Jump to content

problemen met spelen gta IV


goldboy76

Recommended Posts

LOl :puh:

Ik heb beetje lopen klooien met de settings en resoluties en hij doet het perfect nu :)

Heb je de settings veranderd van gta?

Das bij mij juist 't probleem die kan ik

niet veranderen want die staan allemaal vast :S

post dan je systeemeisen eens, jij wilt geholpen worden, dan meot je ook meewerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb net GTA IV aangeschaft, maar de beelden zijn helemaal niet mooi en het geluid loopt achter, het lijkt wel een spel uit 1995.

Dit is mijn computer, ik dacht dat ik de systeemvereisten wel haalde, maar kennelijk is dit niet het geval.

Bij graphics zeggen ze "Warning: Your graphics settings are near,or exceed,the suggested resource imits for your system.

It is recommend that you reduce your graphic settings in order to run the game optimally".

Weten jullie waar hij niet voldoet en of ik het maar beter kan opgeven?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb net GTA IV aangeschaft, maar de beelden zijn helemaal niet mooi en het geluid loopt achter, het lijkt wel een spel uit 1995.

Dit is mijn computer, ik dacht dat ik de systeemvereisten wel haalde, maar kennelijk is dit niet het geval.

Bij graphics zeggen ze "Warning: Your graphics settings are near,or exceed,the suggested resource imits for your system.

It is recommend that you reduce your graphic settings in order to run the game optimally".

Weten jullie waar hij niet voldoet en of ik het maar beter kan opgeven?

Je PC is niet snel genoeg, het programma CanYouRunIt is totaal niet te vertrouwen, jouw processor is een 2GHz Core 2 Duo in een LAPTOP, dat betekend dat hij presteert als een 1.6 - 1.8GHz desktop Core 2 Duo, oftewel, niet of net op de minimumvereisten. En je grafische chip de 9300M haalt de minimumvereisten ook niet. De minimale kaart is de NVIDIA GeForce 7900, maar die is sneller als jouw kaart.

Je kan het beter opgeven, het gaat echt niet draaien op die laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een merde, waarom zetten ze dan zo'n minimumvereisten op het doosje?

Nog iemand die GTA IV nog wil kopen? Mag weg aan 40 euro :)

Met alles op low en schaduw en reflectie uit moet het misschien kunnen

Anders verwijs ik je graag door naar marktplaats.nl. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

LOl :puh:

Ik heb beetje lopen klooien met de settings en resoluties en hij doet het perfect nu :)

Heb je de settings veranderd van gta?

Das bij mij juist 't probleem die kan ik

niet veranderen want die staan allemaal vast :S

Ga bij je laptop naar Start-> Uitvoeren -> Typ daar Dxdiag dan krijg je een schermpje. Maak daar een printscreen van (knop ergens boven je pijltjestoetsen) Ga dan naar Paint, Ga daar naar bewerken, Dan plakken. Dan opslaan als JPEG of PNG, bij www.plaatjesupload.nl uploaden, Link hier plaatsen en dan kunnen wij je specs zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...