Jump to content

Worsten van Johnsen


Gta Bram

Recommended Posts

Beste mensen,

Misschien heb ik nog een Easter Egg gevonden:

Ik zag een reclamebord, van het worstenmerk 'Johnsen'. En hun slagzin was:

We're all dreaming of a bite of a big Johnsen!

(Vertaling: We dromen allemaal van een hap van een grote Johnsen!)

Maar Johnsen is ook een schuine naam voor penis. Dus eigenlijk staat er op het bord:

We dromen allemaal van een grote hap van een penis!

Ik heb nog geen Snapmap, en wil iemand misschien een screen maken nadat ik de snapmap heb gepost? Want als ik een screen maak moet het met een fotocamera, en dat wordt niks.

Alvast bedankt.

Groeten, Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik inderdaad ook al (lang geleden) opgemerkt, en ik denk dat ik niet de enige ben. De winkel (ik weet niet of er ook een reclamebord van bestaat) staat vlakbij je safe house in Broker, ik denk hier.

Verder goed gevonden, maar het was dus toch al bekend...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al eens eerder gepost in het Geintjes en Verwijzingen topic, maar omdat toen niemand reageerde besloot ik het nog eens te posten. De snapmap klopt inderdaad. ;) Jammer dat het al bekend was...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Sorry voor deze 'Megabump', maar ik heb nog iets over deze Easter Egg gevonden. In de hoofdpost heb ik al verteld over deze Easter Egg. Maar ik keek nog eens aan de andere kant van dat gebouw, en daar stond:

Home of the Wiener.

'The Wiener', is waarschijnlijk een worst, maar de Amerikanen spreken Wiener uit als Weener, wat piemel betekent. Er staat dus eigenlijk:

Huis van de penis.

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

lol gta bram jou easter eggs die jij vind gaan ook alleen maar over penissen ^_^

on: Nice gevonden ik had die nog nooit gehoord en gezien :tu:

sanvice

zo lekkere bump en ook nog een nuttelzoe post.

Ik weet neit of je eht al doorhebt hoor, maar de GTA reeks zit vol met oversekste grappen en het heeft dus niks met bram te maken die, volgens jou, oversekst is maar gewoon met de r* mederwerkers, die oversekst zijn. Deze grappen maken gta tot wat gta is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...