Jump to content

Multiplayer Outfit


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Post hier jou screens Van jou multiplayer Popetje.

Hoort dit niet thuis in in Multyplayer?

Inderdaad, bij deze verplaatst. Maar weet wel dat dit niet aan jou is om te zeggen! ;)

Mijn skin is deze:

tn_gallery_61247_42_35563.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Ik zie op sommige screens het manntje met een outfit aan staan maar ik heb hem zelf niet op mijn PS3 of is dit voor PC een speciale uitbreiding

Dit is enkel op de PC ja, hier heb je veel meer kleren, en ook volledige outfits, dan bij de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij gebrek aan betere plaatjes, even wat bij elkaar geraapt.. Allemaal ver ingezoomd en dan met print screen, maar goed xD ik maak wel een keer wat beters..

Die kleine links was trouwens net na de patch, toen was ineens z'n haar en die doek voor z'n mond(lol) eraf.. Heb in ieder geval blauw met rood met wit gestreept vest, met 17e bril(laatste bij rang 3) dacht ik, en ook laatste facial hair bij rang 3. Verder gewoon spijkerbroekie :puh:

Was samen met iemand met mods, zijn toen met auto van Rotterdam Tower gesprongen :puh:, vandaar dat auto's zo vernaait zijn :puh:

post-47175-1246115230.png

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...