RJONGMAN Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Hoi Ik zoek voor Grand Theft Auto San Andreas script versie 1 Heeft / Of weet iemand waar ik het kan downloaden ? Alvast dank u wel Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik denk dat je 'versie 1' bedoeld van San Andreas? De versie waarmee je kan modden? Daarvoor moet je een downpatcher zien te bemachtigen, maar ik weet niet of ik dat mag plaatsen sinds je dan ook weer de sexscene's met CJ zijn vriendinnen ziet enzo... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Jij haalt dus de Hot Coffee mod en de doodgewone patcher door elkaar... Geen van beide is verboden om hier te plaatsen, dus bij deze: Klik Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Jij haalt dus de Hot Coffee mod en de doodgewone patcher door elkaar..."Foutje moet kunne baas!" Reageren
Salvatore Leone Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Hij bedoelt de V1 script files van SA. Script.msc en main.msc ofzo. bestandjes.rar Bewerkt: 6 mei 2009 door Salvatore Leone Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hij bedoelt de V1 script files van SA.Script.msc en main.msc ofzo. Oh zo, ik dacht dat ie het volledige spel bedoelde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.