Jump to content

GTA IV Error


vincent1994

Recommended Posts

Dat komt omdat jij kwalitatief goede hardware hebt. Maar als jou PC op een Seleron of Sempron draait kun je beter XP nemen. Zelfs XP home is nog uitgebreider dat Vista basic. Vista loopt bij mij ook wel goed, maar gebruikt wel veel RAM. Daardoor kunnen spellen vaak minder "hoog" als op XP.

Maar ik neem aan dat de vriend van de TS geen Celeron of Sempron heeft? And if he does, kan hij zoiezo geen GTA IV spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je snapt toch wat ik bedoel. Op veel PC's ix XP gewoon sneller dat Vista. Bij jou is dat niet zo, maar bij anderen weer wel. Bill Gates heeft zelf gezegt dat Vista eigenlijk geen goed OS is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je snapt toch wat ik bedoel. Op veel PC's ix XP gewoon sneller dat Vista. Bij jou is dat niet zo, maar bij anderen weer wel. Bill Gates heeft zelf gezegt dat Vista eigenlijk geen goed OS is.

Gates heeft gewoon zelf een Celeron :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je snapt toch wat ik bedoel. Op veel PC's ix XP gewoon sneller dat Vista. Bij jou is dat niet zo, maar bij anderen weer wel. Bill Gates heeft zelf gezegt dat Vista eigenlijk geen goed OS is.

Gates heeft gewoon zelf een Celeron :puh:

whahahaahhahaha , zou geweldig zijn als het echt zo was.

maar heb gelezen dat zijn laatste 2x een i7 processor in 1 was :O

4x GTX295 erin , die vent is gwn gek.

en by the way, what they do not want you to know: gates heeft verschillende mac's thuis! :O

Link to comment
Delen op andere websites

whahahaahhahaha , zou geweldig zijn als het echt zo was.

maar heb gelezen dat zijn laatste 2x een i7 processor in 1 was :O

4x GTX295 erin , die vent is gwn gek.

en by the way, what they do not want you to know: gates heeft verschillende mac's thuis! :O

Je lult shit. Je kan hoogstens 2x een GTX295 en er bestaat niet zoiets als een 2x een i7 in een. Ga ergens anders onzin posten of iets... :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel dual-socket moederborden, maar dat is voor servers.

Maar Bill Gates heeft toch poen zat dat hij ASUS wel de opdracht kan geven om een dual socket 1366 te maken. Daar zie ik hem ook wel voor aan eigenlijk. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

whahahaahhahaha , zou geweldig zijn als het echt zo was.

maar heb gelezen dat zijn laatste 2x een i7 processor in 1 was :O

4x GTX295 erin , die vent is gwn gek.

en by the way, what they do not want you to know: gates heeft verschillende mac's thuis! :O

Je lult shit. Je kan hoogstens 2x een GTX295 en er bestaat niet zoiets als een 2x een i7 in een. Ga ergens anders onzin posten of iets... :puh:

jong, zelf ff nadenken is moeilijk?? ik nam GTX295 als voorbeeld, hij heeft tog een Quadro erin liggen, en geen geforce.

en ik durf te wedde dat hij 2x een keer een i7 heeft, stond op internet

Link to comment
Delen op andere websites

jong, zelf ff nadenken is moeilijk?? ik nam GTX295 als voorbeeld, hij heeft tog een Quadro erin liggen, en geen geforce.

en ik durf te wedde dat hij 2x een keer een i7 heeft, stond op internet

Bron? :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft ook helemaal geen macs thuis, z'n dochter mocht niet eens een iPod touch/iPhone kopen van hem.

Microsoft founder head Bill Gates has banned the use of products made by arch-rival Apple from his house, his wife has revealed.

She told Vogue magazine that the couple's three children Jennifer, 13, Rory, 10 and Phoebe, seven, are not allowed Apple products.

'There are very few things that are on the banned list in our household,' she said.

'But iPods and iPhones are two things we don't get for our kids.'

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft ook helemaal geen macs thuis, z'n dochter mocht niet eens een iPod touch/iPhone kopen van hem.
Microsoft founder head Bill Gates has banned the use of products made by arch-rival Apple from his house, his wife has revealed.

She told Vogue magazine that the couple's three children Jennifer, 13, Rory, 10 and Phoebe, seven, are not allowed Apple products.

'There are very few things that are on the banned list in our household,' she said.

'But iPods and iPhones are two things we don't get for our kids.'

op youtube was een intervieuw met bill gates, wat zie je op de achtergrond?? een mac screensaver!

Link to comment
Delen op andere websites

op youtube was een intervieuw met bill gates, wat zie je op de achtergrond?? een mac screensaver!

En dat wil meteen zeggen dat het op een Mac was? Sowieso, het interview hoefde niet eens in het kantoor van Microsoft HQ te zijn. Zolang je niet met bronnen op de proppen komt, nemen we je gebasel met een korreltje zout. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...