Jump to content

Hoe add ik maps?


Recommended Posts

Geplaatst:

ja, meestal als je een map download, zetten ze in het bericht meteen de code erbij. die moet je in je script in de public OnGameModeInit zetten. als je hem moet downloaden, dan krijg je meestal een pawno bestand, met alleen informatie in de OnGameModeInit, die informatie (of iig de createobjects) moet je dan in je OnGameModeInit zetten.

Geplaatst:
ja, meestal als je een map download, zetten ze in het bericht meteen de code erbij. die moet je in je script in de public OnGameModeInit zetten. als je hem moet downloaden, dan krijg je meestal een pawno bestand, met alleen informatie in de OnGameModeInit, die informatie (of iig de createobjects) moet je dan in je OnGameModeInit zetten.

Hallo Thuron,

het is me nog niet gelukt maar misschien is er wat fout aan de code:

	CreateObject(11088,1329.18,2142.62,15.4467,0.000000,0.000000,0.000000);//
CreateObject(3887,1355.63,2170.94,18.2046,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3866,1377.41,2126.45,17.8088,0.000000,0.000000,0.000000);//
CreateObject(7418,1347.9,2149.55,12.6156,0.000000,0.000000,0.000000);//
CreateObject(7417,1357.52,2159.17,32.8687,0.000000,0.000000,0.000000);//
CreateObject(7417,1357.52,2159.17,46.6688,0.000000,0.000000,0.000000);//
CreateObject(3452,1310.71,2208.04,30.6422,180,180,0);//
CreateObject(3452,1340.31,2208.04,30.6422,180,180,0);//
CreateObject(3452,1369.91,2208.04,30.6422,180,180,0);//
CreateObject(3452,1406.47,2173.23,30.6422,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3452,1406.47,2143.63,30.6422,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3452,1406.47,2114.03,30.6422,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3452,1406.47,2114.03,44.4422,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3452,1406.47,2143.63,44.4422,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3452,1406.47,2173.23,44.4422,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3452,1310.71,2208.04,44.6422,180,180,0);//
CreateObject(3452,1340.31,2208.04,44.6422,180,180,0);//
CreateObject(3452,1369.91,2208.04,44.6422,180,180,0);//
CreateObject(3453,1400.1,2202.57,44.6422,0.000000,0.000000,90);//
CreateObject(3453,1400.1,2202.57,30.6422,0.000000,0.000000,90);//






*************************************************Teleports commands************************************************************************
****
AddStaticPickup(1239, 2, 1408.4236,2141.7480,12.0156); // ARENA PICKUP
AddStaticPickup(1239, 2, 1407.8062,2146.5974,25.9156); // ARENA PICKUP
AddStaticPickup(1239, 2, 1371.4166,2209.9854,25.9156); // ARENA PICKUP
AddStaticPickup(1239, 2, 1341.6713,2209.4993,39.9156); // ARENA PICKUP
AddStaticPickup(1239, 2, 1481.4486,2213.6597,11.0234); //Arena enter
AddStaticPickup(1239, 2, 1408.1295,2116.8076,12.0156); //Arena Exit




********************************teleports if ur using any gf eddit*************************************************



else if (PlayerToPointStripped(2.0, playerid,1481.4486,2213.6597,11.0234, cx,cy,cz))
{
	// Arena
	SetPlayerPos(playerid,1408.0345,2112.1528,12.0156);
	GameTextForPlayer(playerid, "~w~Arena", 5000, 3);
	SetPlayerInterior(playerid,0);
}
else if (PlayerToPointStripped(2.0, playerid,1408.1295,2116.8076,12.0156, cx,cy,cz))
{//Arena
	SetPlayerPos(playerid,1477.4771,2194.7817,11.0234);
	GameTextForPlayer(playerid, "~w~Las Venturas", 5000, 3);
	SetPlayerInterior(playerid,0);
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1408.4236,2141.7480,12.0156, cx,cy,cz))
{//ARENA
	GameTextForPlayer(playerid, "~w~2ND FLOOR", 5000, 1);
	SetPlayerInterior(playerid, 0);
	SetPlayerPos(playerid,1407.5934,2142.0493,25.9156);
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1407.8062,2146.5974,25.9156, cx,cy,cz))
{//ARENA
	GameTextForPlayer(playerid, "~w~1ST FLOOR", 5000, 1);
	SetPlayerInterior(playerid, 0);
	SetPlayerPos(playerid,1407.9885,2147.0996,12.0156);
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1371.4166,2209.9854,25.9156, cx,cy,cz))
{//ARENA
	GameTextForPlayer(playerid, "~w~3RD FLOOR", 5000, 1);
	SetPlayerInterior(playerid, 0);
	SetPlayerPos(playerid,1337.9381,2209.6628,39.9156);
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,1341.6713,2209.4993,39.9156, cx,cy,cz))
{//ARENA
	GameTextForPlayer(playerid, "~w~2ND FLOOR", 5000, 1);
	SetPlayerInterior(playerid, 0);
	SetPlayerPos(playerid,1330.3628,2214.7590,25.9156);
}

