Jump to content

PES 2009 Master League

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Allemaal, Ik Heb sinds kort pes 2009.

Maar als ik master league wil doen dan staan alle clubs op de verkeerde plaatsen bij de competities.

Zo staat Barcelona bijv. bij FC porto AC Milan Ajax Etc. In de league

Weet iemand hier iets op.

Geplaatst:

Klopt, PES is ingedeeld in vijf competities. Zo heb je de League A, B, C en D. De competitie die jij hebt gekozen is dan bijvoorbeeld A2. De laagste divisie. Je krijg allemaal vreemde clubs en ook in de hoofdpoules zitten de clubs door elkaar. Op de Playstation kan je met het vierkantje een club omwisselen met een andere club. Klik dus met vierkantje op een club die je eruit wil halen, en dan een goede club terug halen. Zo moet je zelf de competities maken. Kost wel een beetje werk.

De hoofdleague valt volgens mij niet aan te passen. Alleen de lagere divisie waar jij in komt te spelen.

Geplaatst:

D1 is het hoogste en D2 is het laagste. Je hebt ook A1, B1, C1 en dus D1. Deze hebben ook nog een lagere divisie. A2, B2, C2 en D2. Jij zit dus in de D league. Je bent begonnen in de 2e divisie van de D league, genaamd D2. Hierin kon je teams wijzigen aan het begin van het spel. Nu je wat verder bent kan dat al niet meer. Je moet het aan het begin van elk spel doen.

Team klasse S is trouwens het hoogste :)

Geplaatst:

Nee, midden in je game kan je dat niet aanpassen. Dit kan alleen als je een hele nieuwe master league start. Anders is het niet mogelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...