Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen,

Hier is mijn eerste background Vind hem redelijk gelukt :

Background-1.png

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:

Hij zit onder de modder. :7

De achtergrond zelf is inderdaad aardig gelukt, alleen die render. Ik weet niet wat je er allemaal mee hebt gedaan, maar het zou een stuk mooier zijn je wat extra lichteffecten toevoegd zodat hij er echt uitspringt. Die 'modder' moet je er ook vanaf halen. Als dit in de render al zat, zou ik een andere render kiezen, want dit kan echt niet en ziet er niet uit.

Ik geef je een 5,8/10

Geplaatst:

wat is er met je render gebeurt? Op zich is de achtergrond best mooi, maar de render verpest het (heb je hem in die stijl gemaakt dat hij is getekend?), en je had wat meer lichteffecten moeten gebruiken, het metaal op de achtergrond donkerder en de textures verkleuren naar de 2 kleuren van het Shirt.

een 5.5/10 vanwege de render

Geplaatst:

De render is nu bijna goed, maar lichteffecten word bedoeld op google zoeken naar Light Effects, en die in je sig/background of wat je maakt zetten, ant volgens mij heb jij nu met lighting effects op de renderlayer gaan werken

Geplaatst:
Ik heb een nieuwe :

*plaatje*

Beter gelukt vind ik :D

Niks mis met deze render, dat maakt het al beter, maat toch nog wat leeg. een 6.0/10 omat de render verbeterd is maar verder niet veel

Geplaatst:
Ik heb een nieuwe :

Background1.png

Ah, dat is veel beter. Hij is mooi, alleen nog wat effecten. :)7.8/10

Geplaatst:
Ik heb een nieuwe :

Background1.png

Ah, dat is veel beter. Hij is mooi, alleen nog wat effecten. :)7.8/10

Kan je miss. wat tips geven?

Geplaatst:

De eerste met Shevchenko is niet zo goed, de render is van slechte kwaliteit.

Daarom rate ik even de V2 met Bojan. Het zijn warmere kleuren, wat beter tot zijn recht komt. De achtergrond texture heeft ook een warme kleur, maar ik vind het een beetje slecht gekozen omdat dat van een goedkope metalen vloerplaat is waar je niet van uitglijdt omdat er van die dingetjes op zitten. Niet echt klasse spul. Voor de rest, de render is goed, redelijk ingeblend, maar het mag iets gedurfder. Het Barcelona logo mag wel wat opvallender worden geplaatst, maar het is van matige kwaliteit (van die lelijke vlekken in het blauwe onder die je krijgt als je met Paint opslaat). Dat rozige wat je er ook bij hebt gezet vind ik wat minder, het past er eigenlijk totaal niet bij. De kleur niet en de vormen niet, bovendien zie je de rand van het plaatje als je goed kijkt. Dat komt erg slordig over. Verder is het wel een mooie wallpaper hoor, maar misschien moet je zelf wat kritischer kijken naar wat je aan het doen bent. Maar voor de rest, gaat zo voort!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...