KoenKucharek Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) hoi ik wou een auto neerzeten op een plaats ik heb de codes uit een ander script gehaald en die in een nieuwe gezet en de coordinaten veranderd maar die zijn steeds niet goed wie kan mij helpen zodat ik zelf een begin kan schrijven en een lijst met alle autos en ids en helpt om de goede coordinaten voor cleo3 te krijgen alvast bedankt. MVG Koen Bewerkt: 6 mei 2009 door KoenKucharek Reageren
K.O. Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Die voertuigen en hun ID's haal je gewoon van WikiGTA of gewoon uit het vehicles.ide bestand. Die lijst kopieren/plakken lijkt me een beetje nutteloos; dat kun je heel goed zelf. Hoezo zouden de coördinaten niet kloppen? Welke coördinaten heb je dan gebruikt en hoe kom je daaraan? Kun je anders niet gewoon even heel je script in een codebox zetten zodat we kunnen kijken waar de fout zit? Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Die voertuigen en hun ID's haal je gewoon van WikiGTA of gewoon uit het vehicles.ide bestand. Die lijst kopieren/plakken lijkt me een beetje nutteloos; dat kun je heel goed zelf.Hoezo zouden de coördinaten niet kloppen? Welke coördinaten heb je dan gebruikt en hoe kom je daaraan? Kun je anders niet gewoon even heel je script in een codebox zetten zodat we kunnen kijken waar de fout zit? ik zal ff kijken wat ik voor u kan doen en der ids bedankt top Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 ik heb nu dit //-------------MAIN--------------- 0A95: enable_thread_saving 014B: 0@ = init_parked_car_generator #FAGGIO color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1871,48376464844 -200,37092590332 18,3984375 angle 271.9549 014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 end aleen ik krijg een melding van niet genoeg parameter hoe los ik dit nu ook op? Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 aleen ik krijg een melding van niet genoeg parameter hoe los ik dit nu ook op? Vervang de komma's in je coordnaten eens door puntjes. dus : -1871.483 -200.370 18.398 Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) ik zal kijken weet jij misschien ondertussen nog een goeie tut voor beginners om dingen en opbjecten etc te laten spawnen/neerzetten? vroeger vond ik er wel 1 maar die kan ik nu nergens meer vinden. Bewerkt: 6 mei 2009 door KoenKucharek Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Deze is behoorlijk uitgebreid, alleen objecten staan er nu net niet in Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 dat maakt niks uit het gaat mij om autos bedankt ik probeer nog effe die coordinaten morgen hoor je hetn nog wel of het heeft gewerkt Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 (bewerkt) BEDANKT BEDANKT HARSTIKKE HARTELIJK BEDANKT IEDEREEN!!!!! het is me eindelijk gelukt voertuigen te spawnen het lag aan een anderen mod ik ben al jaren bezich met dit maar als ik het dee dan moes ik steeds een nieuw game starten maar nu nit meer bedankt! Bewerkt: 7 mei 2009 door KoenKucharek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.