iefen Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 ik ben op zoek naar een auto tuning programma voor SA. k heb alleen een printscreen ervan: als het de bc7 mod is ik kan de H+O versie niet gebruiken. ook zoek ik van 2fast 2furious : van the fast and the furious tokyo drift: http://www.imdb.com/media/rm3332086016/tt0463985 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Dat kun je het best vragen in dit topic: >Mod aanvraag< Met een beetje geluk wordt hij door iemand gevonden, ook kun je zelf gaan zoeken of aan de maker van de screen vragen. Grtz RD Reageren
Timske Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 >Tune programma< * Cleo3 vereist!! >Speedometer< * Cleo3 vereist!! Cleo3? Lees >hier< een tutorial erover! Ik heb deze beide mods gehad, en ik vind ze wel vet. Reageren
iefen Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 wat is de code om de pimp te activeren Reageren
Beagle Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 >Tune programma< * Cleo3 vereist!! Dat is letterlijk "Pimping" Hij bedoelt het pimpen van auto's en voertuigen, niet een extra mod om als pooiertje te spelen Kijk eens >hier<. Dat is de goede, of in ieder geval vergelijkbaar Reageren
Timske Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 >Tune programma< * Cleo3 vereist!! Dat is letterlijk "Pimping" Hij bedoelt het pimpen van auto's en voertuigen, niet een extra mod om als pooiertje te spelen Kijk eens >hier<. Dat is de goede, of in ieder geval vergelijkbaar Nee, F4 of F5 volgens mij, ik heb hem gehad. Reageren
iefen Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 nee die van tikske doet t niet bij mij maar die van beagle wel! thnxx nog 1 vraagje de skyline heb k nu en die van dk ook maar nu zoek ik alleen deze auto nog k heb maar 1 download gevonden en daarbij crasht sa. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) nee die van tikske doet t niet bij mij maar die van beagle wel! thnxxnog 1 vraagje de skyline heb k nu en die van dk ook maar nu zoek ik alleen deze auto nog *Afbeelding* k heb maar 1 download gevonden en daarbij crasht sa. Dan heb je hem niet goed geïnstalleerd, dus ligt het waarschijnlijk niet aan de mod. Of hebben andere mensen ook problemen met deze mod ondervonden? Grtz RD Bewerkt: 8 mei 2009 door Revolution-Designer Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Misschien kan je de link naar de pagina van de mod geven, zodat wij kunnen checken of hij bij ons wel werkt. Reageren
iefen Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 http://www.gtainside.com/en/download.php?d...84&orderBy= 2e download. hij gaat over de uranus maar dat is uranus.txd uranus1.txd uranus2.txd uranus3.txd uranus.dff nu heb k met img tool ales ge replaced maar dan crasht hij en me sami crasht hij ook Reageren
keessie Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 had ik ook met die mod ik denk dat je een andere moet zoeken Reageren
iefen Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ooh k want k kan nergens anders vinden Reageren
brend5 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 misschien kan je iets met deze auto's http://rapidshare.com/files/230936488/toky...t_cars.rar.html Reageren
iefen Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 k heb een of andere torrent gedownload daar zitten tokyodrift autos in maar tocg bedankt slotje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.