Jump to content

radio oproep

peter-de-gekste

Recommended Posts

hallo..ik weet niet of iemand anders van jullie dit al mee heeft gemaakt: als ik naar de radio aan t luisteren ben (radio los santos) dan hoor ik wel eens een oproer van de radio dj...die oproep is dan van denise voor carl..die denise zegt dan dat ze alleen en hopeloos is..ik vond t wel lache..

Delen op andere websites

hallo..ik weet niet of iemand anders van jullie dit al mee heeft gemaakt: als ik naar de radio aan t luisteren ben (radio los santos) dan hoor ik wel eens een oproer van de radio dj...die oproep is dan van denise voor carl..die denise zegt dan dat ze alleen en hopeloos is..ik vond t wel lache..

Ja wat heeft dit met een easter egg te maken

Delen op andere websites

het is misschien wel grappig maar het gaat helemaal niet over denise,

hij heeft het over iemand anders maar hij zegt er een naam bij en dat is niet denise

Delen op andere websites

het is misschien wel grappig maar het gaat helemaal niet over denise,

hij heeft het over iemand anders maar hij zegt er een naam bij en dat is niet denise

ik weete 1000000% ckr dat t denise is!!..want hij zij zoiets van "carl: she misses you and she is desperate man!"

Delen op andere websites

dit was allang bekend (bij mij althans)

als je dat wietveld verbrand hebt...krijg je op verschillende zenders te horen wat de DJ's er van vonden.

Delen op andere websites

als je dat wietveld verbrand hebt...krijg je op verschillende zenders te horen wat de DJ's er van vonden.

hoewzoo wat de dj's ervan vonden...waarvan?

Delen op andere websites

Jep idd... Ook als je die missie hebt gedaan in LV in dat slachthuis, Samen met onze vrind Ken Rosenberg... dan hoor je ook op de Radio van: The Police is still finding bodies enzo..... en al het nieuws er rond omheen...

Delen op andere websites

nog ff over dat denise die om carl zit te smeken dat ie weer terug komt naar haar op radio los santos: ik had denise vermoord en ze zeggen het nog steeds whaha een beetje nep vind je niet? :lol:

Delen op andere websites

Dat was ook in Gta3 als je naar staunton island kon gaan kon je op lips 106 hore dat de brug weer gemaakt is

ja idd is niet echt nieuw dus

Tis maar een voorbeeld <_<

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...