Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Leuk, weer een TC. Weer twee pagina's gelul zonder ook maar enige inhoud. Drie weken verder en nog geen pixel progress laten zien. Je maakt een topic aan om je mod te showen aan het publiek, om je mod aanzien en bekendheid te geven en vooral om mensen op de hoogte te brengen van jouw mod, die onderscheid moet maken van alle andere mods om als 'cool' of in de ogen van de meesten 'downloadbaar' te zijn. Iedereen weet dat dit geen zin heeft, alleen jullie beseffen het niet. Dat is raar, want dit is de zoveelste keer. Luister goddomme nou eens naar die mensen die een hogere rang hebben, want zij zullen deze rang echt niet hebben gekregen als ze niks zinnigs te zeggen zouden hebben.

Als jullie door willen gaan met het maken van mods die nog niet eens mods zijn en die nooit gereleased worden, wens ik jullie succes. On-topic commentaar kan ik niet geven, omdat er simpelweg nog niks is om commentaar op te geven, en 'Screens :eten:' heeft ook geen zin want als jullie ook maar een beetje fatsoenlijke progress zouden hebben zouden jullie het wel posten, anders had je dit topic niet gemaakt.

Misschien dat deze post 'een beetje' boos overkomt, maar ik word onderhand gek van die eigenwijze mensen die geen tips aan willen nemen en op deze manier nooit verder komen binnen de modding. Als laatste wil ik zeggen dat ik voor iedereen spreek die het met mij eens is, maar dat is logisch. :)

Zelfde gedachte. Zo zie je het maar weer. Planning is everything. emot_vhappy.gif

Maar toch, niet alle mods die gestart worden eindigen zo. The Green Light District en Mafia Stories zijn ook niet geeindigt zoals deze, ze zijn nog vollop bezig zelfs. Misschien komt er ooit nog een mod die het net zo ver gaat schoppen als GLD en MS, en door reacties zoals die van jou komen die er nooit. Kijk nou eens naar je eigen mod, Condaire Islands, hij is inmiddels al weggezakt naar pagina 2... Kijk eerst naar jezelf voordat je gaat oordelen over anderen.

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

7

• Revolution-Designer

5

• S-te-Fan

4

• Twister24

4

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 3ds max :dans:

Nu eventjes oefenen I'm In :D

@edit, wordt hier nog gepost of wat?

of is deze mod down???

Bewerkt: door Twister24
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Zomg, hier heb ik gewoon zo-veel-verstand-van :7.

Wat is het jaar van de mod? Ik heb nog een heleboek ridder, kannon models enz... liggen voor characters.

Houd je ook al van geschiedenis? XD Dit is de leukste tijd die ik ken :D

zo rond 1500-1600

Welk land moeten we nog even zien.

Troje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...