WALLAH Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hey GTAForum leden. Ik heb een speciale minikoelkast die je aan de pc aan kan sluiten door de middel van een usb (ook pas net achtergekomen) Maar ik heb de drivers er niet van want dan kan je de kleurtjes ook instellen enzo een de temperatuur laten zakken of dalen bij bepaalde tijden kan iemand mij helpen (Oh ja het merk is schwartz ofzo iets) Alvast bedankt. Greets, WALLAH Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) en? dus nu is he de bedoeling dat we jaloers meoten worden ofzo? EDIT: Nu zie ik het , dan zullen we tog eerst het merk en type moeten hebben, google is je vriend voor het zoeken van drivers voor je apparaat Bewerkt: 6 mei 2009 door wesley123 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Als je het precieze merk+type geeft kunnen we je denk ik verder helpen;) Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 en?dus nu is he de bedoeling dat we jaloers meoten worden ofzo? Nee, ik heb de drivers er niet bijgekregen en ik kan ze nergens vinden Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 geef ons het type dan, dan kan je beter zoeken. die drivers staan tog zeker wel op de site van de fabrikant? Reageren
Wrieh Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Zoiezo, is de koelkast wel compatibel met Windows XP? mischien heb je wel een oudere windows ofzo nodig :O. Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Zoiezo, is de koelkast wel compatibel met Windows XP? mischien heb je wel een oudere windows ofzo nodig :O. Nee denk het niet want die mini koelkast ziet er best modern uit en deze zijn gemaakt in 2005 Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 geef ons het type dan, dan kan je beter zoeken. die drivers staan tog zeker wel op de site van de fabrikant? Ja dat heb ik juist niet ik had 'm van 'n vriend gekregen (jaartje terug) en die gaf me de handleiding niet alleen de koelkast kabel en die usb (waar ik pas achtergekomen ben dat ik 'm op me pc kan aansluiten) en vast en zeker zat er ook een disc bij die doos of die handleiding. Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Is het zoiets?: Ja maar wel groter. en niet van die kleuren. Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Heb je een foto? Nee ik kan er eentje maken als je wil. Maar ik moet dan met me mobiel een foto maken en daar heb geen usb voor xD en me fotocamera ligt bij me pa (hij had 'm geleent voor een uitje met zijn bedrijf) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Heb je een foto? Nee ik kan er eentje maken als je wil. Maar ik moet dan met me mobiel een foto maken en daar heb geen usb voor xD en me fotocamera ligt bij me pa (hij had 'm geleent voor een uitje met zijn bedrijf) OMG? Maak een foto en load hem ergens anders up. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hmm, dat is de enigste usb koelkast die ik kan vinden Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Heb je een foto? Nee ik kan er eentje maken als je wil. Maar ik moet dan met me mobiel een foto maken en daar heb geen usb voor xD en me fotocamera ligt bij me pa (hij had 'm geleent voor een uitje met zijn bedrijf) OMG? Maak een foto en load hem ergens anders up. Ja dat kan toch niet lees de tekst een beetje verder. Ik vraag zo wel even aan me vader of hij morgen mijn fotocamera weer mee moet nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.