Geplaatst:

Alle 'CreateObject' plaats je tussen

public OnGameModeInit()
{

en de daar op volgende

	return 1;
}

Aan de rest van de code heb je (waarschijnlijk) geen behoefte, aangezien er wordt vermeld dat je die enkel kan gebruiken indien je een GodFather (Edit) script gebruikt.

Geplaatst:
Alle 'CreateObject' plaats je tussen

public OnGameModeInit()
{

en de daar op volgende

	return 1;
}

Aan de rest van de code heb je (waarschijnlijk) geen behoefte, aangezien er wordt vermeld dat je die enkel kan gebruiken indien je een GodFather (Edit) script gebruikt.

Hallo,

Het werkt nog niet ik krij de heletijd deze fout:

C:\Users\(USER)\Desktop\SA-MP Server\gamemodes\Newsu1.pwn(42) : warning 217: loose indentation

C:\Users\(USER)\Desktop\SA-MP Server\gamemodes\Newsu1.pwn(116) : warning 217: loose indentation

Geplaatst:
C:\Users\(USER)\Desktop\SA-MP Server\gamemodes\Newsu1.pwn(42) : warning 217: loose indentation

C:\Users\(USER)\Desktop\SA-MP Server\gamemodes\Newsu1.pwn(116) : warning 217: loose indentation

Kan geen kwaad, dat is alleen een tabje minder of te weinig, een onoverzichtelijkheid waarschuwing.

Deze WARNING, en dus geen ERROR kan je makkelijk weghalen door bovenaan je script dit te plaatsen:

#pragma tabsize 0

Maar je script werkt dus wel ;)

BTW: Ga je meer dan 150 objecten in je server gebruiken, dan heb je een Streamer nodig. Laat maar weten of je meer dan 150 objecten gaat gebruiken of niet ;)

Geplaatst: (bewerkt)
C:\Users\(USER)\Desktop\SA-MP Server\gamemodes\Newsu1.pwn(42) : warning 217: loose indentation

C:\Users\(USER)\Desktop\SA-MP Server\gamemodes\Newsu1.pwn(116) : warning 217: loose indentation

Kan geen kwaad, dat is alleen een tabje minder of te weinig, een onoverzichtelijkheid waarschuwing.

Deze WARNING, en dus geen ERROR kan je makkelijk weghalen door bovenaan je script dit te plaatsen:

#pragma tabsize 0

Maar je script werkt dus wel ;)

BTW: Ga je meer dan 150 objecten in je server gebruiken, dan heb je een Streamer nodig. Laat maar weten of je meer dan 150 objecten gaat gebruiken of niet ;)

THNX!! hij doet het!!

ik wil binnenkort wel meer dan 150objcts gebruiken maar waar kan ik een obj.streamer downloaden?

Bewerkt: door defil3d
Geplaatst:
forum.sa-mp.com -> Filterscripts

MidoStream

Double-O-Objects

Object Streamer Object

Einsteins Object Streamer

pObjectStreams

Dan heb je ook nog xObjects en Y-Objects, alleen die kan ik zo snel niet vinden op het SA:MP forum.

Remcconen

Rofl, de 2 beste kan je weer niet vinden xD

Mijn voorkeur ligt toch wel bij xObjects en Y_Objects, zijn erg goede streamers :Y

xObjects

Y_Objects

Dit is een converter, waarmee je CreateObject snel kunt omzetten naar een streamer.

Geplaatst:
forum.sa-mp.com -> Filterscripts

MidoStream

Double-O-Objects

Object Streamer Object

Einsteins Object Streamer

pObjectStreams

Dan heb je ook nog xObjects en Y-Objects, alleen die kan ik zo snel niet vinden op het SA:MP forum.

Remcconen

Rofl, de 2 beste kan je weer niet vinden xD

Mijn voorkeur ligt toch wel bij xObjects en Y_Objects, zijn erg goede streamers :Y

xObjects

Y_Objects

Dit is een converter, waarmee je CreateObject snel kunt omzetten naar een streamer.

OK thnx.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...