Jump to content

beste VERBETERING console

welke console heeft de beste verbetering gemaakt  

13 leden hebben gestemd

1. 1. welke console heeft de beste verbetering gemaakt

• playstation 2-> playstation 3
      35
    • xbox-> xbox 360
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

PS3 omdat er meer mogelijk heden zijn, kijk maar naar het feit dat je de PSP erop kan aan sluiten en het dan kan gebruiken als controle....dat vind ik de beste vooruitgang.

Geplaatst:

Ik wil eerst filmpjes en spellen zelf zien voordat ik mijn conclusie ga trekken of het een echte verbetering wordt. Het lijkt me wel, maar ik wil eerst bewijzen.

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

PS2->PS3

Omdat de ps2 al langer bestaat dan de xbox en daarom zijn de graphics iets minder.

Maar de graphics van de ps3 en van de xbox 360 zijn ong. hetzelfde dus de ps3 is volgens mij het meeste verandert

Bewerkt: door arnie
Geplaatst:

want die xbox is nog niet uit dus hoe kan ik dat nou weten , als ik dat ding heb dan merk ik het beter maar het uiterlijk is zeer verbeterd.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb voor ps3 gekozen omdat ik altijd alle playstations heb gehad , maare waarom staat de nintendo revolution er niet bij? die hoort er tog ook te staan? :?

kijk maar naar het feit dat je de PSP erop kan aan sluiten en het dan kan gebruiken als controle....dat vind ik de beste vooruitgang.

maar dat kon ook al bij de game boy advance en de gamecube dus dat is niet echt nieuw

Bewerkt: door dudedude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...