Falconi Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Hey ik heb geen Custom firmware en wat dan ook. maar ik wil de fbi rancher vet graag... Kan iemand die eentje wel heb een savedata naar mij sturen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Er is geen FBI Rancher in GTA VCS. Wel in GTA San Andreas en GTA Vice City: Klik In VCS heb je wel een FBI Washington (net als in VC trouwens). De enige manier om die zonder custom firmware etc. te krijgen is d.m.v. een vijf sterren wanted level te krijgen. Dan jat je een FBI Rancher, zet die in je garage en dan maak laat je jezelf doodmaken om zo snel mogelijk van het wanted level af te komen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Er is geen FBI Rancher in GTA VCS. Wel in GTA San Andreas en GTA Vice City: Klik In VCS heb je wel een FBI Washington (net als in VC trouwens). De enige manier om die zonder custom firmware etc. te krijgen is d.m.v. een vijf sterren wanted level te krijgen. Dan jat je een FBI Rancher, zet die in je garage en dan maak laat je jezelf doodmaken om zo snel mogelijk van het wanted level af te komen. maar om je $2000 te besparen kan je ook 5 stappen doen naar je huis en opslaan, Da's denk ik wat makkelijker, Je slaat je spel op en er kan niets gebeurten, I.p.v dat je spel bijvoorbeeld blijft hangen en dan dat je je psp/ps2 opnieuw moet opstarten dan kan je dat allemaal weer opnieuw doen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 maar om je $2000 te besparen kan je ook 5 stappen doen naar je huis en opslaan, Da's denk ik wat makkelijker, Je slaat je spel op en er kan niets gebeurten, I.p.v dat je spel bijvoorbeeld blijft hangen en dan dat je je psp/ps2 opnieuw moet opstarten dan kan je dat allemaal weer opnieuw doen. Op de eerste plaats gaat je Wanted Level niet weg als je saved. Ten tweede: wat is nu $2000, aangezien je elke dag tienduizenden dollars binnenkrijgt? Reageren
Loading... Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Hoezo, het gaat wel weg, je moet saven en dan weer laden dan is je wanted level weg. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 En Marty, je spreekt jezelf gigantisch tegen. Er is geen FBI Rancher in GTA VCS. De enige manier om die zonder custom firmware etc. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 maar om je $2000 te besparen kan je ook 5 stappen doen naar je huis en opslaan, Da's denk ik wat makkelijker, Je slaat je spel op en er kan niets gebeurten, I.p.v dat je spel bijvoorbeeld blijft hangen en dan dat je je psp/ps2 opnieuw moet opstarten dan kan je dat allemaal weer opnieuw doen. Op de eerste plaats gaat je Wanted Level niet weg als je saved. Ten tweede: wat is nu $2000, aangezien je elke dag tienduizenden dollars binnenkrijgt? Als je opslaat is sinds GTA SA je Wanted level weg, Missrien dat jij nu nu vergist met gta VC. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik denk dat Marty de Washington bedoelde, maar per ongeluk Rancher typte. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik denk dat Marty de Washington bedoelde, maar per ongeluk Rancher typte.Jup dat is zo Wat ik bedoelde: Alleen saven helpt niet. Je moet inderdaad ook nog opnieuw loaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.