.Senne Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Dit is de eerste keer dat ik met de animatiefunctie van photoshop werk, en ik heb hier toch een half uurtje op zitten sukkelen. Aniewee, wat vinden jullie? Het enige dat ik gebruikt heb van het net is de velg, de vlag en het bridgestone logo. De zwarte cirkel met schijn die de band moet voorstellen heb ik zelf gemaakt, evenals de balk erachter. V1: V2: (speciale versie met vlaggen en logo) Bewerkt: 6 mei 2009 door senneken Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ziet er zeer goed uit! Maar het draaien gaat wel een beetje sloom op gang. Verder ziet het er mooi uit, ook V2 met die vlaggen. 8/10 Grtz RD Reageren
.Senne Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ziet er zeer goed uit! Maar het draaien gaat wel een beetje sloom op gang. Verder ziet het er mooi uit, ook V2 met die vlaggen. 8/10 Grtz RD Dat 't zo sloom op gang komt, is omdat het plaatje nog moet laden. Na +-10 seconden is het compleet geladen(afhankelijk van je internet connectie), en draait het altijd op dezelfde snelheid, zoals het ook in photoshop was. Thnx for the rate. Reageren
The Hulk Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Inderdaad erg mooi gedaan. Ik zou niet weten hoe je het voor elkaar krijgt. Vooral V2 is erg mooi. V1: 7.5/10 V2: 8.5/10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ook ik zou niet weten hoe je zoiets in elkaar zet. Heb nog nooit iets met een animatie gemaakt, maar het ziet er zeker goed uit. Vooral V2 die is gewoon helemaal af, bij V1 zou je nog denken dat je er nog wat aan moet doen. In Versie 2 zit ook nog wat diepte en schaduwen. Het ronddraaiend wiel ziet er zeker niet verkeerd uit, hij draait zonder dat het irritant wordt (in mijn ogen dan ). Alleen het ronddraaiende velg ziet een beetje onscherp, of komt dat doordat je daar een animatie van hebt gemaakt? Reageren
.Senne Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Zo moeilijk is 't op zich niet, maar na een tijdje worden het echt ongelooflijk veel layers. Als je dan een foutje maakt is 't moeilijk terug te vinden, laat staan herstellen. Dat had ik bij het toevoegen van de vlaggen onder andere, op bepaalde frames verschenen ze niet of stonden ze verkeerd. Daarom zeg ik ook dat ik ermee gesukkeld heb in de hoofdpost. Waarom 't wazig wordt weet ik niet echt, het was een grote foto die erg verkleind is. Misschien dat 't wazig wordt omdat 't draait.. En V1 was enkel gemaakt voor de animatie, maar was nog niet af. Dus daarom V2, waarin niet enkel de animatie centraal staat. Bedankt iedereen voor de rates. Er mogen er natuurlijk nog altijd meer. :$ Reageren
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hij is erg mooi Senne, vooral V2. het lijkt nu echt op een geheel, V1 was leeg (voor de animatie) ik vind dat hij soepel maar best sloom draait. Een goed geslaagde animatie (hoe sla je hem op eigenlik, als GIF?) V1: 7.5/10 V2: 8.5/10 Royboow Reageren
.Senne Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hij is erg mooi Senne, vooral V2. het lijkt nu echt op een geheel, V1 was leeg (voor de animatie) ik vind dat hij soepel maar best sloom draait. Een goed geslaagde animatie (hoe sla je hem op eigenlik, als GIF?)V1: 7.5/10 V2: 8.5/10 Royboow Dank je. Ik kan 't vrij simpel sneller doen draaien, denk dat ik dat morgen maar eens doe. Het staat nu op 0.1 sec, dan zet ik 't naar 0.05 fzo. Daardoor zou 't ook vloeiender moeten lopen. Je moet 'm trouwens niet gewoon via 'save as' opslaan, maar via 'save for web and devices'. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Waar de cursor op staat moet je op klikken en dan saven als gif, dus niet gewoon als .gif opslaan via de save as functie, dan zal het geen animatie zijn. Reageren
Royboow Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Waar de cursor op staat moet je op klikken en dan saven als gif, dus niet gewoon als .gif opslaan via de save as functie, dan zal het geen animatie zijn. Oke, kom bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.