Jump to content

Call of Duty 7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
According to a confidential source close to That VideoGame Blog, Activision has been pursing licenses for Vietnam War-era music, as well as Cuban, Soviet Union and African music. The publisher has also confirmed that Treyarch will be the developer for the next Call of Duty title after Call of Duty: World at War senior producer Noahr Heller was brought onboard for the next game in the series. This maintains Activision's usual trade-off between two studios as Infinity Ward is developing Modern Warfare 2, to be released in six months. That VideoGame Blog continues to point out that Heller himself told Official Xbox Magazine that Call of Duty: World at War was the last World War II title in the franchise. "I won't let your readers read into the comment too much, but we are showing the final battles of the Pacific and the European Theatre and that lets us put a close to the war. I'm sure game companies will be making World War II games for years to come and World War II is a very classic war. But we're happy that we put the war to bed." When asked what Activision made of these reports, they replied with the usual "Activision doesn't comment on rumor and speculation."

BRON

Wat vinden jullie hiervan als het waar is? Ik vind het eigenlijk wel gaaf, in Vietnam vechten. Het is heel wat anders dan de 2de wereld oorlog. En Treyarch zal het weer maken...

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Dat lijkt me wel vet :tu: De tweede wereld oorlog is nu wel uitgespeeld, er zijn zoveel games daarover.

Geplaatst:

Is dik fake.

Want ze hebben nog geneens Cod5 laat staan Cod6 dus Cod 7 zal nog lang niet komen.

Geplaatst:

Is dik fake.

Want ze hebben nog geneens Cod5 laat staan Cod6 dus Cod 7 zal nog lang niet komen.

CoD 5 is al lang uit, namelijk CoD WaW, CoD 6 heet waarschijnlijk geen CoD meer, maar Modern warfare 2 en waarom zou Treyach niet al beginnen met CoD 7, want anders krijgen ze hem misschien niet op tijd af...

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

Is dik fake.

hoezo fake? kan best, want Call of duty World At War = Cod 5 -.- en Cod 6 = Modern Warfare 2 die is al bekend. misschien maken hun ook wel Cod 7 in de tussentijd net zoals de mensen die NFS maken want hun maken nu NFS Shift NFS Nitro & NFS world online.

Geplaatst:

Is dik fake.

Call Of Duty 5 bestaat al, het heet Call Of Duty: World at War.

In de bron staat nergens vermeld dat ze bezig zijn met Call Of Duty 7, er staat alleen in dat ze misschien bezig zijn met een nieuwe Call Of Duty. Dus waarschijnlijk zal deze Call Of Duty 6 gaan heten.

Geplaatst: (bewerkt)

Is dik fake.

Call Of Duty 5 bestaat al, het heet Call Of Duty: World at War.

In de bron staat nergens vermeld dat ze bezig zijn met Call Of Duty 7, er staat alleen in dat ze misschien bezig zijn met een nieuwe Call Of Duty. Dus waarschijnlijk zal deze Call Of Duty 6 gaan heten.

Niet dus, want CoD 6 wordt 100% zeker Modern Warfare 2, er staat geen CoD meer voor, maar het is wel het vervolg op CoD modern warfare, dus het is wel een CoD spel, dus dit is wél CoD 7.

EDIT: de ondertitel is fout, er staat Vietman, wat natuurlijk Vietnam moet zijn...

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:
EDIT: de ondertitel is fout, er staat Vietman, wat natuurlijk Vietnam moet zijn...

Ooops... :$ Goed gezien :puh:

Geplaatst:

Ooops... :$ Goed gezien :puh:

Even een Mod Pb'en en het is weg ^_^

Geplaatst:

Lijkt me wel gaaf te worden, ik vind die 2e Wereldoorlog-games echt niets meer. :7

Geplaatst:

Het lijkt mij iets te voorbarig om nu al te discusiëren over een Call of Duty 7, terwijl er zelfs nog geen deel 6 aangekondigt is (Modern Warfare 2 is zeer waarschijnlijk geen CoD-game). Wanneer er echt een aankondiging is lijkt het mij vroeg zat.

Tot die tijd -> :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...