Jump to content

Samp blijft hangen na het opstarten


pimios

Recommended Posts

Samp werkte bij mij heel lang niet.

Vandaag had ik dus bij mijn neef een paar dingen uit zijn folder gekopieerd en in die van mijn geplakt.

Eerst als ik naar een server ging starten hij bij mij de singleplayer op.

Nu dus niet, ik ging dus in een server en hij blijf na 10 seconden hangen en ik kon niks meer doen.

Dit probleem had ik eerst ook maar ik had het op een of andere manier weer opgelost. Ik niet meer hoe.

Ik heb versie 1.01 van san andreas

en 0.2x van samp.

Link to comment
Delen op andere websites

Even van de SA-MP Wiki geripped:

Single Player Loads instead of SA:MP

YOU ARE NOT SUPPOSED TO SEE THE SINGLE PLAYER OPTIONS (NEW GAME, LOAD GAME, ETC) - SA:MP SHOULD LOAD BY ITSELF AND NOT PRESENT THESE OPTIONS. IF YOU SEE "NEW GAME" SINGLE PLAYER HAS LOADED, NOT SAN ANDREAS MULTIPLAYER.

Single Player can load for 2 reasons - you have installed SA:MP to the wrong folder or you have the wrong version of San Andreas. If you have the wrong version it's easy to fix. Download this patch that downgrades it to the right version. Click here to download the patch.

Screen sticks at "Connecting to xxx.xxx.xxx.xx:xxxx"

The server could be offline, or if you cant connect to any server, disable your firewall and see if it works. If it does you must set up your firewall properly - go to its website to find out how. It could also be that you have an old version of SA-MP, download the latest version from the SA-MP download page.

Link to comment
Delen op andere websites

Even van de SA-MP Wiki geripped:
Single Player Loads instead of SA:MP

YOU ARE NOT SUPPOSED TO SEE THE SINGLE PLAYER OPTIONS (NEW GAME, LOAD GAME, ETC) - SA:MP SHOULD LOAD BY ITSELF AND NOT PRESENT THESE OPTIONS. IF YOU SEE "NEW GAME" SINGLE PLAYER HAS LOADED, NOT SAN ANDREAS MULTIPLAYER.

Single Player can load for 2 reasons - you have installed SA:MP to the wrong folder or you have the wrong version of San Andreas. If you have the wrong version it's easy to fix. Download this patch that downgrades it to the right version. Click here to download the patch.

Screen sticks at "Connecting to xxx.xxx.xxx.xx:xxxx"

The server could be offline, or if you cant connect to any server, disable your firewall and see if it works. If it does you must set up your firewall properly - go to its website to find out how. It could also be that you have an old version of SA-MP, download the latest version from the SA-MP download page.

Ik heb de firewall uitgeschakeld en hij blijft nog steeds hangen.

En ik heb de nieuwste versie

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dit eens:

  1. Deïnstalleer zowel SA-MP als GTA SA
  2. Verwijder met regedit of TuneUp de registerwaarden van deze programma's
  3. Installeer San Andreas opnieuw
  4. Downgrade San Andreas naar v1.0
  5. Installeer SA-MP

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dit eens:

  1. Deïnstalleer zowel SA-MP als GTA SA
  2. Verwijder met regedit of TuneUp de registerwaarden van deze programma's
  3. Installeer San Andreas opnieuw
  4. Downgrade San Andreas naar v1.0
  5. Installeer SA-MP

werkt niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...