goldboy76 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Hallo mijn gta IV doet erg traag Ik heb vandaag wat nieuwe spulletjes gekocht en dit zijn mijn eigenschappen AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ 2.00GHZ videokaart: Nvidia 9600GT Ram: 4gb Harde schijf: 244GB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 je processor voldoet neit aan de eisen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 en als ik ga overklokken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 dan ga je neit ver komen wss en haal je eht nog neit. dat wrod gewoon een nieuwe processor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Kheb maar 150 euro :'( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killiankroese Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Hallo, Ik heb gta 4 ook en volgens www.canirunit.com kan ik hem gewoon goed spelen. Hij geeft aan dat mijn video kaart het makkelijk aan kan maar toch stotterd het spel de gehele tijd en ik kan de resolutie niet hoger of lager zetten. iemand enig idee? (ik kan eventueel wel printscreen's laten zien maar of je daar wat aan hebt?) alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Alles is top, behalve idd je processor. met overklokken zal je maar ong de 2.2 GHz halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killiankroese Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Alles is top, behalve idd je processor.met overklokken zal je maar ong de 2.2 GHz halen. ehm.. Dus met andere woorden weg doen die game Want alles is goed. maar als ik resolutie aan wil passen dan gaat die ook flikkeren. heel apart :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Ok bedankt voor jullie reacties. Mijn conclusie is dat ik het spel terug ga brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killiankroese Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 heb laptop maar cod 4 speel ik hoogste resolutie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 wat zijn de specificaties van je laptop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killiankroese Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) wat zijn de specificaties van je laptop? haha sorry maar waar vind ik die :$ Kijk namelijk altijd alleen maar naar een pc of die snel is of niet. Bewerkt: 6 mei 2009 door killiankroese Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 -.-' daar kijk je ook naar om te beoordelen. gebrik flitskikkers infotool of iets dergelijks of typ dxdiag bij uitvoeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 LOl Ik heb beetje lopen klooien met de settings en resoluties en hij doet het perfect nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killiankroese Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 LOl Ik heb beetje lopen klooien met de settings en resoluties en hij doet het perfect nu Heb je de settings veranderd van gta? Das bij mij juist 't probleem die kan ik niet veranderen want die staan allemaal vast :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.