[B]ig [S]moke Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Post hier jou screens Van jou multiplayer Popetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Post hier jou screens Van jou multiplayer Popetje. Hoort dit niet thuis in in Multyplayer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Post hier jou screens Van jou multiplayer Popetje. Hoort dit niet thuis in in Multyplayer? Inderdaad, bij deze verplaatst. Maar weet wel dat dit niet aan jou is om te zeggen! Mijn skin is deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Zeer leuk topic. Mijn character op de pc versie ziet er als volgt uit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Zeer leuk topic. Mijn character op de pc versie ziet er als volgt uit: lmao ik heb hetzelfde xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 Dit is mijn poppetje Ik heb hem nooit veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Ik zie op sommige screens het manntje met een outfit aan staan maar ik heb hem zelf niet op mijn PS3 of is dit voor PC een speciale uitbreiding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Ik zie op sommige screens het manntje met een outfit aan staan maar ik heb hem zelf niet op mijn PS3 of is dit voor PC een speciale uitbreiding Dit is enkel op de PC ja, hier heb je veel meer kleren, en ook volledige outfits, dan bij de PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Bij gebrek aan betere plaatjes, even wat bij elkaar geraapt.. Allemaal ver ingezoomd en dan met print screen, maar goed xD ik maak wel een keer wat beters.. Die kleine links was trouwens net na de patch, toen was ineens z'n haar en die doek voor z'n mond(lol) eraf.. Heb in ieder geval blauw met rood met wit gestreept vest, met 17e bril(laatste bij rang 3) dacht ik, en ook laatste facial hair bij rang 3. Verder gewoon spijkerbroekie Was samen met iemand met mods, zijn toen met auto van Rotterdam Tower gesprongen , vandaar dat auto's zo vernaait zijn Bewerkt: 27 juni 2009 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.