Jump to content

Windows 7 - ASE (Account scherm editor)

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is echt zo vet!

Werkt perfect, mooie aero interface.

:*D

Bedankt _O_ , Ondertussen heb ik de laatste 'bugs' opgelost, en is ie helemaal klaar. :)
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

12

• Flitskikker

2

• bramboy

2

• BV_1993

2

Geplaatst:

Ziet er mooi uit BC7 , en dat ook nog eens in C# was het moeilijk om alles te herschrijven of viel da wel mee.

Geplaatst:

Ziet er mooi uit BC7 , en dat ook nog eens in C# was het moeilijk om alles te herschrijven of viel da wel mee.

Bedankt,

C# ken ik denk ik al beter dan vb, het herschrijven was ook niet zo moeilijk, maar ik heb wat dingen verbeterd, het verkleinen van de afbeelding in het geheugen tot een bepaalde bestandsgrootte was denk ik het lastigste :Y .

Geplaatst:

Bedankt,

C# ken ik denk ik al beter dan vb, het herschrijven was ook niet zo moeilijk, maar ik heb wat dingen verbeterd, het verkleinen van de afbeelding in het geheugen tot een bepaalde bestandsgrootte was denk ik het lastigste :Y .

Ik gebruik momenteel de vorige versie omdat de nieuwe versie de afbeeldingen wel erg lelijk maakt ten opzichte van de vorige :(

Geplaatst:

Ik gebruik momenteel de vorige versie omdat de nieuwe versie de afbeeldingen wel erg lelijk maakt ten opzichte van de vorige :(

Heb je al de afbeeldings kwaliteit geprobeerd te verhogen, en zo een betere kwaliteit te krijgen?

Die optie kan je vinden bij de instellingen.

Geplaatst:

Heb je al de afbeeldings kwaliteit geprobeerd te verhogen, en zo een betere kwaliteit te krijgen?

Die optie kan je vinden bij de instellingen.

Ja, op 100% blijft het nogal erg geblurd.

• 1 maand later...
Geplaatst:

met Vista kan dit niet. Met Windows 7 kun je in het register gaan sleutelen, dan werkt het ook. En dat doe ik zelf ook altijd. Bucs, wil je de achtergrond die je op de screenshot hebt sturen?

Geplaatst:

@bramboy

Na heel wat veranderingen zou het wel kunnen, maar om dat te maken ben ik een (hele) tijd bezig om te maken, als t al lukt.

@dji-unit

Ja hoor, hier kan je m vinden: Klik

Geplaatst: (bewerkt)

Hij werkt niet :[

toch wel. Dat plaatje is te klein. Mijn beeldscherm is 1600x1200 dus is dat plaatje heel lelijk.

Bewerkt: door dji-unit
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

server not found zecht i,

dus ik kan hem niet downen

In de tekst stond ook al een link waar je het kan vinden.

Maarja, link gefixt :)

Geplaatst:

server not found zecht i,

dus ik kan hem niet downen

In de tekst stond ook al een link waar je het kan vinden.

Maarja, link gefixt :)

thanx hij werkt!!

dit verdient echt respect!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...