Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTABTMlogo.png

Welkom mensen!

Na het uitsterven van de Brave City Mod, zijn Bellic en Ik (CH) bezig geweest een nieuwe mod in he leven te blazen!

Nu willen jullie natuurlijk alles zien wat er maar te zien valt dus geven we al wat beeldmateriaal weg.

.:Verhaal:.

Na jaren in San Andreas gewoond te hebben, merkt CJ wat veranderingen. Er blijkt een revolutie aan te komen!

Maar niet zo maar één, nee! Alles word niet moderner het gaat juist back to medieval times.

.:Wat willen wij nou doen!:.

Wij makers proberen alles om te toveren naar de tijden van vroeger, met zwaarden kanonnen en ridders!

Dit word natuurlijk niet makkelijk maar we doen ons uiterste best!

Wat verdere info wat we willen doen:

Het word een TC. dus een geheel nieuw middeleeuws eiland.

We proberen het zo te maken dat we slagvelden in plaats van Gang fights maken.

Alles word opnieuw gedaan.

We hebben ook nieuwe radio.

.:Progress:.

Momenteel is de mod in een vroeg stadium met alleen maar models en wat dingen ingame,

Hier komt natuurlijk verandering in! Wij zullen elk beetje progress aan jullie tonen!

.:Team:.

Bellic

CorrectHost

.:The Crew:.

CorrectHost:

• Moddeling
  • Scripting
  • Rigging

Bellic:

• Moddeling
  • Texturing

.:Joinen:.

Wil jij deze mod joinen? En wil je ook alle eer krijgen voor je models? Vul dan even dit lijstje in:

[b]GTAF Naam:[/b]
[b]Waarmee wil je helpen:[/b]
[b]MSN Adress:[/b]

Wij zoeken nog:

• Scripters
  • Moddelers

Powered by:

RSava.gif

Bewerkt: door CorrectHost
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

7

• Revolution-Designer

5

• S-te-Fan

4

• Twister24

4

Geplaatst:

Uhm MFCL heeft deze models voor je ingame gezet en in zijn topic staat het volgende:

HOST DE MODS DIE IK POST HIER NERGENS ANDERS!
Geplaatst:

ROFLMAO, de textures :7

Die kan je wel wat beter mappen heb ik het idee?

Of een tip: CGTextures ;)

En wat is nou de bedoeling? TC? MC?

MC --> Nieuw eilandje?

MC --> Alleen nieuwe wapens?

Mag wel wat meer informatie bij :Y

Geplaatst:
Uhm MFCL heeft deze models voor je ingame gezet en in zijn topic staat het volgende:
HOST DE MODS DIE IK POST HIER NERGENS ANDERS!

Oh niet gezien, maar nouja het zijn mijn models dan zet ik ze zelf wel opnieuw ingame nu ik het toch kan :7

Geplaatst:

Het zijn in principe geen verkeerde models, maar de mapping van de textures zuigt donky balls.

Een (TC) mod starten met alleen nog maar een paar wapen replacements is dus het slechtste wat je kunt doen.

Ook is er niet veel informatie in de beginpost, willen jullie alleen wapens vervangen of ook een nieuwe map?

Dit is blijkbaar een TC en dit is dus een slechte start, als het een MC is, is het ook een slechte start.

Want in principe zit je hier nu met twee simpele nieuwe wapens, die door MFCL in-game zijn gezet, een nieuwe MC of TC aan te kondigen.

Ik heb geen vertrouwen in deze mod, pas wanneer jullie echt wat progress hebben raak ik geïnteresseerd.

Maar misschien denken anderen hier anders over, ik ben benieuwd...

Grtz RD

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Zomg, hier heb ik gewoon zo-veel-verstand-van :7.

Wat is het jaar van de mod? Ik heb nog een heleboek ridder, kannon models enz... liggen voor characters.

Geplaatst:
Zomg, hier heb ik gewoon zo-veel-verstand-van :7.

Wat is het jaar van de mod? Ik heb nog een heleboek ridder, kannon models enz... liggen voor characters.

Houd je ook al van geschiedenis? XD Dit is de leukste tijd die ik ken :D

zo rond 1500-1600

Welk land moeten we nog even zien.

In 1500-1600 zijn de ridders al lang uitgestorven... Je kan het beter de nieuwe tijd of als je wat eerder begint de rennaissance noemen.

En ja ik hou tering veel van geschiedenis :puh:.

@ Ottoman47, ligt eraan, er zitten schilden bij van "Kingdom of Jerusalem" de Hospitalier ridders en de templier ridders en je zult er een moeten kiezen...

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...