Jump to content

Saints Row 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Zoals het onderwerp al zegt, wat zouden jullie anders willen in Saints row 3?

Saints row 2 verveelt mij absoluut niet snel, en is toch wel één van mijn favorite games :tu:

Ikzelf zou graag een grotere stad willen hebben dat wat meer lijkt op San Andreas, en gangs die toch wel meer lijken op echt bendes. In Saints row 2 vond ik veel bendes meer lijken op Thug wannabe's. Iedere gang heeft mannen en vrouwen, asiatischen, afro amerikanen, enz.

Er schijnt in Saints row 3 ook een Maffia voor te komen. Hopelijk zijn al deze gangs toch wel wat realischtiser! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het spel niet, maar ik hoor wel heel veel negative dingen erover, zoals: De besturing van auto's, enzo. :7

Oeps, niet gezien dat het SR3, ik dacht SR2. :7

Bewerkt: door Ottoman 47
Geplaatst:

was het nodig om nog een topic over SR te maken? er zijn er al meerdere over.

En SR3 is nog neti eens uit, die slechte dignen hoor je over SR2

Geplaatst:

Wat is er mis met zo'n topic als deze? Mijn vraag is alleen wat je zou willen in de volgende Saints row, of wat je verwacht. Het is al duidelijk dat er een Saints row 3 komt, en dat het spel een totaal ander idee zal worden.

Wesley123, leg mij eens uit waarom dit topic onnodig is.

Geplaatst:

Wat ze absoluut moeten doen is die verdomde engine weggooien en een fatsoenlijke pakken en die goed optimaliseren.

DAT moeten ze doen.

Wat qua graphics loopt het ook enig sinds achter, maar qua gameplay niet, al zou meer opties leuk zijn, maar dat kakspuiten was toch wel vet :puh:

Geplaatst:

Wat is er mis met zo'n topic als deze? Mijn vraag is alleen wat je zou willen in de volgende Saints row, of wat je verwacht. Het is al duidelijk dat er een Saints row 3 komt, en dat het spel een totaal ander idee zal worden.

Wesley123, leg mij eens uit waarom dit topic onnodig is.

Omdatik er meerde heb gezien, het SR2 topic gaat ongeveer over hetzelfde dus wat dat betreft is hij onnodig

Geplaatst:

Een engine als die van GTA IV kunnen ze goed gebruiken, de omgeving ziet er echt niet uit. Geen mooie weerpsiegeling op auto's, geen mooie scènes,... Daar kunnen ze dus wel van leren. De auto's zelf mogen ook wel wat mooier, en voor de rest weet ik 't niet.

Geplaatst:
Een engine als die van GTA IV kunnen ze goed gebruiken, de omgeving ziet er echt niet uit. Geen mooie weerpsiegeling op auto's, geen mooie scènes,... Daar kunnen ze dus wel van leren. De auto's zelf mogen ook wel wat mooier, en voor de rest weet ik 't niet.

Ja, dat MOETEN ze wel. THQ was jaloers om de aandacht van GTA, en zeiden dat het een mooier spel zal worden dan GTA IV. THQ maakt SR2 met een engine van GTA SA, en verdienen per dag zakken met geld. :?

Geplaatst:
geen mooie scènes,....

Geen mooie scenes? Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.. De Cut scenes vond ik harstikke spectaculair! Er zat veel actie in. De weerspiegeling in de auto's mogen ze idd verbeteren!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...