Jump to content

Power Supply

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat voor power supply heb je nodig voor een HD4870x2? Ik heb nu een Corsair 520Watt, Is die goed genoeg voor een HD4870x2 of niet? Ik heb hier ook nog een 550Watt Recom hier liggen, maar ik betwijfel of 1 van ze goed genoeg is....

Geplaatst: (bewerkt)

-650 Watt or greater power supply with one 2x3-pin PCIeR power connector and one 2x4-pin PCIeR power connector is required (1K Watt with two 2x3-pin and two 2x4-pin connectors for ATI CrossFireX™ technology in dual mode)

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Met 450 Watt A-Merk voeding trek je het makelijk.

Als je er geen verstand van hebt, post dan niet. Een HD4870X2 op een 450Watt voeding, ookal is het een A merk met gouden A, kun je vergeten.

Geplaatst:
Met 450 Watt A-Merk voeding trek je het makelijk.

Een 450W A merk kan met moeite een 9800GTX draaien :bonk:

Geplaatst:

Ik heb een vriend met een 425Watt Enermax en hij heeft een 9800GTX+ en hij heeft daar geen problemen mee.

Geplaatst:

Ik heb een vriend met een 425Watt Enermax en hij heeft een 9800GTX+ en hij heeft daar geen problemen mee.

Waarschijnlijk is de rest van z'n PC niet echt stroomzuipend, maar ik vraag me af of z'n PC wel zo stabiel is op full load.

Manufacturer:System manufacturer

Processor:Intel Core2Duo 8400 (E0), ~3.2GHz

Memory:4094MB RAM OCZ Gold Edition

Hard Drive:500 GB Insgesamt

Video Card:NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+

Monitor:Plug and Play Monitor

Sound Card:Realtek HD Audio output

Speakers/Headphones:Creativ Fatal1ty

Keyboard:USB Root HubMouse:USB Root Hub

Mouse Surface:Steelseries QcK mini

Operating System:Windows XP Professional x64 Edition (5.2, Build 3790) Service Pack 2 (3790.srv03_sp2_rtm.070216-1710)

motherboard:Asus P5Q-Pro

Computer Case:Thermaltake Soprano (Window)

En dat heb ik dan van zn xfire profiel en zijn 8400 zit ondertussen op 3,6

Bewerkt: door djmaddox
Geplaatst:

A-Merken hoeven gewoon minder te gebruiken als B-Merken. En je moet niet alleen naar het aantal watt te kijken ;).

Geplaatst:
A-Merken hoeven gewoon minder te gebruiken als B-Merken. En je moet niet alleen naar het aantal watt te kijken ;).

Dat klopt, je moet ook naar de ampères kijken.

Maar dan nog, het lijkt me zeer stug dat uit een 450w voeding genoeg amps kunnen voortkomen om een HD4870X2 aan te drijven.

Geplaatst:

Een maat van me heeft een game pc van ~ 6000 euro (Echt zn hele grote kast enzo) en die draait het op 2 voedingen van 225 watt. Zolang je dus maar A-Merk hebt he ;)

Oh, ja. AMD vond 650 Watt gewoon een leuk getal.

Ze zullen niet voor niks vertellen dat je minimaal een 650Watt nodig hebt. Dus neem nou maar van AMD aan dat je dat toch echt wel moet hebben.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Die kerel heeft 2 moederborden 2 Quad Core Cpu van allebij 3 GHZ 8 GB ram en 2 9800GTX videokaarten erin zitten. En hij doet het met 450 watt in totaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...