Jump to content

GTA IV Error


vincent1994

Recommended Posts

hallo.

iedere keer als een vriend van mij gta4 wil opstarten krijgt hij deze error:

Runtime error 250 at 002E3763

hij heeft Vista SP1 -.-

heb hem al gezecht dat hij beter XP kan installeren maar wil niet luisteren, lol

weet iemand miscchien wat het probleem is?

mvg,

Vinny

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft echt niet te downgraden naar Windows XP om GTA IV te kunnen spelen hoor. Het draait als een zonnetje op Vista.

idd, het werkt perfect op vista

update alles, nieuwste patch, update vista ook mocht het nodig zijn.

en installeer mss ook de gta iv drivers

nvidia drivers: link

Link to comment
Delen op andere websites

als je op vista moet vertrouwen kun je btr je pc meteen je raam uit kegelen.

laat je virussen maar sneller binnen komen door the back hole van vista, laat je pc vertragen en blijf op ALLOW klikken voor alles wat je wil openen.

eenige goeie aan vista is DX10 maar dan heb je alles gehad.

wordt tijd dat windows 7 komt en snel dat hele vista gedoe vergeten

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb jij nog nooit met Vista gewerkt.. Ik werk er al tijden mee, en naar mijn mening is het een stuk beter en overzichtelijker dan XP. En wil je geen virussen, dan moet je maar een goede virusscanner installeeren.

Trouwens, dat je elke keer op "allow" moet drukken kan je gewoon uitschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb jij nog nooit met Vista gewerkt.. Ik werk er al tijden mee, en naar mijn mening is het een stuk beter en overzichtelijker dan XP. En wil je geen virussen, dan moet je maar een goede virusscanner installeeren.

Trouwens, dat je elke keer op "allow" moet drukken kan je gewoon uitschakelen.

En dan ken jij XP nog niet. XP is 10x sneller én vraagt minder van je hardware. De indeling is gewoon wat je gewend bent.

Hopelijk word Windows 7 een droom systeem. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb jij nog nooit met Vista gewerkt.. Ik werk er al tijden mee, en naar mijn mening is het een stuk beter en overzichtelijker dan XP. En wil je geen virussen, dan moet je maar een goede virusscanner installeeren.

Trouwens, dat je elke keer op "allow" moet drukken kan je gewoon uitschakelen.

ik niet met vista gewerkt??

Windows Vista Ultimate Pliek V1.02 Zonder SP1

Windows Vista Ultimate Pliek V1.02 Met SP1

vond zowel met als zonder sp1 vista rommel.

het maakte mijn quadcore gwn op een pentium 4 lijken, en dat komt echt niet omdat ik niks opruim in me pc, want beter geregeld als ik kun je het bijna niet hebben.

en ja, je kan het "allow" fenomeen uitzetten, maar dan krijg je nergens meer een waarschuwing van.

ze hadden gwn de xp kernel moeten gebruiken met vista, de hele kernel van vista slaat nergens op.

vista is rommel, en dat vind bill ook ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Windows 7 RC is er al

klopt ja, die draaid al 2/3 maanden op mijn 3e pc xD

lol?

is dat dan de beta ofzo?

ja, is een beta, eigenlijk maar voor 30dagen maar dat omzeil je makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb jij nog nooit met Vista gewerkt.. Ik werk er al tijden mee, en naar mijn mening is het een stuk beter en overzichtelijker dan XP. En wil je geen virussen, dan moet je maar een goede virusscanner installeeren.

Trouwens, dat je elke keer op "allow" moet drukken kan je gewoon uitschakelen.

En dan ken jij XP nog niet. XP is 10x sneller én vraagt minder van je hardware. De indeling is gewoon wat je gewend bent.

Hopelijk word Windows 7 een droom systeem. :Y

Ik heb 7 jaar XP gebruikt, en Vista draait net zo snel als XP op zowel m'n dekstop als laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat jij kwalitatief goede hardware hebt. Maar als jou PC op een Seleron of Sempron draait kun je beter XP nemen. Zelfs XP home is nog uitgebreider dat Vista basic. Vista loopt bij mij ook wel goed, maar gebruikt wel veel RAM. Daardoor kunnen spellen vaak minder "hoog" als op XP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...