Jump to content

Territoria weg


thijs4555

Recommended Posts

Aan het begin van het spel heb je inderdaad territoriums, laterna gaan ze weg en op het einde moet je grotendeels weer veroveren om de laatste missie te kunnen spelen.

Dus later in het spel krijg je ze weer terug (als je dit bedoelt ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie 'The green sabre' hebt gedaan, verdwijnen al de territoriums, omdat iedereen dood is/de clan verlaten heeft[/font], maar als je na een tijd bij de missie 'home coming' bent, worden de territoriums weer beschikbaar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen Territorium meer ik had ze nog niet allemaal verovert hoe krijg ik het weer terug?
Maak wat vaker gebruik van onze walkthrough WikiGTA thijs4555 en je zal merken dat je dit soort vragen of niet meer hoeft te stellen. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie 'The green sabre' hebt gedaan, verdwijnen al de territoriums, omdat iedereen dood is/de clan verlaten heeft[/font], maar als je na een tijd bij de missie 'home coming' bent, worden de territoriums weer beschikbaar ;)
Maar dan ben je wel alles kwijt en das echt... Ehm Laat ik dat maar niet zeggen. Je moet echt alles maar dan ook echt alles weer terug verdiennen en het is alleen goed voor je wapenskill en wat geld.
Link to comment
Delen op andere websites

... het is alleen goed voor je wapenskill en wat geld.
En tonnen respect!

Maar het is gewoon niet slim om tussen de missies Doberman en The Green Sabre gebieden te willen veroveren. Hoe minder je dan hebt hoe minder je er weer kwijtraakt en hoe minder moeite dat gekost heeft. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...