CJ_bob Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Hallo allemaal, Ik heb een probleem ik heb GTA IV geinstaleert, en patch v1.0.3.0 geinstaleert. Ik heb een saved game gedownload, maar als ik die wil laden zegt hij dat ik mijn hardeschijf moet nakijken, ik dat dus gedaan, en er is dus niks mis mee. Het gaat om de PC versie, moet ik mischien de patch verwijderen? Mvg, Bob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Patch zou ik niet verwijderen Kan je PC wel GTA IV aan? Maar voor eventuele foutjes moet je toch hier zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ_bob Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ja, het loopt allemaal lekker! En nog bedankt, ga hem wel weer neer zetten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Ja, het loopt allemaal lekker! En nog bedankt, ga hem wel weer neer zetten! wat heb je gedaandan? andere pc, andere patch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.