deze hem op dit moment aan het gebruiken, dan zou het afsluiten van LimeWire de oplossing moeten zijn.

Geplaatst:

Als 't niet is wat hierboven staat of wat anderen nog zeggen:

't Kan ook een virus zijn, ik had namelijk ook zoiets. Het leek me eerst een echte fout van windows zelf, maar bleek een virus te zijn. En je downloadt (zie je aan die screenshot, tenzij asian dynasty downloaden via limewire legaal is :puh: ) dus 't kan best eens kloppen..

Geplaatst:
En als het gedownload is, mogen we het hier niet over hebben op dit forum!

waarom niet? Downlaoden is gewoon legaal hoor, maar het downloaden van illegale dingen zijn niet toegestaan.

Anders zouden we ook neit over mods mogen praten, wna tide kun je ook downloaden.

Het gaat hier om ene error en niet om het programma dus lijkt het mij toegestaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Ga eens naar Configuratiescherm > Mapopties. Bij het 2e tabblad moet je onderaan de optie "Eenvoudig Delen Gebruiken" uitvinken. Klik dan op OK.

Volg nu de volgende stappen om jouw account eigenaar te maken van de map:

Eigenaar worden van een map:

1. Klik met de rechtermuisknop op de map waarvan u eigenaar wilt worden en klik vervolgens op Eigenschappen.
  2. Klik op het tabblad Beveiliging en klik op OK in het venster van het beveiligingsbericht (als dat wordt weergegeven).
  3. Klik op Geavanceerd en open vervolgens het tabblad Eigenaar.
  4. In de lijst Naam klikt u op uw gebruikersnaam, Administrator als u bent aangemeld als Administrator of klik op de groep Administrators. Als u eigenaar wilt worden van de inhoud van die map, schakelt u het selectievakje Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen in.
  5. Klik op OK. Het volgende bericht wordt weergegeven, waarbij mapnaam de naam is van de map waarvan u eigenaar wilt worden:
  6. U hebt geen machtiging om de inhoud van map mapnaam . te lezen. Wilt u de machtigingen voor de map vervangen door machtigingen die u volledig beheer toekennen?
  7. Alle machtigingen worden vervangen als u op Ja klikt.
  8. Klik op Ja.
  9. Klik op OK en pas de machtigingen en beveiligingsinstellingen die u voor de map en de inhoud wenst, opnieuw toe.

Als dat niet werkt, volg dan deze stappen om direct eigenaar van het bestand zelf te worden:

Om eigenaar van een bestand te worden, volgt u deze stappen:

1. Klik met de rechtermuisknop op het bestand waarvan u eigenaar wilt worden en klik vervolgens op Eigenschappen.
  2. Klik op het tabblad Beveiliging en klik op OK op het beveiligingsbericht (als dat wordt weergegeven).
  3. Klik op Geavanceerd en open vervolgens het tabblad Eigenaar.
  4. In de lijst Naam klikt u op Administrator of op de groep Administrators en klik vervolgens op OK.
  5. De Administrator of de groep Administrators is nu eigenaar van het bestand. Om de machtigingen voor de bestanden en mappen onder deze map te wijzigen, gaat u verder naar stap 5.
  6. Klik op Toevoegen.
  7. In de lijst Geef de objectnamen op ( voorbeelden ) typt u de gebruikers- of groepsaccount die u toegang tot het bestand wilt geven. Bijvoorbeeld: Administrator.
  8. Klik op OK.
  9. In de lijst Namen van groepen of gebruikers klikt u op de account die u wenst (bijvoorbeeld Administrator) en schakelt u vervolgens de selectievakjes in van de machtigingen die u aan die gebruiker wilt toewijzen. Bijvoorbeeld: Volledig beheer [toestaan]. Wanneer u klaar bent met het toewijzen van machtigingen, klikt u op OK.

Bewerkt: door RHochstenbach
Geplaatst:

Tja, illegaal downloaden levert wel eens foute bestanden op. Op dit forum bieden we geen hulp aan illegaal gedownloade software of programma's daarvoor (zoals Limewire). Mocht je dit probleem ook met legale .exe-bestanden hebben, stuur me dan even een PB met screenshot om het topic te laten openen. Tot die tijd zit hier een slotje op. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...