Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ik wou een auto neerzeten op een plaats ik heb de codes uit een ander script gehaald en die in een nieuwe gezet en de coordinaten veranderd maar die zijn steeds niet goed wie kan mij helpen zodat ik zelf een begin kan schrijven en een lijst met alle autos en ids en helpt om de goede coordinaten voor cleo3 te krijgen alvast bedankt.

MVG Koen :7

Bewerkt: door KoenKucharek
Geplaatst:

Die voertuigen en hun ID's haal je gewoon van WikiGTA of gewoon uit het vehicles.ide bestand. Die lijst kopieren/plakken lijkt me een beetje nutteloos; dat kun je heel goed zelf.

Hoezo zouden de coördinaten niet kloppen? Welke coördinaten heb je dan gebruikt en hoe kom je daaraan? Kun je anders niet gewoon even heel je script in een codebox zetten zodat we kunnen kijken waar de fout zit?

Geplaatst:
Die voertuigen en hun ID's haal je gewoon van WikiGTA of gewoon uit het vehicles.ide bestand. Die lijst kopieren/plakken lijkt me een beetje nutteloos; dat kun je heel goed zelf.

Hoezo zouden de coördinaten niet kloppen? Welke coördinaten heb je dan gebruikt en hoe kom je daaraan? Kun je anders niet gewoon even heel je script in een codebox zetten zodat we kunnen kijken waar de fout zit?

ik zal ff kijken wat ik voor u kan doen en der ids bedankt top :tu:

Geplaatst:

ik heb nu dit

//-------------MAIN---------------
0A95: enable_thread_saving 
014B: 0@ = init_parked_car_generator #FAGGIO color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1871,48376464844 -200,37092590332 18,3984375 angle 271.9549 
014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 
end

aleen ik krijg een melding van niet genoeg parameter hoe los ik dit nu ook op?

Geplaatst:
aleen ik krijg een melding van niet genoeg parameter hoe los ik dit nu ook op?

Vervang de komma's in je coordnaten eens door puntjes.

dus : -1871.483 -200.370 18.398

ik zal kijken weet jij misschien ondertussen nog een goeie tut voor beginners om dingen en opbjecten etc te laten spawnen/neerzetten? vroeger vond ik er wel 1 maar die kan ik nu nergens meer vinden.

Geplaatst:

dat maakt niks uit het gaat mij om autos bedankt ik probeer nog effe die coordinaten morgen hoor je hetn nog wel of het heeft gewerkt

BEDANKT BEDANKT HARSTIKKE HARTELIJK BEDANKT IEDEREEN!!!!!

het is me eindelijk gelukt voertuigen te spawnen het lag aan een anderen mod ik ben al jaren bezich met dit maar als ik het dee dan moes ik steeds een nieuw game starten maar nu nit meer bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...