snakegamer Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Ik heb de download 100% gedownload. Maar ik wil weten waar de legerbasis is? En hoe kan je in het Stadion komen? Ik hoop snel op antwoord wat een vriend van me is bij me en die wil daar komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Is een antwoord binnen een half uur acceptabel? De legerbasis bevind zich ten noorden van het vliegveld. Gebruik het politie-uniform uit het politiebureau om ongeschonden binnen te komen. Wat het stadium betreft: De deuren staan open tussen acht en twaalf uur 's avonds. Zie ook de zoekfunctie, waarmee je ongetwijfeld meer info kunt vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snakegamer Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Bedankt, Legerbasis hadden we gevonden maar is redelijk saai we gaan ff kijken in het stadion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.