Jump to content

Flight, Boat en Driving school


JorritO

Recommended Posts

[b]Missie(s):[/b]
[b]Cheaten:[/b] (ja/nee)
[b]Versie:[/b]
[b]Overig:[/b]

Gelieve volgende keer het lijstje te gebruiken. ;)

Ik probeer wel even.

Edit: SA Crasht als ik de savegame probeer te laden.

Indien je de N00bmode o.i.d. gebruikt moet je dat er bij vermelden.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had per ongeluk je aanvraag verkeerd gelezen en dacht dat je de Bike School had gevraagd i.p.v. de Boat School. :bonk: Als je wilt dat ik de Bike School weer ongedaan maak begin ik wel opnieuw met de aanvraag.

Driving en Boat School waren al gedaan, ik snap niet waarom je ze aanvraagt. :cab:

Flight en Bike School: alles goud

Rustler, Stuntplane en Hunter op Verdant Meadows, Respect +, Flying skill ++ en Victim is open.

Een NRG-500, FCR-900 en Freeway verschijnen bij de Bike School (niet alle drie tegelijk), Bike skill ++.

Ik heb geen cheats noch mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg de Driving en Boat School aan omdat het mij niet lukte om op alles goud te halen. De Bike School wilde ik zelf eigenlijk nog proberen, maar ik vind het niet erg dat je die gedaan hebt. Bedankt voor het doen van de Flight en Bike School.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar er staat helemaal niets in je aanvraag over de kleur van de medailles. Er staat heel duidelijk bij 'Overig: n.v.t.' (niet van toepassing).

Missies: Flight School, Boat School en Driving School

Cheaten: Ja

Versie: Versie 1

Overig: n.v.t.

Flight en Bike School: alles goud

Rustler, Stuntplane en Hunter op Verdant Meadows, Respect +, Flying skill ++ en Victim is open.

Een NRG-500, FCR-900 en Freeway verschijnen bij de Bike School (niet alle drie tegelijk), Bike skill ++.

Driving en Boat School: alles goud

Er staat nu ook een Bullet en Hotknife buiten de Driving School, naast de Boat School vind je een Marquis, Squalo en Jetmax.

Ik heb geen cheats noch mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar er staat helemaal niets in je aanvraag over de kleur van de medailles. Er staat heel duidelijk bij 'Overig: n.v.t.' (niet van toepassing).
Missies: Flight School, Boat School en Driving School

Cheaten: Ja

Versie: Versie 1

Overig: n.v.t.

Flight en Bike School: alles goud

Rustler, Stuntplane en Hunter op Verdant Meadows, Respect +, Flying skill ++ en Victim is open.

Een NRG-500, FCR-900 en Freeway verschijnen bij de Bike School (niet alle drie tegelijk), Bike skill ++.

Driving en Boat School: alles goud

Er staat nu ook een Bullet en Hotknife buiten de Driving School, naast de Boat School vind je een Marquis, Squalo en Jetmax.

Ik heb geen cheats noch mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Bedankt voor het halen van de scholen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...