Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hallo mensen! Ik heb me is op het voetbal siggen geworpen, Er zit nog geen tekst bij omdat ik hier zoooo slecht in ben. Hier is ie: Reageren
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hij is goed gelukt, alleen het geel over de supporters was denk niet de bedoeling, je had het stadion misschien wat meer naar links moeten verschuivenen je had beter een ander stadion kunnen gebruiken, want nu heb je die van en het logo ziet er een beetje misvormd uit (qua vorm) ik geef je een 7.0/10.0 Nee, dit zeg ik niet omdat hij de enige is die mijn tut gevolgd heeft Royboow Reageren
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Het is eigenlijk ook nog maar mijn eerste sig en ook mijn 1e voetbal sig Maar thx voor je rate ben alleen erg slecht in tekst! iemand hulp? Reageren
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Je zou een keer kunnen kijk op Soccergraphics (registreren en 20 posts nodig) of SportGFX (niks nodig maar wél engelstalig) Hier staan voetbal tut, text tuts, ava tuts, render tuts enz. Link soccergraphics www.soccer-graphics.nl Link SportGFX www.sportgfx.com Veel Succes Reageren
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Bedankt voor je tips! ik ga hier zeker op kijken! Reageren
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Edit nu met tekst nog steeds niet super : Reageren
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Edit nu met tekst nog steeds niet super : Misschien kan de je de lagen tekst op overlay zetten Reageren
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Edit nu met tekst nog steeds niet super : Misschien kan de je de lagen tekst op overlay zetten Eventjes testen! Ik edit deze post zo en zeg of het wat word Word niks... Bewerkt: 6 mei 2009 door CorrectHost Reageren
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Edit nu met tekst nog steeds niet super : Misschien kan de je de lagen tekst op overlay zetten Eventjes testen! Ik edit deze post zo en zeg of het wat word Word niks... en met een stroke eromheen Reageren
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Edit nu met tekst nog steeds niet super : Misschien kan de je de lagen tekst op overlay zetten Eventjes testen! Ik edit deze post zo en zeg of het wat word Word niks... en met een stroke eromheen Ik zou het even testen Reageren
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ook niet Ik vind het ewl goed zo . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.