peter-de-gekste Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 nog ff over dat denise die om carl zit te smeken dat ie weer terug komt naar haar op radio los santos: ik had denise vermoord en ze zeggen het nog steeds whaha een beetje nep vind je niet? :lol: haha..zeker well....maar wel vet!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ja, het is wel leuk dat de radio verandert, als je dan weer verder bent in het spel krijg je allemaal andere nieuwtjes, dat kan ik me bij VC niet herinneren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 (bewerkt) Ik heb dat bericht zelfs gehoord aan het begin van het spel toen CJ haar nog niet eens kent :blink: Bewerkt: 22 mei 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 Ik heb dat bericht zelfs gehoord aan het begin van het spel toen CJ haar nog niet eens kent :blink: Kan niet als CJ haar niet kent waarom zou hij dan naar haar terug komen niet geloofwaardig vind je zelf niet? <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 lijkt mij ook niet zow erg logisch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 Ik heb het ook al is gehoord ja best grappig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Ik heb dat bericht zelfs gehoord aan het begin van het spel toen CJ haar nog niet eens kent :blink: Kan niet als CJ haar niet kent waarom zou hij dan naar haar terug komen niet geloofwaardig vind je zelf niet? <_< het is ook raar, maar waar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 DIt is Al zo oud toen het net uit was was zoiets al gepost d8 ik en heeft 0% met easter eggs te maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts